Camping Minicamping De Loeks

waar het plaatje zo klopt als hier 👍🏼

Nooit meer!

Mascha,
16-7-2018

We wilden een ontspannen weekendje op de camping.

Zaterdagavond begon het oorverdovend geluid van een feest vlak bij. Andere camping gasten vertelden ons dat dit de zaterdag ervoor ook al het geval was. Zelfs met oordopjes in deden we geen oog dicht. De keiharde muziek en het dronkemansgelal door de microfoon ging tot half vier ’s nachts door. Wat waren we blij dat we zondag weer in alle rust in ons eigen bed konden slapen.

Er was vantevoren gevraagd of we geen last van de zwarte cross zouden hebben. Nee, daar zouden we geen last van hebben, dat was te ver weg. Daar was natuurlijk niets aan gelogen. Maar dat er dan niets gezegd werd over deze ellende...

En waarom maakt de camping geen afspraken met de “buren”? De eigenaar zou wat ons betreft toch bij ze langs moeten gaan om te zorgen dat zijn gasten hun rust krijgen.

Oh ja, nog een kleinigheidje... in de toiletten hangt geen toiletpapier. Dat is toch niet meer van deze tijd?

Martin Hagting, Eigenaar, 20-7-2018
Sorry voor de geleden overlast,dit hebben wij helaas niet in de hand en vormt gelukkig een uitzondering ! Uw recensie geeft absoluut niet de werkelijkheid weer.

relaxed

de Ped
24-9-2016

prachtige ligging, mooie omgeving om van hier uit te fietsen of te wandelen. Toiletgebouw schoon!

Heerlijk rustige, schone camping in de natuur

Familie Teunissen
16-8-2016

Wij hebben bijna drie weken gestaan op deze kleine, maar heerlijk rustige camping. Erg vriendelijke campingeigenaren, schoon en compleet sanitair en een wasmachine. We konden onze plek uitzoeken op een ruim veld, in de zon of schaduw. We hadden een prachtig plekje naast het bos, met uitzicht op een weiland met twee paarden. De camping ligt op steenworp afstand van Enschede, dus gemakkelijk te fietsen. Het winkelcentrum Wesselerbrink lag op 5 minuten fietsen, door een mooi stadspark. Prima ligging temidden in het buitengebied en mooie natuurgebieden dichtbij.

Een heerlijke rustige camper plek

anne nijholt/ jurjen laan
2-6-2012

Wij verbleven op minicamping de Loeks tijdens het Pinksterweekend 2012, schitterend weer. Vanaf de camping liepen we met onze hond zo de weilanden en het bos is. De eigenaren zijn vriendelijk/ gastvrij. Alles is mogelijk. Het is er rustig, veel 55 plussers. Je kunt er heerlijk fietsen via de knooppuntroutes.

NOOIT MEER!!!!

Laura
18-6-2011

Gatver ik ben hier 1 nachtje geweest maar wil er nooit meer een nacht blijven!!! Wij kwamen rond een uur of 8 aan op de camping en konden in de eerste instantie niet vinden waar wij ons moesten aanmelden. Na wat mensen te hebben gevraagd wisten we waar we heen moesten.

We hadden een camper en hiervoor ook stroom gevraagd en betaald. Maar op het hele veld stond maar 1 aansluiting hiervoor. De plekken hierbij waren al bezet. We hadden niet een lang genoeg snoer om zo ver te kunnen aansluiten.

Verder hadden we onze plaats gevonden en begonnen we met het eten. Binnen een half uur was de hele camper bezaaid met vliegen. Ik denk dat het er wel minimaal 50 waren. Zo smerig!!

Alle moeite gedaan om ze uit de camper te krijgen maar nog hebben we 's nachts nauwelijks kunnen slapen vanwege alle zoemen boven je hoofd en kriebelend op je neus etc.

We konden ook niet lekker buiten zitten eten of ontbijten. Vrijwel iedereen die er was zat binnen. Helaas want het weer was lekker.

NOOIT MEER!!!

mooie uitvalsbasis voor enschede en twente

kees lips
14-6-2011

Stonden hier het afgelopen pinksterweekend 2011. Het is een prima plek om van daaruit fietstochten in Twente te maken; het knooppuntennetwerk komt langs de camping (naar knooppunt 45).

Met name onze complimenten die ons op pinksterzaterdag om half zes in de middag nog van huurfietsen wist te voorzien. Reden: in de morgen waren op een zeer drukke zaterdag onze fietsen (op slot, aan de ketting) gestolen. Was dus het smetje, zeg maar smet op ons weekend.

een fijne camping met aardige mensen

linda
18-3-2011

mooi gelegen prima plek om vandaar uit lekker te fietsen en andere leuke dingen te ondernemen in twente

fantastische plek

fam. Spit
12-6-2010

Prettige rustige camping dicht bij de rand van Enschede met ruime plaatsen op een paar mooie grasvelden. Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaren. Het sanitair is eenvoudig maar absoluut netjes en schoon en de warme douche is ook echt lekker warm. Kinderen moeten wel zichzelf kunnen vermaken want er is geen speeltuin o.i.d. maar er is ruimte in overvloed. Op ruim 3 km. afstand ligt recreatiecentrum de Rutbeek met speelvijvers, waterskibaan, fiets- en wandelpaden, e.d. Op hooguit 10 minuten fietsafstand in Enschede is een grote supermarkt, winkelcentrum, chinees, etc. Ook de kinderboerderij en pannenkoekrestaurant zijn dichtbij. De omgeving is prachtig. Wij vinden de camping erg geschikt voor mensen die van fietsen en wandelen houden, beslist een aanrader.

nooit meer

C. Vermeulen
24-8-2009

Onvriendelijke mensen, nooit een praatje komen maken.

Voor onze kinderen was er helemaal niets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Loeks in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Loeks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.