Camping De Hoogte

Camping De Hoogte
8,8

37 reviews over Camping De Hoogte in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastische camping voor alle leeftijden,

Familie Winter
14-8-2018

heerlijke camping. Vanuit de tent loop je zo een prachtig gebied in. Mooie bossen en heide, prachtig landgoed met kasteel en meerdere droomhuizen sommigen leken zo uit Playmobil land te komen. We zochten een camping die leuk zou zijn voor de rustzoekers in ons gezin maar die ook tegemoet zou komen aan de wensen van onze jongste van 12, die graag leeftijdsgenoten en zwemwater wilde hebben op de camping. We stonden op het natuurkampeerterrein. Het bosven voldeed volledig aan de verwachting. Heerlijk fris water, en zelfs op de hele hete dagen niet te druk, en met genoeg schaduw. Voor onze dochter van 12 was het jeugdhonk Arsis de vaste stek, als ze niet bij het ven was. Veel leeftijdsgenootjes, ze heeft het fantastisch gehad. En dan nog de plekken,enorm ruim.

Het enige minpuntje was dat er buiten de douches om geen warm stromend water is, onhandig met afwassen. Verder nog Boogschieten, begeleide wandelingen, yoga, vogelhuisjes maken😍

Super

Henk
2-8-2018

Heerlijk rustige, ruime natuurcamping met fijn zwemwater, vriendelijke, behulpzame eigenaren. Heerlijke week gekampeerd!

één van de beste campings

Anton
6-6-2018

Prachtig gelegen bosrijke camping, met behalve veel zonplekken dus ook veel schaduw (vooral prettig bij warm weer uiteraard).

Zeer vriendelijke ontvangst en gastvrij.

Ondanks veel voorzieningen een rustige camping, ook zéker geschikt voor de natuurliefhebber.

Ik was met mijn 'micro-camper', een klein autootje provisorisch veranderd in een campertje, en voor een zeer bescheiden prijsje kon ik op De Hoogte een nachtje verblijven. Ik kom graag nog eens terug.

super camping

Schot
30-5-2018

Heerlijke camping,

midden in de bossen, erg veel rust. In de avond is het om 22:00 gewoon lekker stil.

Erg behulpzame en aardige eigenaars.

Hele fijne en mooie omgeving om in te kamperen

Marcel Ridder
18-8-2017

Een heerlijke zwemven. Mooie natuur. Goede en betrokken eigenaren. Mooie ruime plekken voor de tent. Leuke activiteiten worden er georganiseerd. Leuke vriendjes voor de kinderen. Mogelijkheid om fietsen te huren. Fantastische omgeving rondom de camping.

Rosalie, Beheerder, 21-8-2017
Hoi Marcel, enorm bedankt voor je review! Heel fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad bij ons op de camping. Kom nog eens terug :) Groet Martijn & Rosalie

Schitterende en rustige natuurterrein camping

Wilma de Haas
8-8-2017

Deze camping is een natuurcampeerterrein met alle voorzieningen die je nodig hebt en vooral alle rust en ruimte die je je maar wenst. Door de natuurlijke ligging en ongelooflijk ruime plekken. En schoon! Niet alleen goed onderhouden door de camingbeheerders maar ook door de gasten die hier komen. Nergens rotzooi, afval of lawaai. Dicht bij natuurgebieden en bossen. Zeer vriendelijke en professionele ontvangst. Een echte aanrader.

Rosalie, Beheerder, 11-8-2017
Bedankt Wilma voor deze gave review :) Hier zijn we uiteraard erg blij mee! Kom gauw nog eens terug. Groet Martijn & Roos

Geweldige ruime camping

Ingrid
5-8-2017

Mooie camping met hele ruime plekken. Sanitair zag er altijd schoon uit en de douche was heerlijk. De kinderen hebben erg genoten van de kanovijver en de zwemvijver. De camping bevindt zich in een mooie omgeving waar genoeg te doen is. Eigenaren zijn ook aardige mensen, staan altijd voor je klaar. Voor herhaling vatbaar!

Rosalie, Beheerder, 8-8-2017
Hoi Ingrid, superbedankt voor je aardige review. Gezellig als jullie nog eens terug komen :) Groet Martijn & Roos

Voor rustzoekers en fietsliefhebbers een uitgelezen plek om te vertoeven. Zeer ruime plaatsen en ruim voldoende voorzieningen.

Voor ons een ontdekking en we komen zeker terug.

Camping waar wij graag terug komen.

Tryntsje van der Wal
7-6-2017

Prachtige rustige natuurcamping. Zeker op de paspoortvelden veel ruimte. Heerlijk uitusten, maar ook prachtig gebied om te wandelen, fietsen, varen en stad(jes) bezoeken.

Rosalie, Beheerder, 14-6-2017
Bedankt Tryntje voor je mooie beoordeling :) Daar zijn we blij mee natuurlijk! Groet Rosalie

Viel op onderdelen tegen

Bor
18-3-2017

Met kleine kinderen op de camping gestaan. De omgeving is mooi, de camping is groen en ruim van opzet en voor kinderen is het goed toeven. De sfeer sprak ons minder aan. Er was een sterk bepalende in-crowd, er werd lastig gedaan over bezoekers bij de zwemvijver en het schoonhouden van het sanitair liet op momenten te wensen over. Ook ontbrak het aan gastvrijheid bij de eigenaren. Kortom, een kwestie van andere verwachtingen.

Rosalie, Beheerder, 22-3-2017

Beste Rob,

Wat jammer dat dit tegen is gevallen. Ik zie dat het om een vakantie in augustus 2015 ging. Misschien moet je het nog eens proberen. Sindsdien zijn er nieuwe eigenaren en is de boel lekker fris.

Het probleem bij niet-campinggasten in het ven is een verzekeringskwestie. Als er onverhoopt iets ernstigs gebeurd, dan zijn wij aansprakelijk en kunnen we stoppen met de camping. Dat willen we niet, we willen graag nog lang blijven bestaan. Hopelijk snap je daarom de reden dat dit niet kan.

We hopen je nogmaals te ontvangen.

Groet Rosalie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hoogte in Eesveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hoogte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.