Hotel InterCityHotel Enschede

Hotel InterCityHotel Enschede
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor InterCityHotel Enschede voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel InterCityHotel Enschede in het Nederlands

Hotel InterCity Hotel ligt dicht bij het centrum Enschede.

De parkeergarage van het hotel is moeilijk te vinden maar als je er eenmaal bent heb je voor een bezoek aan het centrum van Enschede de auto niet meer nodig.

Het hotel oogt ietwat steriel, zakelijk en onpersoonlijk.

Kamers zijn niet groot, maar correct ingericht.

Net hotel, maar veel te warm

Paul
27-9-2017

Vond het een net en keurig onderhouden hotel, fijne locatie in centrum, maar de kamer was absurd warm. Zelfs met de lawaaierige airco de hele nacht aan bleef het veel te warm. Veel te weinig geslapen dus. Daarmee een absolute afrader voor een zakelijk verblijf. Deze klacht heb ik meer gelezen, er wordt dus kennelijk niets aan gedaan.

slecht

mevr.
24-7-2017

Niet echt een vriendelijk welkom. Ingang hotel niet vindbaar, parkeergarage niet vindbaar, 1,5 uur over het parkeren gedaan, diverse intercoms, eng parkeertunneltje. Verder niet lekker geslapen, zonder airco benauwd met airco te lawaaierig en te koud. Hoofdpijn de volgende dag.

Redelijk

J. Jacobs
4-6-2017

Ligging: kan niet beter! Personeel: super aardig! Koffie/thee in de kamer: fijn!

Minpunten: kamer niet heel schoon, behoorlijk gehorig, het ruikt naar rook (?) en het was heel koud in de kamer en de airco stuk misschien? In elk geval niet zelf te regelen.

Centraal gelegen

Familie Janssen
4-6-2017

Heel handig dat het hotel zo dicht bij het station ligt en midden in het centrum. Fijn dat er een Nespresso-machine staat! Minder: in de kamers is het klimaat niet te regelen (ondanks hulp receptionist), echt ijskoud. Kussens roken naar rook. De kamer was niet echt schoon (vloer, douchecabine).

Nieuw en centraal

Anne
30-10-2016

Middenin het centrum en pal aan het spoor. Nieuw hotel. We hadden een minder valide kamer op de eerste verdieping omdat er geen andere kamers meer vrij waren. Smal bed, geen lekker kussen. Mooi ingericht en lekker nieuw. Wel gehorig.

Prachtig hotel met zeer gunstige ligging in een verrassend leuke en gezellige shop- en uitgaansstad.

Er is veel meer dan de Randstad, waar het buiten Amsterdam vaak ook niet bruist.

Nooit meer ! We waren hier vanwege de marathon

aly van den bolsem
24-4-2016

Beslist niet doen !!!

Totaal geen gezellig hotel ,zeer kleine kamers voor de prijs van 122 euro per nacht .

kwam ontbijt nog overheen 14,50 per persoon en 12,50 voor het parkeren . Tel maar op !! zeer kleine douche waar je je amper in kon afdrogen !! Lit met het pasje bedienen weet niet waar dat goed voor was ! We hadden de marathon van onze zoon niet willen missen maar dit hotel nooit meer ,slaap nog liever in de auto!!

Goed voor stadsbezoek

DouglasB
28-3-2016

Het hotel ligt prettig in het centrum. Makkelijk bereikbaar en vanuit het hotel loop je zo het centrum van Enschede binnen. Ook met de trein zeer goed bereikbaar, station ligt op 100m van het hotel.

Kamer is goed en voldeed aan alle nodige eisen. Receptie ligt in een wat kale ruimte en nodigt niet uit. Gezelligheid in het hotel is niet aanwezig. Beetje vreemd ook dat één van de liften slechts naar de gaarge gaat, waardoor je nogal moest wachten (en soms moest overstappen naar de andere lift...).

Al met al prettig voor een verblijf waar je niet meer verlangt dan een goede kamer.

Prima hotel, maar erg warm!

Ron
29-12-2015

Pluspunten;

Ligging fantastich

Schone kamers

Goede service

Prima ontbijt

Minder:

De temperatuur in het hotel is echt te hoog. Geen enkel raam kan open waardoor er geen frisse lucht binnen komt.

Maar verder prima hotel!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterCityHotel Enschede in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterCityHotel Enschede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.