Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Ooievaar (Familiepark de Vechtvallei)

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Ooievaar (Familiepark de Vechtvallei)

9Fenomenaal

Vakantiehuis info

• Kinderopvang
Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

6 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Ooievaar (Familiepark de Vechtvallei)

• 2019
    10Stefan Pieper26-12-2019

Het was een fantastisch weekend.

We zijn op vrijdagmiddag aangekomen en werden hartelijk ontvangen. De accommodatie is zeer praktisch en zeer goed te gebruiken met een grote groep. We hebben op vrijdagavond gebruik gemaakt van het zwembad, verder diverse trainingen gedaan in en om de camping. De omgeving is dan ook erg mooi en goed te gebruiken voor diverse bezigheden. We zijn vertrokken op zondag, maar hadden er rustig nog wat dagen aan vast willen plakken.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Fam Ker26-09-2019

Heerlijke rust en ruimte

Fijne ruime kampeerplaatsen en schoon sanitair. Gezellige sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Deborah12-07-2019

We verbleven in de Ooievaar, dit is een super plek voor een grotere groep. Keuken, sanitair en slaapruimtes allemaal top. Dit is zeker een aanrader voor een grotere groep. Fijn dat er zoveel gelegenheid is voor sport zoals een basketbalveld, voetbalveld en volleybalveld. Minpuntje zijn de openingstijden van het zwembad. De camping heeft een zeer mooie ligging omgeven door prachtige natuur. Vriendelijke en behulpzame mensen. Ook bij de receptie wordt alles gedaan voor een prettig verblijf. Kortom; echt genoten en een aanrader dus.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• Oude reviews

7Raad24-06-2017

Prima

Prima groepsverblijf met goede ruimte rondom het huis, rustig. Nadeel twee grote slaapkamers met 8 bedden die dicht op elkaar staan en de hygiene was wisselend. De meeste ruimtes en keuken waren schoon. Een slaapzaal was niet schoongemaakt, snoeppapier en spullen in de kast van vorige logee. Achter de luxaflex veel dode vliegen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9d_mandemaker228-05-2014

Een heerlijke plek, zeker met kinderen.

Iedereen was enthousiast over het huis en de camping. Ik heb geen onvertogen woord gehoord. Zelfs de bedden waren heerlijk. Personeel was heel vriendelijk en kwamen zelfs nog vragen of alles naar wens was. Receptie was behulpzaam. De kinderen hebben we alleen gehoord als ze honger of dorst hadden, verder hebben ze alleen maar gespeeld. Ideaal! Omgeving is mooi, maar we hebben we weinig van gezien, was veel te gezellig met elkaar. Jammer dat op zondag alles dicht is, we hebben geen ijsje meer kunnen delen aan de kinders.

Gereisd met vrienden in mei 2014

0 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Ooievaar (Familiepark de Vechtvallei)

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Ooievaar (Familiepark de Vechtvallei)

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12