Camping Natuurkampeerterrein De Klashorst

Laatste review

Niet meer

M. Bronsvoort,
21-8-2018

Prachtige omgeving. Camping heeft ook een mooie ligging. Vriendelijke eigenaren. Vanuit het groene boekje op deze camping terecht gekomen. Wel erg duur in vergelijking wat je ervoor krijgt. Stond in het groene boekje vermeld dat je je afvalwater en toilet kon lozen en dus camper vriendelijke camping was. Maar helaas....we konden niks kwijt met de camper. En dat voor meer dan 34 euro per nacht. Ook was het sanitair niet goed schoon en erg weinig. Nieuwe gebouw was erg mooi maar ook na een gebruik van 3 jr toch al erg verschimmeld en vies. Voor ons geen terug komst meer. Voor dat geld kan je op mooiere en schonere campings zitten.

19 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Klashorst in het Nederlands

Niet meer

M. Bronsvoort,
21-8-2018

Prachtig en divers kampeer terrein, keuze uit beschutte of juist zonnige staanplaatsen, alles bijzonder goed onderhouden. Het nieuwe sanitairgebouw is bijzonder luxe, geen 'wc rol onder je arm' hier. Het zandpad naar het parkeerveldje loopt langs de bosrand met er tegenover 1 of 2 staanplaatsen, het is een keuze om daar te gaan staan, er zijn genoeg mooie staanplaatsen als alternatief. Wij kregen de vrije keuze om een staanplaats te vinden en hebben het heerlijk rustig gehad.

te groot en massaal voor de rustzoeker

Elizabeth,
25-5-2018

voor de grootte van de camping veel te weinig sanitair, waarvan de helft ook nog eens in een verouderd en vies hok. Ook de parkeerplaats achter op de camping waardoor je de hele dag heen en weer rijdende auto's voor je tent langs hebt, is niet bepaald prettig.

De omgeving is wel geweldig. Bos, de Vecht, gezellige terrasjes.... Heerlijk gefietst en gewandeld.

Dikke prima dit jaar weer!

fam.Jansen-van Dalen,
17-2-2018

Trekkershut voor 4 pers. Zijn hier 2 nachten geweest, heerlijk gefietst in prachtige omgeving en bij thuis komst een heerlijke douche in super verzorgde toiletruimte die zeer ruim en luxe is.

De trekkershut heeft alles wat nodig is voor een goede overnachting incl kookgerei ed.

Voeg daarbij de zorgzaamheid van de beheerders die voor ons al een kacheltje aangezet hadden zodat de kou uit de woning was. Kortom prima toeven daar!

Back to basic met een beetje luxe.

Janneke,
12-3-2017

Gezien het voorspelde mooie weer en voorgenomen trailrun besloten een dag eerder af te rijzen naar Overijssel.

Afgelopen vrijdag om 18.45uur aangekomen op het kampeerterrein.

We werden zeer gastvrij ontvangen. We mochten zelf een plekje uitzoeken en hebben een houtkacheltje geleend. ( echt een aanrader! Erg leuk en het ultime buiten gevoel om een vuurtje te maken en ook nog functioneel en heerlijk warm!) kacheltje is bovenop plat, waardoor we hier prima op konden koken en ons zelf warm houden gedurende de frisse avond.

Na het verzorgingsmoment in het moderne, warme en prachtig schone sanitairgebouw, in de slaapzak gekropen. Gedurende de nacht hoor je veel "bos geluiden" en zodra het ochtend begint te worden worden de vogels steeds actiever! Heerlijk wakker worden!

'S morgens was de tent wat stug van de vorst, dus snel water gekookt voor thee en ontbijt.

Waarna we de tent weer inpakte en vertrokken naar ons doel; Salland trail te Nijverdal.

Kortom het was een verassend leuk weekend! Erg mooi weer, prachtige omgeving. perfecte kampeerplaats met vriendelijke beheerders, veel vrijheid en de luxe van mooi schoon en warm sanitair!

Zeker een aanrader!

Fijne oud en nieuw!

Sander Bouwman,
2-1-2017

Wij stonden hier tijdens oud en nieuw met onze tent. Zeer gastvrije eigenaar, mooie plekken om te staan. Het huren van de houtkachel was erg prettig gezien de koude avond en nacht. Ook het sanitair was erg mooi.

We komen graag nog eens terug (met kinderen) voor de bushcraft!

Top camping !

Zwartele
29-10-2016

De plek is fantastisch , je loopt zo het bos in. Vriendelijke eigenaren, doen alles voor je . De mobiele sauna werd ' s avonds voorgereden .

Ennnn er zijn kacheltjes , de hele winter dus ook aangenaam vertoeven hier .

We komen zeker terug met onze honden.

Geweldige camping

Wanda
24-10-2016

Ondanks niet al te best herfstweer fantastische tijd gehad op de Klashorst. De camping is voor mij een perfecte combinatie van de luxe van een vijfsterrencamping en de eenvoud van een natuurkampeerterrein. Sanitair gloednieuw en luxe (met regen- en handdouche en thermokraan, dat heb ik zelfs thuis niet). Eigenaren heel vriendelijk, Voor kinderen genoeg te doen. Het bos is naast de deur en deden mee aan bushcraft voor kids. Er zijn een paar vuurplaatsen op het terrein, maar je kan ook een houtkacheltje huren om bij de tent te zetten. Zo hielden wij het goed warm.Op de camping zelf is geen eetgelegenheid, maar honderd meter verderop is een snackbar bij een vakantiepark en 800 meter richting Diffelen een restaurant.

Mooie camping met prachtig nieuw sanitairgebouw. Wij zaten in de trekkershut en hebben hier 3 nachten doorgebracht. Lekker rustig zo eind augustus.

De beheerders zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Je hebt alle rust hier.

Mooie camping met supergrote plekken. Vriendelijke ontvangst. Pannenkoekenbakken op het vuurtje vonden onze kinderen super! We hadden het gevoel dat er wel veel vaste gasten waren, waardoor het contact dat je vaak direct hebt met andere campinggasten er helaas niet was. Als met al een prima camping voor kinderen met gezinnen, ouderen en stellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein De Klashorst in Diffelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein De Klashorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.