Bed and Breakfast Ensche-Day Inn

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Ensche-Day Inn
7,6

4 reviews over Bed and Breakfast Ensche-Day Inn in het Nederlands

Waar dat hoge cijfer vandaan komt, is mij een raadsel. Er werd gevraagd 15 minuten voor aankomst te bellen. Na drie keer de voicemail in drie uur en doelloos rondslenteren maar naar de b en b toegegaan. En warempel, we konden binnen. Een Letse studente liet ons binnen en beheerde daar de boel. Het leek ook een studentenhuis. Er woont niemand. De kamers zijn NIET schoon en dat is een understatement. Wc bril met plasresten op de bril en een vieze wasbak. De bank in de kamer zit vol vlekken. Het bed was boven op een vide, waar je niet rechtop kunt in zitten. De trap naar boven is eng. Er hangt geen gordijn voor het raampje, vroeg wakker worden verplicht. Daags tevoren staat je ontbijt al klaar in de koelkast. Allesbehalve vers dus. Nee, dit is gewoon kamerhuur, onpersoonlijk, en goed beuren voor de eigenaar. Niet doen!

Goede bedden, minder ontbijt

Echtpaar
12-9-2013

B&B goed bereikbaar. Vrij parkeren een paar straten verder. Weinig hartelijk ontvangst. Is meer een commerciële B&B. Bedden oké en rustige ligging. Minder ontbijt, dat staat al in de koelkast met verpakte broodjes...

Douche water loopt de verkeerde kant op. Geen goede prijs/kwaliteit

Fijne plek dicht bij het centrum

Harmke
16-10-2012

Leuke kamer net buiten het centrum. Het pand is net gerenoveerd en op de afwering is niet bespaard. Zo had onze kamer eigen sanitair met vloerverwarming.

We hebben een aantal aanbieders voor Ensche-Day Inn voor je op een rij gezet:

Prima B&B,goed bed en prima ontbijt

duo Ridderkerk
25-9-2010

prima B & B. Vriendelijke gastheer en nette, nieuwe, kamer. Goeie bedden en een heerlijk ontbijt. Binnen 5 minuten wandelen ben je op het plein met veel terrassen en als je dit plein oversteekt ben je direct in het grote winkelcentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Ensche-Day Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ensche-Day Inn in Enschede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ensche-Day Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.