Bed and Breakfast Oekepoek

2 reviews over Bed and Breakfast Oekepoek in het Nederlands

Heel goed

J
15-7-2013

Alles helemaal op orde. Fijne kamer, lekker ontbijt.

Gratis fietsen. Goede service.

In één woord: uitstekend!

TOP!!

Eetje
10-1-2012

Ik heb een nachtje hier doorgebracht. In 1 woord... GEWELDIG. De kamer zag er mooi uit, het bed sliep heerlijk. Michel en Paulina (de eigenaars) zijn erg gastvrij, het tijdstip voor het ontbijt mag je bijvoorbeeld - in overleg - zelf bepalen. Ik kom zeker een keer terug! Ik was er alleen, maar de kamer is ruim genoeg voor 4 personen. Navraag leerde mij dat het plaatsen van een campingbedje ook geen probleem is (ideaal als ik terug kom met mijn hele gezin).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Oekepoek in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Oekepoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.