Kleine hotelsWeer vandaag3°-7°

24 reviews over Hotel Huize Holterhof in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

K. Hansen,
15-12-2018

Bij binnenkomst was t al leuk. We werden ontvangen alsof we in een bed and breakfast waren. Erg persoonlijk en vrolijk. De kleedkamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, maar dat mag de pret niet drukken. Alles was schoon, werke nd en heerlijk. Diverse keuzes uit saunas en op vrijdag was er altijd wel een sauna leeg voor ons samen. De lunch is voortreffelijk. Ook werd er gemakkelijk rekening gehouden met een lactose allergie. Top ervaring. Snel weer terug en hopen dat t dan ook zo lekker en rustig is.

Gereisd met vrienden in november 2018

Heerlijk eten en relaxte sfeer

Deanne,
24-11-2018

Heerlijk eten, echt zooo lekker.

Relaxte sfeer!! Sauna gebeuren li j kt hier gelukkig niet op een pretpark😃

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Top!!

Jeanine,
26-3-2018

Heerlijk weekend met 8 vriendinnen! Alles was prima verzorgd!! Top weekend!

Gereisd met vrienden in maart 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Holterhof voor je op een rij gezet:

De mensen die er werken proberen je de gehele dag in de watten te leggen. Wat een super lief personeel. De sauna is echte kwaliteit vanaf het moment dat je er binnen stapt. Ik ben een echte sauna liefhebber met veel ervaring maar dit overtreft werkelijk alles. Hygiënisch, lekker overzichtelijk, groot zwembad en een schitterende omgeving. Ik was mijn hanger van mijn ketting verloren en het personeel deed zijn uiterste best om deze weer terug te vinden. Helaas is dit niet gelukt. Het eten is een waar feestje, ook voor vegetariërs is er voldoende te vinden. Kortom een werkelijke aanrader. Jammer dat ik aan de andere kant van het land woon. Gelukkig woont mijn zus in Enschede, en zal ik zeer beslist gauw weer langs komen. Een tien met een griffel.

Gereisd met vrienden in november 2017

Een dikke tien.

NannoSijtse,
21-9-2017

Op terugreis vanuit Oost-Duitsland hier een tussenstop gemaakt. Deze keer waren de superkeurkamers klaar. En die waren werkelijk superieur. Bij de ingang van de kamer een zitgedeelte. Voor het slaapgedeelte met schuifpui en daartussen de badkamer. Koelkast. Koffie en theezetmogelijkheid. Uitzicht op de vijver en het park. Dagje sauna en fantastisch (erg veel) gegeten. Ontbijt ook prima. Aardige medewerk(st)ers. De volgende keer zal deze keer vast niet zo lang op zich laten wachten. Top.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtige locatie

Frans,
12-9-2017

Een heerlijke sauna met veel goede en mooie cabines in diverse soorten

Ook de opgieting is goed verzorgd. Tevens is daar een prachtige ligweide en een goed restaurant

Gereisd alleenreizend in september 2017

Heerlijk, genieten!

Jansen,
25-6-2017

Samen met een vriendin een dagje relaxen en dat is hier zeker gelukt. Heerlijke sauna's, restaurant voldoet aan alle verwachtingen. De op gietingen zijn perfect met toelichtingen van de heer van de sauna.

We waren er overdag van 11uur tot 19uur en het is een aanrader

Gereisd met vrienden in april 2017

Zalig ontspannend weekend gehad

Nick & Annick,
31-5-2017

Mooie locatie, zeer rustige omgeving. Al vele sauna complexen gedaan deze was de meest rustige van allemaal, geen storend gekwebbel in en om de sauna's echt de max. Super vriendelijk personeel. De netheid van de kamer kon iets beter, maar zeker geen afknapper op het geheel. Vrij steile trap naar de kamer voor ons geen probleem, tipje: oudere mensen vraag een kamer beneden. De bediening was wel vrij traag, maar we waren op verlof dus zijn we mild ingesteld, het eten was zeer lekker. Ontbijt alles wat je verwacht van een vakantie ontbijt voor ons zeker oké.

Tip: prijzen op de kamer meegeven voor de mini bar zou handig zijn. Verder hadden wij een super weekend zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk

Menno,
17-4-2017

Overzichtelijk, maar groot genoeg om een aantal uren door te brengen. Keurige prijs zonder moeilijke kortingacties. Lekker gegeten. Wat het echt bijzonder maakt is de sfeer en persoonlijke aandacht. Wat een fijne mensen. Hier komen we graag nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2017

G Bronkhorst,
15-2-2017

Gastvrij en hele vriendelijke bediening

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Holterhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huize Holterhof in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huize Holterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.