Hotel De Gloepe

Meer hotelinfo

91 reviews over Hotel De Gloepe

• 7Ina13-09-2019

Nooit meer.

De eigenaar geeft aan een goede mindervalide kamer te hebben in zijn hotel. Helaas heeft hij geen rekening gehouden met personen die totaal zijn aangewezen op rolstoelgebruik. Het toilet heeft alleen een beugel aan de rechterzijde. Daar de wastafel gecombineerd was met aan de onderzijde een gesloten opbergruimte, is het niet mogelijk om zelfstandig bij de kraan te komen. Ook tanden poetsen was niet mogelijk zonder een los spuugbakje om je mond te spoelen. De spiegel was op stahoogte en de slaapkamer is vrij klein voor rolstoelgebruik. De eigenaar vindt zelf dat deze wel goed is aangepast. Was niet ontvankelijk voor goed bedoelde suggesties. Positief is dat het hotel sfeervol en schoon is. De 3 keren dat we daar hebben gedineerd was heel smakelijk.

• 9Philips20-07-2019

Een super aanrader

De mensen van dit hotel zijn ZO vriendelijk echt een leuke ervaring. Altijd een brede glimlach. Een etagère ontbijt was super. Rustige ligging, prima schone kamers. Een mooie tuin met gezellige zitjes. De boerderij is sfeervol ingericht. Een echte aanrader.

• 7Gast14-07-2019

Was mooi maar volgende keer ander hotel

Het hotel is mooi en rustig gelegen. De medewerkers waren zeer vriendelijk. De kamer was mooi en sfeervol ingericht. Dit geldt ook voor de badkamer echter door de inloopdouche spettert het water te ver in de badkamer(jammer). Mooi uitzicht vanaf het balkon. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Het diner zat in het arrangement maar hiervan kon worden afgeweken. De meerprijs werd verrekend(prima). Tijdens menuopname vroeg de serveerster of ik wijn wenste. Toen dit niet nodig was werden de wijnglazen verwijderd echter op de eindnota stonden 2 wijn! De grilsteak bevatte veel vet en pezen wat het gerecht onsmakelijk maakte(jammer). In andere reviews werd melding gemaakt van parkeerkosten terwijl het 'n parkeerplaats van het hotel betreft. In mijn geval kan ik dat niet controleren omdat ik geen gespecificeerde nota kreeg maar 'n bonnetje uit de pinautomaat!

• 7T vb08-04-2019

Niet voor herhaling vatbaar. Jammer genoeg

Sfeervol hotel , mooie kamers .Maar dikke min punt betalen voor parkeren .Wij kwamen zat avond terug en heel de parkeerplaats stond vol met eetgasten .Ontbijt is matig . .Hier wordt duidelijk op bezuinigd .In de douche lagen 2 zakjes met douche gel /shampo .Moesten we 2 dg mee doen .Eten was erg goed maar behoorlijk aan de prijs .

• 5Bvp07-01-2019

Matig

Het weekend voor kerst hebben wij hier twee overnachtingen gehad. Eerste indruk, vriendelijk personeel, leuke sfeer.

Kamer zag er netjes uit, alleen de wc stonk naar urine en dat was niet prettig. Ontbijt vonden wij zeer matig, gewoon brood hoort niet bij een ontbijt. Crossaintjes en luxe harde broodjes zijn daar meer een toonbeeld van.

Diner was prijzig en niet bijzonder. Een tip voor de eigenaren: werk eerst eens aan het niveau van ontbijt en diner voordat je dit soort prijzen hanteert.

Wij komen hier niet nog een keer.

• 2018
    7Familie van Driel12-12-2018

Leuk voor een keertje.

Met vrienden een weekend geboekt in dit hotel. Bij aankomst was enige communicatie noodzakelijk voordat betaling van het juiste bedrag kon plaatsvinden. Dit hotel, dat in the-middle-of-nowhere ligt, vraagt parkeergeld! Toeristenbelasting: oké maar parkeergeld is echt van de zotte! Diner was niet bijzonder en het ontbijt niet goed. Geen verse producten (zeker het brood niet) en met een tarweallergie kan geen rekening worden gehouden waardoor wij genoodzaakt waren ons eigen product mee te nemen. Koffie uit een automaat en yoghurt erg synthetisch.
    Jammer, want de ligging is echt prima! Hotelkamer mist het e.e.a. (haakje voor de jassen, extra handdoek, prullenbak) maar dat hebben wij niet aangegeven. Ook de eindafrekening klopte niet, maar dat is, na wijzen hierop, hersteld,.

• 9Wim Knops18-11-2018

Geweldig verblijf en een genot om hier te zijn!

Wij zijn hier geweest vanaf afgelopen donderdag tot vanmorgen was een verassing voor mijn echtgenote i.v.m. verjaardag op zaterdag 60 jaar. We hebben hier in deze prachtige omgeving een paar super dagen gehad. Geweldig verzorgd, fijne goed verzorgde kamers, goed eten en super personeel en zeer vriendelijk!

• 8Martine Althuis03-10-2018

Geweldige plek

Zeer hartelijke en gezellige bediening. Dat vind je in de randstad niet. Mooie kamer met hippe badkamer. Goede wifi. Lekker bed. Goed eten. Ontbijt te overdadig maar verzorgd. Buffet waarbij je zelf kan pakken is handiger. Extra's zijn duur maar er moet ook geld verdiend worden. Hotel en terras erg leuk gedecoreerd. Kortom: fijne plek.

• 6S van vliet23-09-2018

Wij gaan niet méér naar de Gloepe

Voordelen: mooie tuin , fijne bedden, mooie kamer en zaterdag en zondag morgen één hele lieve mevrouw die snapte dat t erg druk was, en erg veel prikkels gaf en voor ons der best deed. Nadelen: er worden ook feesten gegeven en er was vrijdag een bruiloft (was ons niet van te voren gezegd) en dan heb je tot laat een hoop herrie.( tot half 1 zeker geluid overlast) Hotel kamer aan andere kant van boerderij en d Boerderij is erg donker en druk, dus daar ff lekker met en bakkie een boekje lezen....niet dus.... Ontbijt wordt uit geserveerd is meer als voldoene, maar uit gemeten en vrijdag morgen was kaas op worst gelegd en lag zeker al een uur uit koelkast. Ons lampje boven de wasbak was kapot, hebben we door gegeven,maar heeft t hele weekend niet gebrand

• 5Burggraaf23-09-2018

Eens maar nooit meer.

De bediening was oké, en het begon goed, maar toen we toe waren aan het hoofdgerecht, duurde het wel erg lang eer dat werd geserveerd . We hadden er als extra patat bij gevraagd maar dat kwam pas, na vragen, toen we alles al op hadden. Het lag niet aan de bediening, maar wij hadden het idee dat het probleem de keuken was.

3 tips over Hotel De Gloepe

• Toine, 29-03-2015

Giethoorn erg leuk voor een dagje ong. 60 km.

• Birgitta Tindemans, 15-10-2014

Je kunt hier mooi fietsen en varen over de vecht.

• mbartels_1, 24-09-2014
    • Betalen bij uitchecken (meer klantvriendelijk)
    • Op de kamers een minibar
    • Uitzicht v.d. kamers op b.g. aanpassen
    • Gerechten wat uitbreiden en de hoeveelheid per gerecht kleiner (& smaakvoller) maken.
    • Ontbijt uitbreiden met donkerbruin brood & verschillende eigerechten.
    • Te weinig personeel! Ze doen hun best, maar hebben bijv. weinig tijd om aandacht aan de gasten (aan tafel) te geven. En glazen van 's middags stonden 's avonds ook nog op het terras! Jammer Mooi hotel, veel meer mogelijk!

3 vragen over Hotel De Gloepe

• R, 23-08-2018

Overboekingen

Hotel 22 juli geboekt via veiling voor 14 augustus. Op 8 augustus te horen gekregen dat er een verkeerde datum was geboekt en hotel vol zat. Men kon ons overboeken naar de Bokkepruik en daar moesten we blij mee zijn want wij hadden goedkoop geboekt via veiling en hij moest nu bij betalen. Gingen wij hier niet mee akkoord dan werd het geannuleerd bij veiling. Volgende dag kregen wij per email door dat er een boeking was gedaan bij de Bokkepruik. Daar wisten ze nergens vanaf.

• Diana, 25-02-2018

Een bedrijf waar je nooit meer naar toe gaat!

Geen aandacht voor de klant. De bestellingen laten veels te lang op zich wachten.......en dan gewoon afrekenen en zeggen ze ook nog “tot ziens”...........komen ze hier van een andere planeet???????

• Mwaboetsje, 04-01-2017

Fietsverhuur

Er schijnt op 500 m van het hotel goedkopere goede fietsverhuur te zijn. De fietsverhuur in het hotel zelf is niet goed en duur volgens zoover recensies. Waar zit die goede fietsverhuurder? Kan m niet vinden via google...

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats