Camping Twente

5 reviews over Camping Twente in het Nederlands

We komen zeker weer!

H. Ten Lintelo,
30-8-2018

Ivm het mooie weer toch nog de keuze gemaakt om een week te gaan kamperen. We kwamen uit bij Camping Twente omdat de website ons al aansprak. Onze dochter heeft zich uitstekend vermaakt in het grote zwembad en bij de kisdclub. Zeer gastvrij ontvangen, erg behulpzaam personeel. sanitair kan een opknap beurt gebruiken maar wel goed schoon. Mooie ruime plaatsen. en een prachtige omgeving met mooie fietsroutes. kortom Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super

Demi Brinkman
29-7-2016

Een hele mooie en gezellige camping! Voor iedereen wat wils en ook voor de kinderen genoeg te doen! Het eten is er erg lekker en als nagerecht een sorbet is fantastisch.

Gereisd met vrienden in januari 2016

ruime camping

F.Woning
30-8-2010

Wij stonden er een langweekend en deden mee met het wie , wat , waar kamp . Op de camping stonden we als groep , op twee veldjes bij elkaar . Naast de camping , was een schoonheidssalon , waar de dames van de groep s'avonds een make up demonstratie kregen . In de kantine hebben we op andere avonden allerlei spellen gedaan , en de bar verzorgde de hapjes . Ook brachten wij een bezoek aan Grolsch. De synagoge in Enschede , museum de Twentse Welle ( heel uniek ) . We hebben fijne dagen gehad ,ook op de camping , dank zij medewerking van de eigenaars .

Gereisd met partner in oktober 2008

2007

het is een uitstekend liggende camping en vriendelijk personeel! echt een aanrader als familie camping!!

Gereisd anders in juli 2007
2005

Camping Twente is een mooie, en net onderhouden camping

Marianne Teemstra
21-9-2005

Camping Twente is een mooie, en net onderhouden camping. Ziet er keurig uit, en ze hebben zeer net personeel.

M Vr Gr, Marianne Teemstra

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Twente in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Twente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.