Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede ****

Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede
Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede
7,4

Weer vandaag5°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - De Broeierd Enschede voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede in het Nederlands

Komen zeker terug

Marion, 10-2-2018

Geweldig hotel. Hebben er prima geslapen in n luxe kamer. Goede bedden.

Ontbijt was heerlijk. Niet eerder zoveel keus en mogelijkheden gehad bij een ontbijt.

Geen min punten

Mooie en schone kamers met prima ontbijt

Nel Timmer, 15-12-2017

Geen negatieve zaken. Betrof slechts verblijf van 1 nacht met ontbijt Ontbijt was uitgebreid. Geen gebruik gemaakt van diner. Geboekt via aanbieding touroperator. Prima kwaliteit/prijs verhouding.

Super verblijf, heerlijke bedden

Cynthia, 7-11-2017

Heerlijk verblijf.

Fijne snelle check in

Wij hadden 2 x familiekamer geboekt, gevraagd naast elkaar en ook gekregen.

kamers waren erg ruim, stonden 2 grote bedden, voldoende opbergruimte, nette badkamer.

Ontbijt ter plaatse bijboeken en bij uitchecken betalen. Ontbijt ruim voldoende, keuze genoeg en lekker vers

geweldig hotel op perfecte lokatie

bokjin, 8-10-2017

Geweldig hotel aan de rand van Enschede.

Super mooie kamer

Heidi, 26-7-2017

We zijn goed ontvangen aan de balie... We hebben een zeer mooie kamer gekregen.. Heerlijk eten aan een degelijk mooie prijs.

Wel jammer dat de spinnenweb der nog ging, dat der eigenlijk elke dag de kuisvrouw der was... Onder de zeteltje lag zelf nog speelgoed van een dier.. Geeft een slechte indruk. Kamer moet echt proper zijn...!!

M. Meijer, medewerker S&M, 27-7-2017

Beste Heidi,

Ik wil je graag bedanken voor het schrijven van een review. Ik wil u graag mijn excuses aanbieden dat de schoonmaak van de kamers tijdens uw verblijf niet aan onze strenge voorwaarden heeft voldaan. Ik zal uw opmerkingen zeker met mijn afdeling huishouding bespreken en verbeterpunten doorvoeren waar dit mogelijk is.

Matig hotel. Kamers niet goed

D. De jong, 26-7-2017

3 nachten gelogeerd in hotel de broeierd. Onze deluxe kamer op de begane grond was redelijk. Bed en badkamer waren schoongemaakt. Verder was de kamer stoffig. Er zaten meerdere spinnenwebben aan het plafond. De receptioniste heeft ze voor ons weggehaald. Er is de rest van de dagen niet afgestoft of gedweild in de badkamer. Er zaten gaten in de handdoeken.

Ontbijt was wel lekker.

Wanneer de schoonmaakploeg wat beter zn best doet een goed hotel.

Alles ging mis

v d Zon, 22-4-2017

Zeer luiddruchtige koelkast,receptie en binnenkomende gasten zeer goed hoorbaar op kamer tot diep in de nacht en zeer vroeg in de ochtend. Restaurant: carpaccio moesten we van ons bord krabben zat vast geplakt smakeloos ging terug lieve ober: deze ging van de rekening af. Biefstuk medium besteld maar was goed doorbakken maar gewoon opgegeten na anderhalf uur wachten hadden we echt wel trek. Dessert durfden we niet aan maar volgens ober kon er toch weinig mis gaan aan een Irish coffee tja iemand had zijn dag niet geen slagroom maar een vreemd schuim laagje. Pas thuis zagen we dat rekening niet juist was. Het ontbijt: tja ook daar liep het niet super veel zaker te laat aangevuld en vers brood was wel erg koud!! Wat hebben wij een pech gehad wat een feestje zou zijn. Bij vertrek werden tijdens instappen klem gezet door een bedrijfs wagen die fietsen kwam brengen,chauffeur liep weg en op onze vraag om er langs te mogen zei hij: moet je maar door het zand en je red je maar. Dames bij receptie zijn zeer behulpzaam.
M. Meijer, medewerker S&M, 8-5-2017

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik u bedanken voor het schrijven van uw review.

Dagelijks werken al onze medewerkers hard aan het leveren van een goede kwaliteit in service en gastvrijheid. helaas heeft u dat niet zo ervaren.

Ik ben blij dat u uw feedback met ons wilt delen, want mede hierdoor zijn wij in staat om onze service verder te verbeteren.

Ik zal uw feedback bespreken met mijn medewerkers en er op toezien dat er verbeterpunten worden doorgevoerd.

Goed Hotel.

addie van de beek, 27-2-2017

Goed hotel op een locatie met vele mogelijkheden.

Shoppen daar is vooral Enschede erg goed voor.

Leuk plaatsje is ook Almelo.

Mooie omgeving voor fietst tochten.

Ontbijt ook goed.

Tip voor Hotel: bij de Dagschotel zou zeker een schaaltje salade of groente

bij horen. Was nu erg summier.

Receptie: vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gezellige bar.

Kamers verdienen wat aandacht !!

Wil, 6-11-2016

Ontvangst keurig. Diner in bistro heerlijk, ontbijt in 1 woord super.

Kamers verdienen wel wat aandacht qwa schoonmaak.

Daar verliest de broeierd wel wat punten.

Ook zijn de kamers heel gehorig, en zeker als je gasten naast je hebt die daar weinig tot geen rekening mee houden. Was dus kort nachtje slapen daar.

Hoop dat ze daar echt iets mee gaan doen.

M.Meijer, medewerker S&M, 9-11-2016

Geachte Wil,

Graag wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen om ons uw bevindingen kenbaar te maken.

Ik zal uw opmerkingen intern bespreken.

Ik hoop u spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Rustig

Marie jo, 13-9-2016

Ideaal combineren met fiets wandeling
M.Meijer, medewerker S&M, 9-11-2016

Beste Marie Jo,

Bedankt voor uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf bij Hampshire Hotel De Broeierd in Enschede.

Ik hoop u spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - De Broeierd Enschede scoort een 7.39 uit 10 op basis van 89 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: