Camping Twente

9.2Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Enschede

Op vakantie geweest naar Twente?

9.2Fenomenaal

• 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

5 reviews over Camping Twente

• 2018
      9H. Ten Lintelo30-08-2018

We komen zeker weer!

Ivm het mooie weer toch nog de keuze gemaakt om een week te gaan kamperen. We kwamen uit bij Camping Twente omdat de website ons al aansprak. Onze dochter heeft zich uitstekend vermaakt in het grote zwembad en bij de kisdclub. Zeer gastvrij ontvangen, erg behulpzaam personeel. sanitair kan een opknap beurt gebruiken maar wel goed schoon. Mooie ruime plaatsen. en een prachtige omgeving met mooie fietsroutes. kortom Wij hebben genoten!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Demi Brinkman29-07-2016

Super

Een hele mooie en gezellige camping! Voor iedereen wat wils en ook voor de kinderen genoeg te doen! Het eten is er erg lekker en als nagerecht een sorbet is fantastisch.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9F.Woning30-08-2010

ruime camping

Wij stonden er een langweekend en deden mee met het wie , wat , waar kamp . Op de camping stonden we als groep , op twee veldjes bij elkaar . Naast de camping , was een schoonheidssalon , waar de dames van de groep s'avonds een make up demonstratie kregen . In de kantine hebben we op andere avonden allerlei spellen gedaan , en de bar verzorgde de hapjes . Ook brachten wij een bezoek aan Grolsch. De synagoge in Enschede , museum de Twentse Welle ( heel uniek ) . We hebben fijne dagen gehad ,ook op de camping , dank zij medewerking van de eigenaars .

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2008

• 10hans30-07-2007

het is een uitstekend liggende camping en vriendelijk personeel! echt een aanrader als familie camping!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2007

• 10Marianne Teemstra21-09-2005

Camping Twente is een mooie, en net onderhouden camping. Ziet er keurig uit, en ze hebben zeer net personeel.

M Vr Gr, Marianne Teemstra

Gereisd in september 2005