Camping Boerencamping Het Scholtemeijer

CampingWeer vandaag27°16°
Camping Boerencamping Het Scholtemeijer

We hebben een aantal aanbieders voor Boerencamping Het Scholtemeijer voor je op een rij gezet:

10 reviews over Camping Boerencamping Het Scholtemeijer in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Onverwacht mooie plek van rust, temidden van het boeren landleven met haar bedrijvigheid in een prachtig glooiend rivier landschap. Alles is aanwezig en in perfecte staat van onderhoud en hygiene. Wij hebben gekampeerd (met hond) bij een temperatuur van 30 graden, de keuken met o.a. grote koelkast met vriesvak, de waterkoker, zelfs een koffieautomaat! De wasmachine, de koele veranda met uitzicht op de paarden, het speeltuintje, de geitjes en het konijn... Deze kleine boerencamping heeft aan alles gedacht en meer!

Geweldige super fantastische boerencamping

Fam peeters
21-5-2018

Voor ons de 1e x op een boerencamping, we zijn om! Wat is het een geweldige camping! Keurig netjes, prima superschoon sanitair, zeer vriendelijke eigenaren. Onze kleinkinderen hebben zich prima vermaakt met het aanwezige speelgerei (glijbaan, zandbak, tramoline enz enz) zeker komen wij nog erns terug, prima prijs! Enorm gastvrij!

Geweldig!!

Fam. Melaard
30-7-2017

Net thuis van een weekje op deze camping in de safaritent! Het was heerlijk!! Wat een kneuterige camping met superleuke eigenaars!! En de tent zelf is echt geweldig, heel sfeervol. En ook erg geschikt met kinderen, een bedstee met daaronder een speelhokje! De veranda is super om te zitten en voor regenachtig weer.. De tent staat dichtbij het leuke speeltuintje en de kinderboerderij. Sanitair ook heel schoon en prima! Inderdaad hoor je de koeien van de naastgelegen boerderij vaak loeien e.d. maar daar raak je wel aan gewend is ook eigenlijk wel gezellig op een boerencamping. Omgeving erg geschikt voor wandelen en fietsen.. Het enige nadeel zijn de vliegen (op de veranda). Gelukkig in de tent geen last en het hemelbed is voorzien van een klamboe. Al met al voor herhaling vatbaar!

Onze eerste ervaring op een kampeer boerderij

Istianto Wilkes
    15-7-2017

Wat een geweldige ervaring. Bij aankomst (wij hadden de safaritent geboekt) stond er een welkomst pakket in de tent voor ons klaar. Een super geweldig gebaar.De eigenaar is allervriendelijkst en er is een kantine voor als het slecht weer is. Bij gebruik van de koffie automaat in de kantine of de wasmachine in de sanitair ruimte staat er gewoon een bakje naast voor de bijdrage. Hier wordt nog gelukkig uit gegaan het vertrouwen in de medemens. Wat een goede zaak is. Sanitair ruimte is super hygiënisch.Eetgelegenheden heeft een 10 gekregen omdat we zelf gekookt hebben. Safaritent is een prachtig iets voor als je het comfort van een vakantiehuis wilt hebben maar in een omgeving van een camping wilt zijn.Mooi ingericht en voor ons ontbrak er niets. Naast de camping staat een koeienstal dus met regelmaat geloei van koeien. Maar dat is voor ons zéker geen probleem. Het heeft wel iets gezelligs.Al met al een mooie plek met een super vriendelijke eigenaar en zeker voor herhaling vatbaar.

Op mijn topt 10 campinglijstje

Annelies
    5-6-2017

Een echte aanrader voor mensen die graag fietsen en wandelen. Ook voor gezinnen met kinderen is het leuk. Veel dieren en een geweldig speeltuintje. Een gezellige kantine met een overkapt terras. Super school en mooi sanitair. Een gezellige gemoedelijke camping voor jong en oud.

Fantastische minicamping in mooie omgeving!!

Mieke en Pieter Kuiper
    5-6-2017

Schitterend sanitair, veel rust, prachtige omgeving.

Heerlijke plek

Wendy
    26-9-2016

Leuke camping nu twee seizoenen open.Het terrein miet nog beetje begroeien maar gras ligt er heel strak bij. Sanitair is TOP! Veel voor kleine kinderen ook in de douche met badje en aankleed kussen. Gezellige ruimte met tv voor als het slecht weer is.

In de buurt wel wat restaurantjes of anders binnen 8 km want in Hardenberg is veel te doen.

De buren van de camping zijn wel gehorig. Koeienstal vol automatisch bedrijf dus veel geluid van landbouw werktuig en veel vliegen. Daarom de ligging een 7. Maar voor omgeving echt een perfecte ligging in het Vechtdal.

Eigenaars super vriendelijk!

uitstekende camping

fam. Bouwman
    9-8-2016

Prima verzorgd, gastvrije eigenaren, fijne plek om te zijn. Prima uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten. In de buurt is restaurant.

In de safaritent " super fijn verblijf gehad "

Stephanie
    28-7-2016

Een fijn verblijf gehad afgelopen 14 dagen in de zeer ruim opgezette safaritent. De eerste week met zijn tweeën en de tweede week met zijn vieren. In totaal kun je er prima verblijven met 7 personen. Eigen toilet in de tent en een super schoon toiletgebouw om de hoek. Bij iets slechter weer kun je nog goed zitten op de veranda. Vertier voor de kinderen is er op een paar meter afstand. Omgeving leent zich goed voor allerlei uitstapjes, maar ook met de trein reizen vanaf station marienberg is goed te doen. ( Emmen/ Zwolle). Het oldemeijer, het heuveltjesbosbad en de zwemplas in sibculo bieden erg mooie zwemgelegenheid. Hadden we een vraag of probleem in no time was het beantwoord of opgelost. Wat ons betreft een absolute aanrader !!!

Heerlijk relaxed kamperen in de nabijheid van koeien en de Vecht op loopafstand. Totaal nieuw opgezette accomodatie, perfect toiletgebouw. Mogelijkheid om in een gezellige "boerenkeuken" te verblijven bij b.v. erg slecht weer, haardvuurtje aanwezig. Prachtige fiets- en wandelroutes. Erg geschikt om eens lekker te ontspannen en te genieten van de natuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping Het Scholtemeijer in Diffelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping Het Scholtemeijer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerencamping Het Scholtemeijer scoort een 8.96 uit 10 op basis van 10 reviews.