Camping Boerencamping Het Scholtemeijer

Camping Boerencamping Het Scholtemeijer
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Boerencamping Het Scholtemeijer voor je op een rij gezet:

Laatste review

Voor het eerst een jaarplek! De omgeving is super. Heerlijk fietsen, wandelen, gezellige stadjes bezoeken en vissen in de vecht. De camping zelf is een gezellige camping met heel veel service van de lieve eigenaren. Het sanitair is nieuw, luxe en superschoon. De kantine is van alle gemakken voorzien en voor de gasten bruikbaar. We hebben een fantastisch jaar gehad! Regel bij de reservering mooi weer, hebben wij ook gedaan en het was super. Volgend jaar gaan we weer!

16 reviews over Camping Boerencamping Het Scholtemeijer in het Nederlands

Theo,
30-11-2018

Wij zijn hier geweest met onze dochter...heerlijk rustig in een prachtige safaritent.

Als je van fietsen houd is dit een prima camping....in de omgeving zijn er genoeg eetgelegenheden, winkels enz.

Wij komen zeker weer terug 😍

Heerlijk ontspannen verblijf.

Merel Groot,
30-11-2018

Het is een rustige boerencamping waarbij alles prima verzorgd en schoon is. Onze dochters hebben zich heerlijk vermaakt in het speeltuintje dat op de camping is en bij de paarden. In de omgeving is genoeg te doen, veel ook op fietsafstand, en je zit zo in het bos. De familie is erg vriendelijk en komt regelmatig op de camping voor een praatje.

ANWB camping

Een fantastische beleving en zeker voor herhaling.

Monique Stapel,
22-9-2018

Het Scholtemeijer is een een kleine boerencamping, maar in een woord fantastisch. In de kantine is er van alles voor de gasten. Zoals een koelkast met vriezer, koffiemachine, waterkoker en een gezellige zitgroep. Ook biedt deze de mogelijkheid om bij slecht weer gezellig bij de houtkachel te zitten. Het sanitair is Top en super schoon. Mirjam en Robin zijn erg vriendelijk en gastvrij. Er is van alles. Van een kinderboerderij tot paarden en buffels. Tevens zijn er diverse fiets en wandelroutes vanaf de camping mogelijk. Wij hebben genoten van alles wat het scholtemeijer te bieden heeft.

Kom zeker nog terug

Familie Huisman,
22-8-2018

Leuke camping, leuke eigenaren heel gemoedelijk mooie ligging

Fantatisch

Dekkers,
4-8-2018

Een mooie boerencamping vlak bij de vecht en bossen.

De camping is super onderhouden evenals het sanitair. In de kantine staat een tv, koelkast met diepvries en magnetron waar je allemaal gebruik van mag maken

Vanaf de camping kun je geweldig mooi fietsen en wandelen, de knooppunten beginnen vlak bij de camping. Vissen kun je in de Vecht op kleine afstand.

De beheerders Robin en Mirjam zijn super vriendelijke mensen .

Deze camping is een echte aanrader.

Onverwacht mooie plek van rust, temidden van het boeren landleven met haar bedrijvigheid in een prachtig glooiend rivier landschap. Alles is aanwezig en in perfecte staat van onderhoud en hygiene. Wij hebben gekampeerd (met hond) bij een temperatuur van 30 graden, de keuken met o.a. grote koelkast met vriesvak, de waterkoker, zelfs een koffieautomaat! De wasmachine, de koele veranda met uitzicht op de paarden, het speeltuintje, de geitjes en het konijn... Deze kleine boerencamping heeft aan alles gedacht en meer!

Geweldige super fantastische boerencamping

Fam peeters,
21-5-2018

Voor ons de 1e x op een boerencamping, we zijn om! Wat is het een geweldige camping! Keurig netjes, prima superschoon sanitair, zeer vriendelijke eigenaren. Onze kleinkinderen hebben zich prima vermaakt met het aanwezige speelgerei (glijbaan, zandbak, tramoline enz enz) zeker komen wij nog erns terug, prima prijs! Enorm gastvrij!

Geweldig!!

Fam. Melaard,
30-7-2017

Net thuis van een weekje op deze camping in de safaritent! Het was heerlijk!! Wat een kneuterige camping met superleuke eigenaars!! En de tent zelf is echt geweldig, heel sfeervol. En ook erg geschikt met kinderen, een bedstee met daaronder een speelhokje! De veranda is super om te zitten en voor regenachtig weer.. De tent staat dichtbij het leuke speeltuintje en de kinderboerderij. Sanitair ook heel schoon en prima! Inderdaad hoor je de koeien van de naastgelegen boerderij vaak loeien e.d. maar daar raak je wel aan gewend is ook eigenlijk wel gezellig op een boerencamping. Omgeving erg geschikt voor wandelen en fietsen.. Het enige nadeel zijn de vliegen (op de veranda). Gelukkig in de tent geen last en het hemelbed is voorzien van een klamboe. Al met al voor herhaling vatbaar!

Onze eerste ervaring op een kampeer boerderij

Istianto Wilkes,
15-7-2017

Wat een geweldige ervaring. Bij aankomst (wij hadden de safaritent geboekt) stond er een welkomst pakket in de tent voor ons klaar. Een super geweldig gebaar.De eigenaar is allervriendelijkst en er is een kantine voor als het slecht weer is. Bij gebruik van de koffie automaat in de kantine of de wasmachine in de sanitair ruimte staat er gewoon een bakje naast voor de bijdrage. Hier wordt nog gelukkig uit gegaan het vertrouwen in de medemens. Wat een goede zaak is. Sanitair ruimte is super hygiënisch.Eetgelegenheden heeft een 10 gekregen omdat we zelf gekookt hebben. Safaritent is een prachtig iets voor als je het comfort van een vakantiehuis wilt hebben maar in een omgeving van een camping wilt zijn.Mooi ingericht en voor ons ontbrak er niets. Naast de camping staat een koeienstal dus met regelmaat geloei van koeien. Maar dat is voor ons zéker geen probleem. Het heeft wel iets gezelligs.Al met al een mooie plek met een super vriendelijke eigenaar en zeker voor herhaling vatbaar.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping Het Scholtemeijer in Diffelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping Het Scholtemeijer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.