Bed and Breakfast Haverkate

3 reviews over Bed and Breakfast Haverkate in het Nederlands

Aanrader!

JSMITS
11-10-2016

Uitstekende B&B: goede prijs/kwaliteit verhouding, ruime kamers, zeer schoon, prima douche en toilet, rustige buurt, snelle WiFi. Elke avond wordt een uitgebreid ontbijt klaargezet voor de ochtend erna. 1 minuut lopen naar de bushalte van lijn 1. Aanrader!

Super plek om Enschede en omgeving te verkenenn

Kees en Janny
26-11-2012

Afgelopen weekend hebben we doorgebracht bij Gerarda en Johan. Een hartelijk echtpaar dat ons allervriendelijkst ontving. De kamers zijn pas gerenoveerd, schoon, sfeervol en met comfortabele bedden ingericht. Het ontbijt op de kamer overtrof al onze verwachtingen.. Vanuit het bed and breakfast is het een kwartiertje lopen naar het centrum van Enschede waar je heerlijk kunt winkelen of op de markt een terrasje kunt 'pikken'.

Kortom, we zullen zeker nog eens terug gaan.

Prima plek loopafstand van de stad.

Leon en Jeannette
21-9-2012

Dit was een fijne locatie en super gastvrije mensen. De kamer was gezellig en schoon met t.v. en gelegenheid om zelf koffie en thee te zetten. We hebben heerlijk geslapen en een uitgebreid ontbijt op onze kamer gekregen. Dit is een prima adres om Enschede te verkennen. Dicht bij de stad en een mooi park in een rustige buurt. Wij weten zeker dat we nog een keer terug komen. Bedankt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Haverkate in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Haverkate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.