Géén boekingskosten
NederlandOverijsselDiepenveenVakantiehuizen DiepenveenVakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Meer vakantiehuis info

58 Reviews over Boerderij de Kleine Wildenberg

• 10Annemieke03-05-2021

Fantastisch!

Wat een geweldige midweek hebben we gehad in de pipowagen! De kinderen (10 en 11) hebben zich enorm vermaakt! Er is zoveel te doen, buiten is er genoeg te beleven, zelfs met slechter weer waren de kinderen de hort op. Het rapen van de eitjes, het verzorgen en voeren van de dieren, de enorme rust en gastvrijheid die Lars en Margreet uitstralen maakt de vakantie compleet. We hadden er zo een paar weekjes aan vast willen plakken!

• 10Stevens16-04-2021

Eén van de leukste weekendjes weg in Nederland.

Wij hadden de Pipowagen geboekt. Ondanks wat regen en wat kou hebben we een heerlijk weekend gehad. Gedurende het verblijf was de hottub lekker warm en kon je genieten van het vrije uitzicht en de natuur waaronder de ezels die je vanuit de hottub bijna kon aaien. Ook alle andere dieren waren in trek bij onze dochters van 11 en 8. Rond 16:00 uur mochten ze mee alle dieren voeren en dat zijn er nogal wat. Ook mocht je onbeperkt gebruik maken van (grote) skelters en allerlei soorten fietsen. Met de tandemfietsen met de kinderen voorop kun je de omgeving verkennen. En wil je even naar de stad dan ligt Deventer binnen 5 autominuten afstand. Thuisbezorgd.nl komt gewoon langs voor het avondeten. Wat een mooie plek, zeker wanneer het iets warmer is en je op de schommelbank, de hangstoel of de hangmat kunt genieten. Hier komen kinderen én ouders geheel tot rust. Bedankt Margreet en Betsie voor dit leuke weekend!

• 9Natasja Hogendoorn06-01-2021

Geweldig

Wat een geweldige plek om een weekend of langer te verblijven. We zijn er nu twee keer geweest (met kinderen van 8 en 10) en komen graag weer terug. Fijne appartementen, wat een uitzicht en rust, lieve eigenaren, alle ruimte om te spelen (trampoline, dieren voederen, skelteren) en in de zomer zijn de tuin en boomgaard prachtig. Grote aanrader vinden wij de tandems die je mag lenen. Maak een tochtje langs de IJssel ermee naar Olst, Wijhe (met de pont over ) en Deventer. En ik geniet enorm zelf van het dagelijkse fietstochtje in de morgen naar de bakker in Diepenveen of een wandeling in het bos.

• 10Lisette23-09-2020

Een klein paradijsje op het platteland!

Tandems, bakfietsen en skelters, een joekel van een trampoline, helpen de dieren voeren, 's ochtends eitjes halen bij de kippen, bubbelen in een jacuzzi in de wei, vrienden maken met de ezels, elpee's draaien op de platenspeler, spelen met alle Playmobil wat er al is en verblijven in een prachtig mooi ingericht vakantiehuis. Wat wil je nog meer tijdens een familie weekend? Ondertussen lekker borrelen met familie, kokkerelen en bijkletsen. Wat een feestje! Wij komen zeker terug. 💯

• 9Bregje looij14-07-2020

Heerlijke plek😍

Het verblijf was ondanks de regen fantastisch om te verblijven..even terugtrekken in de natuur en de kinderen kunnen hun creativiteit goed kwijt.

• 9M13-05-2020

Heerlijke vakantie in Coronatijd

We hebben in de meivakantie een midweek in het mooie huisje de Boterbloem gezeten met onze kinderen van 3, 4 en 7 jaar. Het was de tweede keer kleine Wildenberg voor ons en het zal denk ik niet de laatste keer zijn. Het is een prachtige plek in een mooie omgeving waar de kinderen heerlijk hun eigen gang kunnen gaan. Alles straalt uit dat er aandacht en liefde in zit, de verblijven, de bloemen en planten overal. In de Boterbloem zit ook een superleuke slaapruimte voor de kinderen. De kinderen hebben veel buiten met elkaar gespeeld, we hebben in het Bubbelbad genoten, we hebben met een netje gevist in de sloot, samen een vuurtje gemaakt en Marshmellows gegeten, lekker ijsje gegeten in Deventer waar we met de fietsen van de kleine Wildenberg naar toe zijn gefietst etc. Er zijn goede Coronamaatregelen genomen door Lars en Margreet en ondanks de rare tijd waar we in zitten kun je hier echt een goede fijne vakantie hebben.

Lars en Margreet, Eigenaar, 16-05-2020

Bedankt voor jullie fijne reactie! Het was inderdaad een gezellige kinderrijke meivakantie. Hopelijk eens tot ziens.

• 9Tessie12-05-2020

Walhalla voor kleine kinderen!

Enorm genoten. Een schuur vol met fietsjes, skelters en tractors om mee te spelen. Maar ook fietsen met zitjes, zelfs een bakfiets, om mee naar het dorp of Deventer te fietsen. Veel ruimte, veel dieren, veel speelmogelijkheden. Wij zaten in huisje de Boterbloem. Van alle gemakken voorzien. Met als klap op de vuurpijl de ballenbak achter de kinderslaapplaatsen. Écht een aanrader!

Lars en Margreet, Eigenaar, 16-05-2020

......die ballenbak, tja we zijn blij dat we dat idee toch uitgevoerd hebben. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Bedankt voor jullie review!

• 9Suzanne09-01-2020

Rust, ruimte en gastvrijheid, echt een aanrader!

Deze heerlijke appartementen zijn van alle gemakken voorzien en modern ingericht. En ze liggen ook nog eens in een geweldige omgeving. Eind van de middag werden alle kinderen opgehaald om de dieren te voeren, wat een feest, zeker voor onze stadskinderen. Natuurlijk hebben ze ook alle soorten fietsen en skelters geprobeerd. En voor ons was er verse worst en andijvie uit de groentetuin, daar is een heerlijke stamppot van gemaakt. We voelden ons allemaal heel welkom en na een paar dagen helemaal ontspannen op deze mooie en rustige plek. Echt een aanrader!

• 9Esther02-09-2019

Feest voor kids (en daardoor ook voor ouders ;-))

Wat een heerlijke plek voor een heerlijk verblijf. Super stijlvol, modern, netjes en compleet ingerichte woning ('t Juffertje) op een zalige plek. Het voelt bijna als een hotel (met opgemaakte bedden bij aankomst, voldoende handdoeken, overal verse bloemen uit de tuin, rituals zeep etc). De kids hebben zich vermaakt met de andere kinderen die aanwezig waren, de ontelbare soorten fietsen en skelters die ze mogen pakken, de trampoline, het voeren van de dieren, de jacuzzi etc. Ook de omgeving leent zich voor leuke uitstapjes en/of mooie fiets- en wandeltochten. Lars en Margreet zijn heel vriendelijk en je kunt alles vragen. Aandachtspunten kan ik niet verzinnen.

• 10Familie Wessels25-08-2019

Genieten

Lieve Lars en Margreet, in juli hebben we voor de 7e keer bij jullie mogen logeren en de 8e keer staat alweer gepland. Het is makkelijker afscheid nemen als je weet dat je terugkomt. Want wat is het keer op keer weer genieten bij jullie. De gastvrijheid, de service en het comfort in de huisjes. En voor de kinderen is er van alles te doen, fietsen of op de skelters, op de trampoline, de speeltuin en natuurlijk de dieren verzorgen. En de jacuzzi en de hottub niet te vergeten om heerlijk in te relaxen. Kortom De Kleine Wildenberg is een heerlijk plekje om te verblijven. Ga zo door en tot snel.

Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)