Camping Boerencamping Het Scholtemeijer

Camping Boerencamping Het Scholtemeijer
9,2

13 reviews over Camping Boerencamping Het Scholtemeijer in het Nederlands

Een fantastische beleving en zeker voor herhaling.

Monique Stapel
22-9-2018

Het Scholtemeijer is een een kleine boerencamping, maar in een woord fantastisch. In de kantine is er van alles voor de gasten. Zoals een koelkast met vriezer, koffiemachine, waterkoker en een gezellige zitgroep. Ook biedt deze de mogelijkheid om bij slecht weer gezellig bij de houtkachel te zitten. Het sanitair is Top en super schoon. Mirjam en Robin zijn erg vriendelijk en gastvrij. Er is van alles. Van een kinderboerderij tot paarden en buffels. Tevens zijn er diverse fiets en wandelroutes vanaf de camping mogelijk. Wij hebben genoten van alles wat het scholtemeijer te bieden heeft.

Kom zeker nog terug

Familie Huisman
22-8-2018

Leuke camping, leuke eigenaren heel gemoedelijk mooie ligging

Fantatisch

Dekkers
4-8-2018

Een mooie boerencamping vlak bij de vecht en bossen.

De camping is super onderhouden evenals het sanitair. In de kantine staat een tv, koelkast met diepvries en magnetron waar je allemaal gebruik van mag maken

Vanaf de camping kun je geweldig mooi fietsen en wandelen, de knooppunten beginnen vlak bij de camping. Vissen kun je in de Vecht op kleine afstand.

De beheerders Robin en Mirjam zijn super vriendelijke mensen .

Deze camping is een echte aanrader.

Onverwacht mooie plek van rust, temidden van het boeren landleven met haar bedrijvigheid in een prachtig glooiend rivier landschap. Alles is aanwezig en in perfecte staat van onderhoud en hygiene. Wij hebben gekampeerd (met hond) bij een temperatuur van 30 graden, de keuken met o.a. grote koelkast met vriesvak, de waterkoker, zelfs een koffieautomaat! De wasmachine, de koele veranda met uitzicht op de paarden, het speeltuintje, de geitjes en het konijn... Deze kleine boerencamping heeft aan alles gedacht en meer!

Geweldige super fantastische boerencamping

Fam peeters
21-5-2018

Voor ons de 1e x op een boerencamping, we zijn om! Wat is het een geweldige camping! Keurig netjes, prima superschoon sanitair, zeer vriendelijke eigenaren. Onze kleinkinderen hebben zich prima vermaakt met het aanwezige speelgerei (glijbaan, zandbak, tramoline enz enz) zeker komen wij nog erns terug, prima prijs! Enorm gastvrij!

Geweldig!!

Fam. Melaard
30-7-2017

Net thuis van een weekje op deze camping in de safaritent! Het was heerlijk!! Wat een kneuterige camping met superleuke eigenaars!! En de tent zelf is echt geweldig, heel sfeervol. En ook erg geschikt met kinderen, een bedstee met daaronder een speelhokje! De veranda is super om te zitten en voor regenachtig weer.. De tent staat dichtbij het leuke speeltuintje en de kinderboerderij. Sanitair ook heel schoon en prima! Inderdaad hoor je de koeien van de naastgelegen boerderij vaak loeien e.d. maar daar raak je wel aan gewend is ook eigenlijk wel gezellig op een boerencamping. Omgeving erg geschikt voor wandelen en fietsen.. Het enige nadeel zijn de vliegen (op de veranda). Gelukkig in de tent geen last en het hemelbed is voorzien van een klamboe. Al met al voor herhaling vatbaar!

Onze eerste ervaring op een kampeer boerderij

Istianto Wilkes
15-7-2017

Wat een geweldige ervaring. Bij aankomst (wij hadden de safaritent geboekt) stond er een welkomst pakket in de tent voor ons klaar. Een super geweldig gebaar.De eigenaar is allervriendelijkst en er is een kantine voor als het slecht weer is. Bij gebruik van de koffie automaat in de kantine of de wasmachine in de sanitair ruimte staat er gewoon een bakje naast voor de bijdrage. Hier wordt nog gelukkig uit gegaan het vertrouwen in de medemens. Wat een goede zaak is. Sanitair ruimte is super hygiënisch.Eetgelegenheden heeft een 10 gekregen omdat we zelf gekookt hebben. Safaritent is een prachtig iets voor als je het comfort van een vakantiehuis wilt hebben maar in een omgeving van een camping wilt zijn.Mooi ingericht en voor ons ontbrak er niets. Naast de camping staat een koeienstal dus met regelmaat geloei van koeien. Maar dat is voor ons zéker geen probleem. Het heeft wel iets gezelligs.Al met al een mooie plek met een super vriendelijke eigenaar en zeker voor herhaling vatbaar.

Op mijn topt 10 campinglijstje

Annelies
5-6-2017

Een echte aanrader voor mensen die graag fietsen en wandelen. Ook voor gezinnen met kinderen is het leuk. Veel dieren en een geweldig speeltuintje. Een gezellige kantine met een overkapt terras. Super school en mooi sanitair. Een gezellige gemoedelijke camping voor jong en oud.

Fantastische minicamping in mooie omgeving!!

Mieke en Pieter Kuiper
5-6-2017

Schitterend sanitair, veel rust, prachtige omgeving.

Heerlijke plek

Wendy
26-9-2016

Leuke camping nu twee seizoenen open.Het terrein miet nog beetje begroeien maar gras ligt er heel strak bij. Sanitair is TOP! Veel voor kleine kinderen ook in de douche met badje en aankleed kussen. Gezellige ruimte met tv voor als het slecht weer is.

In de buurt wel wat restaurantjes of anders binnen 8 km want in Hardenberg is veel te doen.

De buren van de camping zijn wel gehorig. Koeienstal vol automatisch bedrijf dus veel geluid van landbouw werktuig en veel vliegen. Daarom de ligging een 7. Maar voor omgeving echt een perfecte ligging in het Vechtdal.

Eigenaars super vriendelijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping Het Scholtemeijer in Diffelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping Het Scholtemeijer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.