Heerlijk rustige, schone camping in de natuur

Review geschreven door Familie Teunissen

Heerlijk rustige, schone camping in de natuur

Familie Teunissen
16-8-2016

Wij hebben bijna drie weken gestaan op deze kleine, maar heerlijk rustige camping. Erg vriendelijke campingeigenaren, schoon en compleet sanitair en een wasmachine. We konden onze plek uitzoeken op een ruim veld, in de zon of schaduw. We hadden een prachtig plekje naast het bos, met uitzicht op een weiland met twee paarden. De camping ligt op steenworp afstand van Enschede, dus gemakkelijk te fietsen. Het winkelcentrum Wesselerbrink lag op 5 minuten fietsen, door een mooi stadspark. Prima ligging temidden in het buitengebied en mooie natuurgebieden dichtbij.