Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

51 reviews over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

• 9Ursula07-09-2014

Heerlijke plek om bij te komen!

We hebben een midweek in het huisje de Boterbloem mogen verblijven. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en rondgeleid door het huisje. Later volgde een rondleiding over de boerderij. Er stond een Nespresso apparaat met een paar cupjes erbij. Twee dagen later kwam de eigenaresse met een hele doos vol! Heerlijk genieten van een kopje koffie dus. De kinderen mochten onder begeleiding altijd een kijkje bij de dieren nemen. Je mocht een eitje uit het kippenhok halen en zelfs groente uit de moestuin plukken! Verder was er een speeltuin, met trampoline. Een jacuzzi stond ook klaar voor de vakantiegangers. Het mooiste vonden wij de koeien, die aan het eind van de middag altijd naar een deel van de weiland liepen wat achter ons terras lag. Prachtig om die beesten van dichtbij te kunnen zien.

De enorme gastvrijheid, de rustige omgeving en natuurlijk de dieren zijn een heerlijke basis voor een prima vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Liesbeth02-07-2014

Mooi, rustiek en kindervriendelijk verblijf

De Kleine Wildenberg is een prachtlocatie: zowel voor de ouders als de (kleine) kinderen. Modern ingericht verblijf, mooie omgeving, relaxte jacuzzi en veel uitdaging voor de kinderen, zowel het speelveld als de boerderij zelf. Verder enthousiaste en gastvrije eigenaren die met veel passie de Kleine Wildenberg draaien. Na 5 dagen waren wij volledig onthaast en uitgerust.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 10albert hogeweg12-06-2014

puur puur + precies genoeg luxe

Wat een heerlijke plek. Puur in al zijn facetten maar met net genoeg luxe om lekker te ontspannen. Dat is dan ook wat wij de midweek dat we er verbleven gedaan hebben. FF helemaal niets dus. Echt genieten > vanaf minuut 1 dat je er bent. Onze 2 kinderen voelden zich ook gelijk op hun gemak en konden er heerlijk spelen. Of de boer helpen met zijn beesten. Alleen al het geklooi met de op hout gestookte hottub is leuk, maar eenmaal op temperatuur is het helemaal genieten. Ook heerlijk kunnen relaxen op de te fijne schommelbank voor de pipowagen, uitkijkend over het wijde weidelandschap terwijl de zon langzaam onder gaat. Beter wordt het niet.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Mieke Wiggers14-05-2014

Fantastische plek voor familiebijeenkomsten!

De Kleine Wildenberg was een zeer geschikte plek voor ons familieweekend. Met het Peggehuis als centrale pek voor gezamenlijke activiteiten en de huisjes en de pipowagen om je even terug te kunnen trekken. Ook de hottub en de jacuzzi werden zeer gewaardeerd. Alles was uitmuntend verzorgd, tot in de kleinste details, we voelden ons erg welkom. De omgeving is rustig, Diepenveen en Deventer hebben veel te bieden, mooie wandelingen, prachtige natuur en mooie stad. Het geheel was boven ieders verwachtingen en we komen graag weer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Hannah-Martha12-05-2014

Ontspannen in Diepenveen

Afgelopen weekend hebben met de familie de pipowagen, gastenkamers plus de groepsruimte gehuurd bij de Kleine Wildenberg. Hoewel het weer slecht was hebben we een fantastisch weekend gehad: samen koken in de grote keuken, in de hottub of de jacuzzi, in elke ruimte verse bloemen, muziek uit de pickup, prachtig uitzicht en een heerlijke gastvrije sfeer.

Voor een familieweekend erg fijn dat er verschillende mogelijkheden zijn, genoeg ruimte om samen te zijn, maar ook om je even terug te trekken. Alle ruimtes zijn prachtig ingericht en aan alles is gedacht. Wij komen volgend jaar zeker terug in Diepenveen!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 10Inne Houvenaeghel03-05-2014

Kippenhok in de Kleine Wildenberg

Dit is perfect voor een gezin met kinderen: speeltuin, dieren, veilig,...

• 9mariken, koop en Jeltje03-05-2014

Wat een rijke week!

De Kleine Wildenberg is ideaal te bereiken: fietsen mee in de trein Amsterdam-Deventer een ruim uurtje ben je er...dan een half uurtje fietsen en opeens zien we de pipowagen al staan in de verte. Hier vinden we echt alles en meer wat de mooie website al belooft: prachtige omgeving, een heel hartelijke ontvangst van Margreet, een sfeervolle pipowagen op een groen priveplekje, maar liefst vier lieve ezels in de wei ernaast (wat een sociale dieren!). 's Avonds kwam boer Lars onze dochter speciaal even ophalen voor het helpen voeren van de dieren en sinds dag 1 was het voor haar een van de hoogtepunten van de dag. De grote trampoline in de speeltuin, de kindvriendelijke stal, onze eigen reuzen hot tub, alles was genieten! Alsof dat nog niet genoeg was, waren er de hartelijke kleine attenties: zo mochten we proeven van heerlijke zelfgemaakte ham van eigen big. En werd mijn fietsband spontaan geplakt door Auke van de zorgboerderij. Geen wifi, geen tv en geen moment verveeld!

• 9Martin en Céline30-04-2014

Heerlijk!

Afgelopen week hebben wij een midweek doorgebracht in het 'Kippenhok' van de Kleine Wildenberg. En wat was dat genieten. Lars en Margreet hebben met hun familie een mooi kleinschalig paradijsje gecreëerd voor gasten en hun zorgcliënten. De boerderij geeft rust, mooie uitzichten, een gemoedelijke sfeer en het gevoel even back to basic te zijn. Ons huisje was ruim, comfortabel en van alle gemakken voorzien. Je slaapt er met z'n allen op een open vide waar naast 6 bedden ook 2 babybedjes aanwezig zijn. Naast de trampoline en het bubbelbad was het dagelijkse eieren rapen, dieren voeden en de hokken schoonmaken samen met boer Lars voor onze dochter (5) en daarmee voor ons één groot hoogtepunt.

Volgend jaar weer!

• 9Linda Lips14-04-2014

Back to Basic! Fantastisch. Heerlijk onthaasten

Lieve leuke mensen. Super fijne plek met fantastisch uitzicht, zo ver je kunt kijken. Leuk omgeving. En dan die hot tub: geweldig!

• 10Carla & Paul20-03-2014

Een kado voor de kinderen en dus ook voor ons!!

Weet niet waar te beginnen! Huisje was super! Inrichting, lichtinval, warmte die het uitstraalt en vooral de verse bloemen, gang, slaapkamer, kamer, keuken, Super! Onze kinderen kregen geen genoeg van het helpen met de dieren. Voeren elke avond met Boer Lars, knuffelen met de konijnen en cavia's, het voeren van de varkens die voor ons huisje buiten lopen!!Wandelen met kalfjes, ezels in de wei zetten, te veel om op te noemen. Margreet en Lars zijn beide ontzettend warm en betrokken persoonlijkheden. Ook Betsie en de werkers van de zorgboerderij waren geweldig om te leren kennen en samen lmet lars en margreet laten ze de liefde voor de boerderij en alles eromheen duidelijk blijken! De tuin, uitzicht vanuit het kippenhok waar we verbleven, speeltuin voor de deur. De jacuzzi was een geweldig extraatje! Wat hebben we genoten! Het vuur bij de rustplaats, de koeien kijken mee! Een overweldigende ervaring van ons gezin door samen te zijn en terug te gaan naar de basis! Tot snel en veel liefs!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

5 tips over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

• Hannah-Martha, 12-05-2014

Zelfs bij slecht weer is de hottub fantastisch! Zelf een vuurtje stoken, genieten van het warme water, de ondergaande zon en het uitzicht op het weiland met koeien en ezels!

• Linus, 30-03-2012

Maak gebruik van de jacuzzi of de hottub om te genieten van de mooie landelijke omgeving

• Ursula, 07-09-2014

Er zit een heerlijke koffiebar (Caldi) in Deventer. Daar hebben ze heerlijke koffie met zoete versnaperingen erbij. Verder het pannenkoekenhuis in Olst, na het eten loop je zo naar de Ijssel.

0 vragen over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg info