Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Weer vandaag2°-1°
Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg
8,8

47 reviews over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg in het Nederlands

Heerlijk weekendje op de boerderij!

Roos,
10-12-2018

Mooie luxe locatie met heel veel dieren en speelmogelijkheden voor de kinderen. Zeer gastvrije ontvangst. Wij hadden niet zo'n mooi weer maar hebben ons desondanks heel erg vermaakt. Echt n aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar

JC Warmerdam,
23-11-2018

Wat een heerlijke plek! Je komt er echt tot rust. Prachtig ingericht appartement en het geluid van vogels op de achtergrond.

En toch vlakbij het gezellige Deventer

konkelende eigenaar!

bente,
16-10-2018

Het is een prachtige lokatie. Maar pas op! Gemaakte afspraken met vrouw eigenaar per telefoon omtrent verhuur datum, tijd en aantal gasten worden zo van tafel geveegd door konkelende eigenaar. Totaal respectloos.

M. van Ginhoven, Eigenaar, 24-10-2018
Beste Bente, we vinden het jammer dat je je ongenoegen op deze manier uit, maar de teleurstelling is duidelijk. We moeten helaas grenzen stellen aan wat er bij ons en onze omgeving past voor het gebruik van onze ontvangstruimte. Jullie zijn nog steeds welkom om in overleg te onderzoeken of jullie wensen en onze bepalingen toch een mogelijkheid kunnen bieden voor de gelegenheid voor je familie.

Anne, Niels Line en Sven,
23-5-2018

Een echter aanrader! Eigenlijk willen wij deze mooie plek niet met anderen delen omdat het ZO leuk is maar dan doen wij Lars en Margeet veel te kort. Alles klopt hier.

De mooie inrichting, de sfeer, de ruimte(s), de lieve mensen, de speeltuin, de omgeving( alles gemakkelijk dicht bij), de schuur met genoeg fietsen voor iedereen etc etc etc. De kinderen gingen met tranen in hun ogen weg en wij met een grote glimlach. De 2 dagen voelde als meer dan een week..dat effect heeft de Kleine Wildenberg :)

Fantastisch!

Lieke,
16-3-2018

Een enorme aanrader voor mensen met jonge kinderen! Prachtige omgeving en een ontzettend leuke boerderij.

geweldige locatie

vanloontjes en aanhang,
17-9-2017

we hadden de locatie uitgezocht omdat we kleine stadse kinderen van 5 en 7 jaar en 15 maanden ook wel eens met veel verschillende dieren kennis wilde laten maken.

en we moeten ons bij de vorige reviews aansluiten we hebben genoten.

We hadden de klaproos en de boterbloem en hebben alleen de boterbloem gebruikt voor extra slaapplaatsen en voornamelijk geleefd in de klaproos.

ondanks dat het weer wat mínder was op zaterdag maar op zondag hadden we veel zon en buiten geluncht met zn veertienen hebben ook wij genoten.

De bedden zijn opgemaakt.gratis gebruik handdoeken en koffie en thee en eitjes(zelf geraapt door de kleintjes) en luxe moderne huisjes.

de platenspeler hebben we veel gebruikt. De oudste kinderen een leuke film met de zoon des huizes Sam in de hooischuur.

gratis gebruik van alle fietsen en schelters.

de kinderen oud en jong iedereen heeft genoten.

te veel om op te noemen we komen hier zeker terug.

Heerlijke week gehad, absoluut aan te raden!

FamWillems,
16-9-2017

Heel verzorgde plek, erg gastvrij, huisjes zijn schoon en huiselijk maar het erf en de speel ruimtes en stallen ook. Erg leuk dat je zelf uit de moestuin mag oogsten om lekker mee te koken en dat de stallen en weides toegankelijk zijn. Heel erg leuk voor kleine kindjes maar ook voor ouders. De omgeving is ook prachtig voor fietstochten (fietsen mag je zo gebruiken) en wandelingen.

Met oudere kinderen kan ik me voorstellen dat ze zich eerder zullen gaan vervelen.

Prachtige bijzondere plek

Moniek,
27-8-2017

Heerlijke midweek gehad eind augustus met ons gezin met drie kleine kinderen. Huisje zeer comfortabel, compleet en met liefde ingericht. Dieren kijken, vuurtje stoken met marshmallows, trampoline springen, toekijken naar spelende kinderen in de royale zandbak vanuit de Hollywoodschommel, even struinen door de enorme moestuin met groenten, kruiden en wilde bloemen en ingredienten verzamelen voor het eten, vanuit het bubbelbad naar de koeien en de ooievaars in de wei kijken, praatje maken met de mensen van de zorgboerderij, zelfgemaakte ham en worst proeven, groot aanbod aan fietsen, fietsjes etc. Genieten van de mooie plek. Echt een aanrader.

Geweldig!

Sabine,
16-7-2017

Wat een heerlijke plek. Precies wat we hoopten toen we een weekend op de boerderij boekten. Een heel mooi huisje (klaproos 8 pers) echt aan alles is gedacht. Heel smaakvol ingericht met mooie meubels en fijne bedden. In en op het erf is zoveel te doen voor de kinderen (8 en 5) dat we geen kind aan ze hadden( allerlei dieren, trampoline, klimrek, een hooiberg bioscoop, jacuzzi, kruiden en groenten uit eigen tuin die je mag pakken). Heel leuk kabouterpad voor de kleintjes en enorm veel fietsjes etc.

Een fantastisch weekend gehad!

Familie weekend Renting,
12-6-2017

Het is fantastisch op De Kleine Wildenberg. Wij hadden alle huisjes gehuurd voor ons jaarlijks familieweekend.

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin en garage met speelattributen. Kinderen zijn in de leeftijd van 1 tot 6 jaar. Ook vonden ze de dieren op de boerderij geweldig! En lekker badderen in de jacuzzi.

De volwassenen hebben ook een heerlijk weekend gehad. Genoten van de fijne tuin, de zon, jacuzzi en de kinderen.

De huisjes zijn super! Van alle gemakken voorzien en meer.......elk huisje heeft speelgoed en spelletjes. In elke kamer staan verse wilde bloemen. Zelfs op je nachtkastje en in de badkamer!

Kortom een echte aanrader voor gezinnen en groepen met kinderen.

Eigenlijk kiezen we elk jaar een nieuwe locatie voor ons familieweekend, maar ik ben bang dat De Kleine Wildenberg NIET te overtreffen is!!!

Dus wie weet tot volgend jaar! :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg in Diepenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.