Camping Natuurkampeerterrein De Klashorst

CampingWeer vandaag11°7°
Camping Natuurkampeerterrein De Klashorst
9,5

16 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Klashorst in het Nederlands

Dikke prima dit jaar weer!

fam.Jansen-van Dalen, 17-2-2018

Trekkershut voor 4 pers. Zijn hier 2 nachten geweest, heerlijk gefietst in prachtige omgeving en bij thuis komst een heerlijke douche in super verzorgde toiletruimte die zeer ruim en luxe is.

De trekkershut heeft alles wat nodig is voor een goede overnachting incl kookgerei ed.

Voeg daarbij de zorgzaamheid van de beheerders die voor ons al een kacheltje aangezet hadden zodat de kou uit de woning was. Kortom prima toeven daar!

Back to basic met een beetje luxe.

Janneke, 12-3-2017

Gezien het voorspelde mooie weer en voorgenomen trailrun besloten een dag eerder af te rijzen naar Overijssel.

Afgelopen vrijdag om 18.45uur aangekomen op het kampeerterrein.

We werden zeer gastvrij ontvangen. We mochten zelf een plekje uitzoeken en hebben een houtkacheltje geleend. ( echt een aanrader! Erg leuk en het ultime buiten gevoel om een vuurtje te maken en ook nog functioneel en heerlijk warm!) kacheltje is bovenop plat, waardoor we hier prima op konden koken en ons zelf warm houden gedurende de frisse avond.

Na het verzorgingsmoment in het moderne, warme en prachtig schone sanitairgebouw, in de slaapzak gekropen. Gedurende de nacht hoor je veel "bos geluiden" en zodra het ochtend begint te worden worden de vogels steeds actiever! Heerlijk wakker worden!

'S morgens was de tent wat stug van de vorst, dus snel water gekookt voor thee en ontbijt.

Waarna we de tent weer inpakte en vertrokken naar ons doel; Salland trail te Nijverdal.

Kortom het was een verassend leuk weekend! Erg mooi weer, prachtige omgeving. perfecte kampeerplaats met vriendelijke beheerders, veel vrijheid en de luxe van mooi schoon en warm sanitair!

Zeker een aanrader!

Fijne oud en nieuw!

Sander Bouwman, 2-1-2017

Wij stonden hier tijdens oud en nieuw met onze tent. Zeer gastvrije eigenaar, mooie plekken om te staan. Het huren van de houtkachel was erg prettig gezien de koude avond en nacht. Ook het sanitair was erg mooi.

We komen graag nog eens terug (met kinderen) voor de bushcraft!

Top camping !

Zwartele, 29-10-2016

De plek is fantastisch , je loopt zo het bos in. Vriendelijke eigenaren, doen alles voor je . De mobiele sauna werd ' s avonds voorgereden .

Ennnn er zijn kacheltjes , de hele winter dus ook aangenaam vertoeven hier .

We komen zeker terug met onze honden.

Geweldige camping

Wanda, 24-10-2016

Ondanks niet al te best herfstweer fantastische tijd gehad op de Klashorst. De camping is voor mij een perfecte combinatie van de luxe van een vijfsterrencamping en de eenvoud van een natuurkampeerterrein. Sanitair gloednieuw en luxe (met regen- en handdouche en thermokraan, dat heb ik zelfs thuis niet). Eigenaren heel vriendelijk, Voor kinderen genoeg te doen. Het bos is naast de deur en deden mee aan bushcraft voor kids. Er zijn een paar vuurplaatsen op het terrein, maar je kan ook een houtkacheltje huren om bij de tent te zetten. Zo hielden wij het goed warm.Op de camping zelf is geen eetgelegenheid, maar honderd meter verderop is een snackbar bij een vakantiepark en 800 meter richting Diffelen een restaurant.

Mooie camping dichtbij natuur en mtb route

De Boer, 2-9-2016

Mooie camping met prachtig nieuw sanitairgebouw. Wij zaten in de trekkershut en hebben hier 3 nachten doorgebracht. Lekker rustig zo eind augustus.

De beheerders zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Je hebt alle rust hier.

Mooie camping met supergrote plekken. Vriendelijke ontvangst. Pannenkoekenbakken op het vuurtje vonden onze kinderen super! We hadden het gevoel dat er wel veel vaste gasten waren, waardoor het contact dat je vaak direct hebt met andere campinggasten er helaas niet was. Als met al een prima camping voor kinderen met gezinnen, ouderen en stellen.

Mooie Natuurcamping

A. Uyterlinde, 6-5-2014

Na een heel gastvrij ontvangst voelde wij ons direct welkom op deze camping. Plek 32 heeft een mooie zonnige ligging. Het sanitair is netjes en schoon en er zijn geen muntjes nodig! Dagelijks verse broodjes! Rust straalt in alles door, op deze camping. Een groot respect voor de hard werkende beheerders!! We komen graag nog eens terug!

Echt een plek om tot rust te komen

Joke, 18-7-2013

Camping de Klashorst is echt een camping om tot rust te komen

Heerlijke camping

Wes en Marijn, 18-7-2013

Heerlijke camping met goede sfeer, voor het grootste deel te danken aan de gastvrije en vriendelijke eigenaren.

Ruime, groene plaatsen en een avond pannenkoeken voor de kinderen gebakken op een vuurtje bij de speeltuin, georganiseerd door de eigenaar. Super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein De Klashorst in Diffelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein De Klashorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natuurkampeerterrein De Klashorst scoort een 9.46 uit 10 op basis van 16 reviews.