Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

55 reviews over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

• 10Lisette23-09-2020

Een klein paradijsje op het platteland!

Tandems, bakfietsen en skelters, een joekel van een trampoline, helpen de dieren voeren, 's ochtends eitjes halen bij de kippen, bubbelen in een jacuzzi in de wei, vrienden maken met de ezels, elpee's draaien op de platenspeler, spelen met alle Playmobil wat er al is en verblijven in een prachtig mooi ingericht vakantiehuis. Wat wil je nog meer tijdens een familie weekend? Ondertussen lekker borrelen met familie, kokkerelen en bijkletsen. Wat een feestje! Wij komen zeker terug. 💯

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9Bregje looij14-07-2020

Heerlijke plek😍

Het verblijf was ondanks de regen fantastisch om te verblijven..even terugtrekken in de natuur en de kinderen kunnen hun creativiteit goed kwijt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9M13-05-2020

Heerlijke vakantie in Coronatijd

We hebben in de meivakantie een midweek in het mooie huisje de Boterbloem gezeten met onze kinderen van 3, 4 en 7 jaar. Het was de tweede keer kleine Wildenberg voor ons en het zal denk ik niet de laatste keer zijn. Het is een prachtige plek in een mooie omgeving waar de kinderen heerlijk hun eigen gang kunnen gaan. Alles straalt uit dat er aandacht en liefde in zit, de verblijven, de bloemen en planten overal. In de Boterbloem zit ook een superleuke slaapruimte voor de kinderen. De kinderen hebben veel buiten met elkaar gespeeld, we hebben in het Bubbelbad genoten, we hebben met een netje gevist in de sloot, samen een vuurtje gemaakt en Marshmellows gegeten, lekker ijsje gegeten in Deventer waar we met de fietsen van de kleine Wildenberg naar toe zijn gefietst etc. Er zijn goede Coronamaatregelen genomen door Lars en Margreet en ondanks de rare tijd waar we in zitten kun je hier echt een goede fijne vakantie hebben.

Lars en Margreet, Eigenaar, 16-05-2020

Bedankt voor jullie fijne reactie! Het was inderdaad een gezellige kinderrijke meivakantie. Hopelijk eens tot ziens.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Tessie12-05-2020

Walhalla voor kleine kinderen!

Enorm genoten. Een schuur vol met fietsjes, skelters en tractors om mee te spelen. Maar ook fietsen met zitjes, zelfs een bakfiets, om mee naar het dorp of Deventer te fietsen. Veel ruimte, veel dieren, veel speelmogelijkheden. Wij zaten in huisje de Boterbloem. Van alle gemakken voorzien. Met als klap op de vuurpijl de ballenbak achter de kinderslaapplaatsen. Écht een aanrader!

Lars en Margreet, Eigenaar, 16-05-2020

......die ballenbak, tja we zijn blij dat we dat idee toch uitgevoerd hebben. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Bedankt voor jullie review!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Suzanne09-01-2020

Rust, ruimte en gastvrijheid, echt een aanrader!

Deze heerlijke appartementen zijn van alle gemakken voorzien en modern ingericht. En ze liggen ook nog eens in een geweldige omgeving. Eind van de middag werden alle kinderen opgehaald om de dieren te voeren, wat een feest, zeker voor onze stadskinderen. Natuurlijk hebben ze ook alle soorten fietsen en skelters geprobeerd. En voor ons was er verse worst en andijvie uit de groentetuin, daar is een heerlijke stamppot van gemaakt. We voelden ons allemaal heel welkom en na een paar dagen helemaal ontspannen op deze mooie en rustige plek. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    9Esther02-09-2019

Feest voor kids (en daardoor ook voor ouders ;-))

Wat een heerlijke plek voor een heerlijk verblijf. Super stijlvol, modern, netjes en compleet ingerichte woning ('t Juffertje) op een zalige plek. Het voelt bijna als een hotel (met opgemaakte bedden bij aankomst, voldoende handdoeken, overal verse bloemen uit de tuin, rituals zeep etc). De kids hebben zich vermaakt met de andere kinderen die aanwezig waren, de ontelbare soorten fietsen en skelters die ze mogen pakken, de trampoline, het voeren van de dieren, de jacuzzi etc. Ook de omgeving leent zich voor leuke uitstapjes en/of mooie fiets- en wandeltochten. Lars en Margreet zijn heel vriendelijk en je kunt alles vragen. Aandachtspunten kan ik niet verzinnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Familie Wessels25-08-2019

Genieten

Lieve Lars en Margreet, in juli hebben we voor de 7e keer bij jullie mogen logeren en de 8e keer staat alweer gepland. Het is makkelijker afscheid nemen als je weet dat je terugkomt. Want wat is het keer op keer weer genieten bij jullie. De gastvrijheid, de service en het comfort in de huisjes. En voor de kinderen is er van alles te doen, fietsen of op de skelters, op de trampoline, de speeltuin en natuurlijk de dieren verzorgen. En de jacuzzi en de hottub niet te vergeten om heerlijk in te relaxen. Kortom De Kleine Wildenberg is een heerlijk plekje om te verblijven. Ga zo door en tot snel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Lucien Knol01-08-2019

Heerlijk ontspannen plek.

3 nachten in de pipowagen overnacht met mijn zoons van 12 en 14. De pipokar is knus maar van alle gemakken voorzien zoals wc, douche, keuken met koelkast en fornuis. Wifi is aanwezig. Er is ruimte genoeg voor 4 personen. Op de boerderij zijn verschillende dieren zoals ezels, kippen, konijnen en varkens, er is een grote speeltuin met trampoline en in de schuur staat een groot assortiment fietsen en skelters. De omgeving is zeer mooi en landelijk met veel wandel en fietsroutes, Deventer is op fietsafstand en de moeite waard om een dag door te brengen. Aanrader is om de tobbe er bij te huren en lekker te ontspannen na een hete dag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Roos10-12-2018

Heerlijk weekendje op de boerderij!

Mooie luxe locatie met heel veel dieren en speelmogelijkheden voor de kinderen. Zeer gastvrije ontvangst. Wij hadden niet zo'n mooi weer maar hebben ons desondanks heel erg vermaakt. Echt n aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 9JC Warmerdam23-11-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Wat een heerlijke plek! Je komt er echt tot rust. Prachtig ingericht appartement en het geluid van vogels op de achtergrond. En toch vlakbij het gezellige Deventer

Alleen gereisd in november 2018

Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg info