Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Tonen op kaart

51 reviews over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

• 10Moniek27-08-2017

Prachtige bijzondere plek

Heerlijke midweek gehad eind augustus met ons gezin met drie kleine kinderen. Huisje zeer comfortabel, compleet en met liefde ingericht. Dieren kijken, vuurtje stoken met marshmallows, trampoline springen, toekijken naar spelende kinderen in de royale zandbak vanuit de Hollywoodschommel, even struinen door de enorme moestuin met groenten, kruiden en wilde bloemen en ingredienten verzamelen voor het eten, vanuit het bubbelbad naar de koeien en de ooievaars in de wei kijken, praatje maken met de mensen van de zorgboerderij, zelfgemaakte ham en worst proeven, groot aanbod aan fietsen, fietsjes etc. Genieten van de mooie plek. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Sabine16-07-2017

Geweldig!

Wat een heerlijke plek. Precies wat we hoopten toen we een weekend op de boerderij boekten. Een heel mooi huisje (klaproos 8 pers) echt aan alles is gedacht. Heel smaakvol ingericht met mooie meubels en fijne bedden. In en op het erf is zoveel te doen voor de kinderen (8 en 5) dat we geen kind aan ze hadden( allerlei dieren, trampoline, klimrek, een hooiberg bioscoop, jacuzzi, kruiden en groenten uit eigen tuin die je mag pakken). Heel leuk kabouterpad voor de kleintjes en enorm veel fietsjes etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Familie weekend Renting12-06-2017

Een fantastisch weekend gehad!

Het is fantastisch op De Kleine Wildenberg. Wij hadden alle huisjes gehuurd voor ons jaarlijks familieweekend.

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin en garage met speelattributen. Kinderen zijn in de leeftijd van 1 tot 6 jaar. Ook vonden ze de dieren op de boerderij geweldig! En lekker badderen in de jacuzzi.

De volwassenen hebben ook een heerlijk weekend gehad. Genoten van de fijne tuin, de zon, jacuzzi en de kinderen. De huisjes zijn super! Van alle gemakken voorzien en meer.......elk huisje heeft speelgoed en spelletjes. In elke kamer staan verse wilde bloemen. Zelfs op je nachtkastje en in de badkamer!

Kortom een echte aanrader voor gezinnen en groepen met kinderen.

Eigenlijk kiezen we elk jaar een nieuwe locatie voor ons familieweekend, maar ik ben bang dat De Kleine Wildenberg NIET te overtreffen is!!!

Dus wie weet tot volgend jaar! :)

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9betty en gert harmsen11-07-2016

Sallandse gemoedelijkheid in alle opzichten

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Ans Kruit08-07-2016

Fantastisch heerlijk in buitengebied

Heerlijke vakantie gehad. Aardige mensen, dieren voeren, ja zelfs tractor rijden en helpen op de boerderij( de kids)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Berry Brands05-07-2016

een mooie rustig plek om vakantie te houden

De eigenaren zijn erg betrokken bij hun verhuur van appartementen en pipowagen ook de gehele aankleden is top de verhuurmogelijkheden zijn goed beschreven ook andere bezichtigen in omgevingen zijn goed en duidelijk beschreven en ook voor andere zaken zoals een feest of trouwerij leen deze plaats zich uitstekend een echte aanrader dus

Gereisd met partner in september 2014

• 8K. Van den Arend-Tielbeke05-07-2016

Vrijheid, eenvoud, netheid kamers

Heerlijk eenvoudig maar wel met aandacht! Er kan en mag veel. Kinderen mogen het hele erf over, mogen helpen met voeren en hottub in het weiland.

Ik vind dat de foto's mooie plaatjes laten zien, maar je komt wel op een boerderij. Dus er is ook veel "oud" stallen etc..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Ilja05-07-2016

Prachtige plek, lieve mensen, veel dieren.

Wij zaten in het Kippenhok, mooi huisje met flink wat ruimte, alles netjes verzorgd. Leuke speeltuin, mooi bubbelbad. Omgeving is ook prachtig, veel groen. Dochter zat elke avond klaar om Lars te helpen met het voeren van de dieren. Heerlijke massage gehad van Margreet. Kortom een heerlijke week. Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Renate04-07-2016

Heerlijk weekend gehad!

Wij zaten een weekend met vrienden en kinderen in de klaproos. De accommodatie is mooi, groot, schoon en voorzien van alle gemakken. Lars en Margreet zijn super vriendelijk en nemen alle tijd voor een rondleiding. Alles kan en mag op de boerderij; groenten, kruiden en fruit plukken - de dieren voeren met boer Lars - 's ochtends een kakelvers eitje halen bij de kippen - gebruik maken van de super relaxte jacuzzi - spelen met al het speelgoed/fietsen/skelters uit de schuur - vuurtje stoken in de buitenkachel etc. etc. Of te wel een weekend op en top genieten. We hadden er nog wel een paar dagen langer willen blijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Petra08-02-2016

Leuk en gezellig boerderij

Het is altijd heel gezellig de kinderen kunnen echt veel doen mooie omgeving om te wandelen en te fietsen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

5 tips over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

• Hannah-Martha, 12-05-2014

Zelfs bij slecht weer is de hottub fantastisch! Zelf een vuurtje stoken, genieten van het warme water, de ondergaande zon en het uitzicht op het weiland met koeien en ezels!

• Linus, 30-03-2012

Maak gebruik van de jacuzzi of de hottub om te genieten van de mooie landelijke omgeving

• Ursula, 07-09-2014

Er zit een heerlijke koffiebar (Caldi) in Deventer. Daar hebben ze heerlijke koffie met zoete versnaperingen erbij. Verder het pannenkoekenhuis in Olst, na het eten loop je zo naar de Ijssel.

0 vragen over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg info