Hotel Huize Holterhof

22 reviews over Hotel Huize Holterhof in het Nederlands

Top!!

Jeanine
26-3-2018

Heerlijk weekend met 8 vriendinnen! Alles was prima verzorgd!! Top weekend!

De mensen die er werken proberen je de gehele dag in de watten te leggen. Wat een super lief personeel. De sauna is echte kwaliteit vanaf het moment dat je er binnen stapt. Ik ben een echte sauna liefhebber met veel ervaring maar dit overtreft werkelijk alles. Hygiënisch, lekker overzichtelijk, groot zwembad en een schitterende omgeving. Ik was mijn hanger van mijn ketting verloren en het personeel deed zijn uiterste best om deze weer terug te vinden. Helaas is dit niet gelukt. Het eten is een waar feestje, ook voor vegetariërs is er voldoende te vinden. Kortom een werkelijke aanrader. Jammer dat ik aan de andere kant van het land woon. Gelukkig woont mijn zus in Enschede, en zal ik zeer beslist gauw weer langs komen. Een tien met een griffel.

Een dikke tien.

NannoSijtse
21-9-2017

Op terugreis vanuit Oost-Duitsland hier een tussenstop gemaakt. Deze keer waren de superkeurkamers klaar. En die waren werkelijk superieur. Bij de ingang van de kamer een zitgedeelte. Voor het slaapgedeelte met schuifpui en daartussen de badkamer. Koelkast. Koffie en theezetmogelijkheid. Uitzicht op de vijver en het park. Dagje sauna en fantastisch (erg veel) gegeten. Ontbijt ook prima. Aardige medewerk(st)ers. De volgende keer zal deze keer vast niet zo lang op zich laten wachten. Top.

Prachtige locatie

Frans
    12-9-2017

Een heerlijke sauna met veel goede en mooie cabines in diverse soorten

Ook de opgieting is goed verzorgd. Tevens is daar een prachtige ligweide en een goed restaurant

Heerlijk, genieten!

Jansen
    25-6-2017

Samen met een vriendin een dagje relaxen en dat is hier zeker gelukt. Heerlijke sauna's, restaurant voldoet aan alle verwachtingen. De op gietingen zijn perfect met toelichtingen van de heer van de sauna.

We waren er overdag van 11uur tot 19uur en het is een aanrader

Zalig ontspannend weekend gehad

Nick & Annick
    31-5-2017

Mooie locatie, zeer rustige omgeving. Al vele sauna complexen gedaan deze was de meest rustige van allemaal, geen storend gekwebbel in en om de sauna's echt de max. Super vriendelijk personeel. De netheid van de kamer kon iets beter, maar zeker geen afknapper op het geheel. Vrij steile trap naar de kamer voor ons geen probleem, tipje: oudere mensen vraag een kamer beneden. De bediening was wel vrij traag, maar we waren op verlof dus zijn we mild ingesteld, het eten was zeer lekker. Ontbijt alles wat je verwacht van een vakantie ontbijt voor ons zeker oké.

Tip: prijzen op de kamer meegeven voor de mini bar zou handig zijn. Verder hadden wij een super weekend zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk

Menno
    17-4-2017

Overzichtelijk, maar groot genoeg om een aantal uren door te brengen. Keurige prijs zonder moeilijke kortingacties. Lekker gegeten. Wat het echt bijzonder maakt is de sfeer en persoonlijke aandacht. Wat een fijne mensen. Hier komen we graag nog eens terug.

G Bronkhorst
    15-2-2017

Gastvrij en hele vriendelijke bediening

Dit is echt fantastisch, in een woord Geweldig!

Gera en Fred Leusden
    15-1-2017

Over de sauna kunnen we alleen zeggen dat het erg mooi is en het er rustig ligt. Alles was top. Goede kwaliteit hotelkamers. Lekkere bedden. Het personeel is al even goed als de gehele entourage van het hotel/welnesscentrum. Vriendelijk, deskundig en liefdevol, warm personeel. Altijd bereid om het jou naar de zin te maken. Zo heb ik het nog niet eerder meegemaakt. Ik weet vanuit mijn kinderjaren dat de omgeving bijzonder mooi is met zijn venen. Mooi om te fietsen en te wandelen. Ik zou zeggen , mensen houdt deze manier van gastheer/vrouwschap vast. Het kan echt naar onze mening bijna niet beter.

Oude reviews (archief)

Dat wordt gewoon .... tot de volgende keer

NannoSijtse
    21-11-2016

Heerlijk. Voldoende sauna's. Leuk restaurant. Eten prima. Vriendelijk personeel. Hotelkamer op het landgoed. Luxe kamer, ca. 4x3 m. Netjes. Heerlijk bed. Koffie- en theezetmogelijkheid. Fijne badkamer. Uitzicht op vijver en bos/park. Zo lopend van je hotelkamer naar de sauna.

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Holterhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huize Holterhof in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huize Holterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Huize Holterhof scoort een 9.23 uit 10 op basis van 22 reviews.