Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede

Nederland, Overijssel, Enschede

8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede voor je op een rij gezet:

98 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede

• 9mat breuls11-08-2019

mooie kamer in romantisch hotel

Mooi hotel dat goed ligt aan de uitvalsweg van Enschede. Ideaal startpunt voor uitstapjes. Mooie ruime, goed gepoetste kamer met schoon sanitair (douche, ligbad, dubbele wastafel). Dat het aan de rand van een industriegebied ligt merk je nauwelijks. Vriendelijk personeel. Ontbijt en diner waren prima. Jammer dat de keuze bij het diner (we hadden een mini-vakantie geboekt met twee driegangendiners) beperkt was. Maar kwaliteit was prima.

• 9Mathilda van de Putte13-06-2019

Uitstekend hotel voor een leuke prijs!

Een héérlijk hotel met vriendelijke bediening, die je ook nog voorziet van informatie omtrent het openbaar vervoer naar Enschede.Je bent er zó met de bus vanaf de bushalte, die vlakbij is. Prima terras om een drankje te nuttigen in een ontspannen omgeving. Prima parkeergelegenheid. Fijne kamer met koelkast, waterkoker en koffiezetapparaat. Uitstekende badkamer met bad en aparte douche. Heerlijke bedden en gezellig ingericht mét voor ieder een apart bedlampje. O zo handig! Heerlijke koffie uit het koffiezetapparaat in de ontbijtzaal. Prima ontbijt! Een hotel om naar terug te keren als je in de buurt moet zijn!

• 10Annelies Konijnendijk26-05-2019

Boven verwachting

Na alle (ook negatieve) reacties gingen we met een open mind naar dit hotel. Inchecken kon echt pas na 15.00 uur, dus eerst een knooppunten fietstocht op onze meegebrachte fietsen gemaakt ( route in hotel verkrijgbaar). Na het inchecken kregen we een super mooie split level kamer. Een zitje, bureau en tv beneden en een groot bed (2 aparte bedden van te maken). Douche, bad en wc beneden. In de kast keurig 2 badjassen en slippers. Super dus en zeker schoon. In het restaurant beneden heerlijk gegeten. Een prima bediening, die ook met ons meedacht (dank aan Floris). Een goede kwaliteit van het eten en voldoende keus. We hadden geen ontbijt geboekt, maar op de kamer een dolce gusto en een waterkoker, die voor de nodige caffeine konden zorgen. Eigenlijk vonden we het jammer dat we niet voor 2 nachten geboekt hadden, want de omgeving, kamer en de verzorging waren erg goed

Met vrienden

• 2018
    6Jan Walgemoed17-10-2018

Ideaal voor kleine eters

Kamers zijn goed Ontbijt is meer dan voldoende Het avondeten is daarentegen erg beperkt en niet erg uitgesproken Mocht je van veel en lekker eten houden sla deze dan over

Beste Jan,

Bedankt voor je review. Dankzij uw feedback zijn wij in staat om onze kwaliteit verder te verbeteren. Ik kan u aangeven dat vanaf begin februari wij een nieuw restaurant gaan openen in ons hotel, Brasserie De Bakspieker. Deze brasserie is een aanvulling op ons bestaande restaurant, zodat u nog meer keuze heeft in dinermogelijkheden.

Ik hoop u graag spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Zakelijk

• 3Janlinda07-10-2018

Nooit meer

Wij hebben geen goede ervaring met deze hotel .kamer was smerig en muf en het bed was ook smerig zat bloed vlekken op de lakens en we hebben meteen om een andere kamer gevraagd.als je 60 euro per persoon per nacht betaald verwacht je wel wat goeds.

Beste heer/mevrouw,

Graag wil ik u bedanken voor uw feedback. Dagelijks werken wij hard aan het leveren van de beste kwaliteit en service die u van ons mag verwachten. Ik lees in uw review dat dit bij u niet het geval is geweest en dat vind ik spijtig te vernemen.

Ik heb uw bevindingen met mijn team besproken.

Met vrienden

• 10L.Beentjes-Mulder07-09-2018

Heerlijk genoten

Een heel goed hotel 4 sterren waard,voorkomend en vriendelijke staf.We hebben heerlijk geluncht en gedineerd,ontbijt was ook prima.We hadden de mindervalidekamer met zelfs 2badkamers , aan alles is gedacht.We hebben heerlijk genoten een zalige vakantie !

Beste mevrouw Beentjes,

Bedankt voor uw fantastische review op Zoover naar aanleiding van uw verblijf in Fletcher Hotel De Broeierd in Enschede. Ik ben blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Ik hoop u graag spoedig weer opnieuw bij ons te mogen begroeten.

• 8Jannie28-08-2018

Goed maar wel lawaaiig.

Wij hadden een split level kamer. Dus slaapgelegenheid boven. Alles was netjes schoon. Wij hadden een arrangement met 2 gangen diner. Meestal is dat iets anders dan op de kaart word geboden. In dit geval een prima biefstukje wat ook op de kaart stond.Er was ook iets anders te regelen als je echt niet hield van het geboden menu. Prima geregeld! Heel goed ontbijt wat , in ons geval mooi weer, ook buiten genuttigd kon worden op het gezellige terras. Heel vriendelijke bediening. Inderdaad wel langs een lawaaiige weg. Ook niet zoals de foto doet voorkomen in een bos/landelijke omgeving. Herberg staat er natuurlijk al veel langer ,maar is nu ingebouwd door een industrieterrein. Wel leuke omgeving met Duitsland vlakbij.Al met al is het ons goed bevallen.

Beste Jannie,

Bedankt voor je positieve review op Zoover. Ik zal je complimenten doorgeven aan mijn collega's. Ik hoop je graag spoedig opnieuw te mogen verwelkomen in Fletcher Hotel De Broeierd in Enschede.

• 8Tamara Appeldoorn23-08-2018

Geweldig genoten

Erg fijne 2dagen gehad ,vriendelijk en behulpzaam personeel . Heerlijk gegeten in het restaurant. Een aanrader

Beste Tamara,

Bedankt voor je geweldige review op zoover naar aanleiding van je verblijf in Fletcher Hotel De Broeierd Enschede. Ik hoop je graag spoedig opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

• 8Brouwer13-08-2018

fantastisch.

wij werden erg vriendelijk ontvangen door de receptionist.De kamer erg ruim en schoon.Heerlijke bedden. Mooie schone badkamer.Ontbijt prima. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader wat ons betreft.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw fantastische review.

• 8Marion10-02-2018

Komen zeker terug

Geweldig hotel. Hebben er prima geslapen in n luxe kamer. Goede bedden. Ontbijt was heerlijk. Niet eerder zoveel keus en mogelijkheden gehad bij een ontbijt. Geen min punten

M. Meijer, Medewerker E-Commerce, 28-05-2018

Beste Marion,

Bedankt voor je geweldige review op Zoover naar aanleiding van je verblijf in ons hotel. Ik hoop jullie graag opnieuw bij De Broeierd in Enschede te mogen begroeten.

3 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede

• phulleman, 10-06-2012

Boeken via een hotelveilingsite want de kamers zijn aan de prijzige kant!

• MGL, 14-05-2012

Als je er op uit wilt met kinderen is dit hotel niet aan te raden.

• De Ruiter, 28-07-2012

Zeer goed eten, leuke vlotte bediening. lekker druk goed georganiseerd, ze hebben net een nieuwe kaart . Wij hebben het erg naar ons zin gehad en kan het iedereen van harte aanbevelen

0 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren