Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

48 Reviews over De Hoogte

• 10Saskia kramer20-05-2022

Paradijs voor elke natuur liefhebber

Ik heb twee nachten in de trekkershut overnacht en ik baalde dat ik na twee nachten weer weg moest. Mijn familie komt van oorsprong uit deze omgeving maar we hebben tot onze spijt deze fantastische camping nog niet eerder ontdekt. Ik heb uitgebreid gewandeld over de heide en het bos dat zich op het terrein bevind. Ik heb herten gezien en met veel plezier naar het aangelegen schapenveld zitten kijken. Ik ben zelfs nog even de kayak in gestapt voor een rondje paddelen in de prachtige kayak vijver. De trekkershut was perfect voor een ongecompliceerde overnachting midden in het bos. Elke natuurliefhebber kan hier helemaal tot rust komen. Wakker worden met een uitgebreid vogelconcert en de geur van dennenbomen zitten bij de prijs inbegrepen. De plekken zijn ruim en goed verdeeld over het terrein waardoor zowel liefhebbers van rust en stilte als wilde jonge avonturiers hier elkaar niet in de weg zitten. Ik kom hier zeker nog eens terug!!

• 10Marga Kramer20-05-2022

Geweldig terrein.

We hebben een trekkershut gehuurd op deze prachtige camping. Wat een rust, ruimte. Prachtig terrein, heel natuurlijk. Dat kan ook niet anders want het terrein is al in 1948! ontwikkeld. Je proeft de liefde voor de natuur.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Ine10-08-2021

Heerlijk

Met onze 5 kleinkinderen in leeftijd van 9 tot 15 jaar hebben wij een heerlijke week gehad. Wij vinden dit een camping, zoals een camping hoort te zijn. Veel ruimte, prima sanitair, aardige beheerder en een zwemvennetje .Voor herhaling vatbaar.

• 6Robbin10-08-2021

Nooit meer

Leuke bosrijke omgeving met een mooi fennetje om te zwemmen. Helaas een nare campingbeheerder die de camping rondfietst en en de sfeer naar nul weet te brengen door op elke slak zout te leggen. 20 cent betalen om met warm water af te wassen en 50 cent betalen om je met warm water te douchen helpt ook niet mee in ontspanning, gezeul met muntjes. Tip: 3 euro bij het tarief erop en die muntjes achter wege laten. Voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.

• 3Staat v/h sanitair
  • 1Beau10-08-2021

Niet geschikt voor grotere groep mensen

Ik denk niet dat dit een camping is voor een grotere groep. We hadden het gezellig en we hebben gelachen maar we kregen al voor 22:00 5x de beheerder bij onze plek. We gingen in gesprek omdat we het niet realistisch vonden waar we over werden aangesproken. Andere gasten gaven toen ook aan dat het niet realistisch was van de beheerder. Niemand had last van ons en andere gasten vonden het ook maar vreemd. Misschien moeten de beheerders grotere groepen weigeren want volgens mij zijn zij de enigen die hier veel last van hebben en zich daar druk om maken. Prachtige natuur om de camping heen dus voor de juiste gasten is het een mooie camping. Wij hebben er in ieder geval een vervelende nasmaak aan over gehouden helaas.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9git09-08-2021

Camping naar mijn hart

We zijn de afgelopen jaren op veel verschillende (natuur)campings in Nederland geweest, maar deze staat hoog in mijn top 10 !Groen, ruimte, rust en geen enkele auto(weg) gehoord; het enige geluid is dat van heel veel vogeltjes.Eenvoudig sanitair en een sympathieke eigenaar, die tijd voor je maakt wanneer nodig.

• 9Lucienne Winter27-07-2020

Fantastisch natuurkamperen voor het hele gezin

Een heerlijke plek midden in de natuur, maar ook leuk voor oudere kinderen door de sportmogelijkheden, zwem en kanoven en bovenal het jeugdhonk arsis. Op het terrein zelf heb je hei en bos en je loopt zo verder de prachtige bossen in, rechtstreeks vanuit de camping via een leuk paadje, de via Appia. Het sanitair is heel eenvoudig maar schoon. ( Wij stonden op het natuurkampeerterrein). De plekken zijn enorm groot en je kunt de hele dag door kiezen voor ☀️ of schaduw. De camping is een groot terrein, wij kiezen normaal gesproken voor een terrein met maximaal 50 plekken, maar daar merk je hier niets van. Er zijn ook best veel mensen die elk jaar terugkomen, iets wat ons normaal afschrikt, maar ook daar heb je geen last van, het is geen gesloten cultuurtje. Dit is de eerste camping waar ook wij zijn teruggekeerd voor een klein weekje, omdat het hier zo prachtig en ontspannen is. Aanrader dus, zowel voor rustzoekers als voor gezinnen.

• 9Ellen Kempen25-08-2019

Geweldig

Dat het een heerlijke relaxte camping is. Ruime plaatsen en vriendelijke eigenaren.

• 9Cor van der Klaauw18-08-2019

echt super!

Fantastisch camping! Wij zijn op fietsvakantie en hebben 2 nachten op het grote natuurveld gestaan. Erg leuke ontvangst door Rosalie en Martijn. ook als je 60+ bent zijn snoepjes van de 'Hulpbron" een aanrader! En 's ochtends heerlijke (warme) verse broodjes! Bij regenweer een fijne ruimte om te verblijven. Wij komen zeker terug! Cor en Ellen uit Groningen

• 8Harke en Minke13-08-2019

Genoten, van de camping en de mooie omgeving

Wij stonden op het natuurterreingedeelte, maar de hele camping is prachtig. Veel ruimte en gastvrij.

Camping De Hoogte info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar