Hotel Rodenbach

25 reviews over Hotel Rodenbach in het Nederlands

Super autentiek hotel

Hans,
6-6-2018

Het hotel heeft werkelijk een prachtige ligging midden in het centrum van Enschede. Het mooie volkspark ligt er pal naast, en met een kleine 3-4 minuten lopen ben je al in hartje centrum van Enschede. De kamers zijn wel iets gedateerd, maar heel ruim en bovenal netjes. Personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam. Het pand heeft een hele mooie uitstraling, en het geeft je een heerlijk gevoel van thuiskomen. Zou hier zo weer een overnachting boeken!

Mooie en echt hele ruime kamer met prima douche en de perfecte ligging! In 5 minuten bij het station en dan nog eens 5 minuten naar het centrum. En dan ook nog gratis parkeren! Geen ontbijt besproken maar dan kon je gewoon 's morgens ook nog zeggen. Verder mochten we om 12.30 uur al in de kamer. Heerlijk relaxed en erg vriendelijke eigenaresse. Ik kan geen minpunt verzinnen, of het moet zijn dat het er misschien iets gedateerd uitziet, maar voor ons was het helemaal TOP!

Davinci
18-10-2016

Hartelijk ontvangst, professioneel personeel, uitstekende keuken, Top ervaring

geen goede kwaliteit prijsverhouding

k veenstra
19-10-2014

hotel rodenbach heeft weinig concurrentie misschien dat daarom de prijs zo hoog is. Deze prijs staat niet in verhouding met de kwaliteit. Het ontbijt met elke dag 2 dezelfde soorten beleg, afval laten ze 2 dagen staan en gekochte spullen die op het balkon liggen worden weggegooid. Melding van gemaakt maar geen reactie. Ook het reserveren van een kamer is voor de eigenaresse nog erg moeilijk. Wel aardig personeel

fanyastische plek

ellen
3-2-2013

hotel restaurant rodenbach fantastishe plek, rustig nabij het stadcentrum. prachtig terras, hier voel je je thuis. lekker eten. leuke mensen, Kamers zijn eenvoudig maar schoon.Het voelt goed om hier te zijn.

Dicht bij het centrum

Paul
1-1-2013

Gemoedelijk niet al te groot hotel. Kamers en voorzieningen niet helemaal meer van deze tijd daarom geen goede prijs/prestatie verhouding..

Op de site van Hotel Rodenbach zijn prachtige foto's te zien van heel smaakvol ingerichte kamers. Dus vol goeie moed hebben wij dit hotel geboekt voor eindelijk eens dat romantische uitje samen zonder kids. Het hotel is goed gelegen, zo'n 15 minuten lopen van het centrum van Enschede, maar dan hebben we ook het wel gehad met de pluspunten. Daar waar je een kamer verwacht in ongeveer dezelfde lijn als op de site, kom je terecht in een zeer gedateerde, kille en sfeerloze kamer met slechte bedden. Op zich was het schoon en zou je daar bijv. 70 euro voor betalen, dan kan het ermee door. Maar voor 130 euro verwacht je dat je ergens stijlvol in de watten wordt gelegd. Bij het ontbijt was veel keuze, maar de kwaliteit was matig (droge croissants, oververwarmd roerei, waterige koffie). Wij hebben bij het uitchecken aangegeven dat we de prijs niet in verhouding vonden staan tot de kamer, maar dat had geen zin. Er werd niet geïnformeerd wat ons niet beviel, ze kwam ongeïnteresseerd over. Jammer.

Sfeervol huiselijk hotel

wilma.28
20-10-2012

Het hotel was slecht gewaardeerd. Dus was stond ons te wachten?

In tegenstelling tot voorgaande berichten was het hotel juist erg goed. Het ontvangst was erg hartelijk en de kamers waren super groot.

Zowel het ontbijt en diner waren uitstekend!

De eigenaar was erg betrokken bij zijn hotel. Daags na het vertrek kregen wij zelfs nog een appeltje mee voor de lange reis die we nog moesten maken. Kortom een dikke pluim voor dit hotel!!!

Viel niet tegen

george21
17-10-2012

Dit hotel was geboekt door mijn baas. Met de zoover beoordeling ging ik met angst en beven heen. Maar wij hadden een kamer twee hoog aan de voorkant. Weliswaar iets gedateerd maar schoon en een balzaal zo groot. Het diner en ontbijt waren gewoon goed en ook het personeel was gewoon heel goed. Zet mij in Enschede met dit hotel en deze kamer dan ga ik zo weer heen. Gewoon een dikke acht.

ok hotel op goede lokatie

Mulder
5-9-2011

Een nacht verbleven in dit hotel. Hotel ligt op zeer goede plek, loopafstand van zowel het centrum als het park. Kamer was simpel maar was schoon. Geen avondeten gehad, ontbijt was prima in orde.

125 euro betaald voor een tweepersoonskamer wat toch wel aan de dure kant is voor dit hotel.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rodenbach in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rodenbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.