Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Tonen op kaart

51 reviews over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

• 10Fam Inge29-01-2016

Fijn verblijf, aanrader!

Hier is Gastvreiheid nog echt. Gezellige mensen mooie omgeving en veel te zien en te doen in Deventer. Leuk ook voor kinderen om bij de dieren te kijken en te helpen en ja die Jacuzzi is heerlijk!. Wij komen terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9M. van Trigt28-10-2015

Groot succes

Wij verbleven een week in De Klaproos, in wisselende samenstelling. Zelf hebben we een kleuter en een baby. Later in de week logeerden er nog een gezin met kleuter en baby bij ons. Ook kwamen opa en oma langs. Dat kon prima, want De Klaproos heeft behalve een ruime zolder, waar wij sliepen, nog twee prachtige slaapkamers. Op zolder zou ik dan weer alleen met je eigen gezin slapen, ivm gebrek aan privacy, want het is 1 grote ruimte.

Het verblijf was een groot succes. Het huisje is groot, stijlvol ingericht en sfeervol, met een prachtig uitzicht. Alles wat je wil, is aanwezig, t/m een tosti-ijzer, een espresso-apparaat en een platenspeler aan toe. We hebben ook erg genoten van het bubbelbad buiten.

De Kleine Wildenberg is ideaal voor kleine kinderen, omdat ze alle ruimte hebben om te spelen. Met name de schuur vol kinderfietsen, skelters en steps was in trek. Ook voor ons stonden er gratis fietsen klaar, met kinderzitjes achterop. In de omgeving kun je prima wandelen en fietsen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 10Jinke03-10-2015

Super relax!

We zijn met de hele familie geweest, alle huisjes en de groepsruimte om allemaal samen bij elkaar te zijn. Echt een super plek. Ontspannen sfeer, veel te doen en een prachtige omgeving. De huisjes hebben ons echt verrast, zijn met aandacht ingericht en van alle gemakken voorzien. Met een groep heb je een gezamenlijke ruimte, maar toch ook een eigen plekje om met je gezin je even terug te kunnen trekken. Zeker een aanrader om met een groep te bezoeken!

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Stefan29-08-2015

gastvrij

Bijzonder gastvrij en men vertrouwt de gasten. Wat een verademing dat je geen inventarislijst hoeft in te vullen. Een heerlijk rustige omgeving met mooi uitzicht. Ook voor pubers is er van alles te doen maar de wifi is matig. Een moderne mobile home is misschien praktischer ingedeeld maar de pipowagen heeft zoveel meer karakter en is groter dan we gedacht hadden (alleen een beetje lage deuropeningen). Twee tips: een paar ramen met horren (er zitten veel muggen) en een thermostaatkraan in de douche zou fijn zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Annemieke22-08-2015

Geweldig!

De kleine wildenberg is een prachtige, rustige plek vlakbij Deventer. We zijn gastvrij ontvangen. Margreet & Lars zijn behulpzaam en altijd in voor een praatje. Je kunt meegenieten van het boerenleven en mag gebruik maken van de moestuin (heerlijk...verse muntthee!). Het gebruik van een fiets om naar het dorp te fietsen om een boodschap was geen probleem.

We hebben overnacht in de Boterbloem. Een fijn huisje met een gezellig terrasje met tuinkachel! De zolder is een open ruimte waar 3 bedden staan, in de zomer kan het hier wel warm worden. De jacuzzi met uitzicht op de koeien is echt ontspannen!

Er is veel te doen in de buurt aan wandelingen, fietstochtjes en natuurlijk het bezoeken van de stad Deventer. Het hotel Geb & Gaia in de nabije omgeving is echt een aanrader.

We hebben enorm genoten van de vakantie en hopen zeker nog eens terug te keren naar de kleine wildenberg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Jeske18-08-2015

Geweldig!

Wat een geweldige accomodatie! Hier zou iedereen een keer een week moeten verblijven. Onze peuter heeft ontzettend genoten van het helpen met voeren, de speeltuin met trampoline en de schuur vol fietsjes en skelters. Wij zaten lekker in het bubbelbad en genoten van de koeien die langs het huisje liepen. Het huisje (Kippenhok) was verder goed verzorgd en we hebben genoten van de nespressomachine. Het slapen op de vliering was alleen wel erg warm. We kunnen de Wildenberg van harte aanbevelen aan iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Kim23-06-2015

Volop genieten!

Wij zijn net terug van een heerlijk weekend genieten in de Pipo wagen. Wij zijn compleet verrast door de mooie details in de Pipo wagen, waardoor je merkt hoeveel zorg en aandacht er wordt besteed aan de accomodaties. En het uitzicht, inclusief bloemenveld, zo mooi! De hottub bij de Pipo wagen was super, en ook heel leuk om deze zelf op te stoken. De twee ezels Dip en Dap in de voortuin kwamen regelmatig gezellig kijken. Onze zoon mocht meehelpen om diertjes te voeren samen met Betsie. Wat vond hij dit fantastisch! Erg leuk om te doen. Waar wij ook heel erg blij mee waren was met de hoeveelheid speeltoestellen en fietsjes voor de kinderen. Aan alles is gedacht! Deze bijzondere mooie plek verdient voor ons een dikke tien aan rust, prachtige omgeving, de enorme gastvrijheid en aandacht van Margreet, Lars en Betsie. Bedankt! Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 9Jorg en Janine28-04-2015

Wat een heerlijk relaxt verblijf!

Van het eerste tot het laatste moment hebben wij genoten. Bij aankomst werden we gastvrij welkom geheten door de vriendelijke eigenaresse Margreet. Eerst een bezoekje aan de dieren. Konijnen, varkens, paarden en de koeien. Daarna kregen we de sleutel van de pipowagen. Echt geweldig, terug in de tijd met een "houtkacheltje", een echte ouderwetse LP platenspeler met LPs van vroeger (van Elvis Presley, tot aan Kinderen voor Kinderen), een bedstee, stapelbed. Een prima douche en toilet en het enige moderne Nespresso koffieapparaat. Buiten keek je uit op weilanden en daar stond de hottub. Net als in de wagen zelf moesten we deze zelf verwarmen met houtblokken. Echt vuurtje stoken en dat vonden wij top! Zodra het water warm was, heerlijk relaxt in de tub met de koeien in de wei. Naast dit zorgde Margreet voor een heerlijk ontbijt. Onze zoon mocht helpen met het voeren van de dieren en rijden op de tractor! Verder heeft hij kampvuurtje gestookt met de kids van de boer. Een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 10zonnebloem26-03-2015

Wauw, wat een rust, gastvrijheid en vrijheid

Een liefdevollelek met aandacht voor het moment!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9Robert Adriaansen15-12-2014

Zalig!

Ontzettend fijne rustige plek voor ouderen en die voor kinderen een paradijs is. We hebben in de Boterbloem geslapen, een redelijk lux uitgeruste vakantiewoning. Deze ligt te midden de boerderij en speelplek voor de kinderen. De kinderen worden door de boer meegenomen om de dieren te voeren en te aaien. Verder is er genoeg speel spullen zoals skelters bolderkarren en speel toestellen in een zee van ruimte waar de kinderen uitgebreid kunnen spelen. Wat is er fijner als de kids liggen te slapen om avonds in de jacuzzi over de weilanden te turen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

5 tips over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

• Hannah-Martha, 12-05-2014

Zelfs bij slecht weer is de hottub fantastisch! Zelf een vuurtje stoken, genieten van het warme water, de ondergaande zon en het uitzicht op het weiland met koeien en ezels!

• Linus, 30-03-2012

Maak gebruik van de jacuzzi of de hottub om te genieten van de mooie landelijke omgeving

• Ursula, 07-09-2014

Er zit een heerlijke koffiebar (Caldi) in Deventer. Daar hebben ze heerlijke koffie met zoete versnaperingen erbij. Verder het pannenkoekenhuis in Olst, na het eten loop je zo naar de Ijssel.

0 vragen over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg info