Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

51 reviews over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

• 9Suzanne09-01-2020

Rust, ruimte en gastvrijheid, echt een aanrader!

Deze heerlijke appartementen zijn van alle gemakken voorzien en modern ingericht. En ze liggen ook nog eens in een geweldige omgeving. Eind van de middag werden alle kinderen opgehaald om de dieren te voeren, wat een feest, zeker voor onze stadskinderen. Natuurlijk hebben ze ook alle soorten fietsen en skelters geprobeerd. En voor ons was er verse worst en andijvie uit de groentetuin, daar is een heerlijke stamppot van gemaakt. We voelden ons allemaal heel welkom en na een paar dagen helemaal ontspannen op deze mooie en rustige plek. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    9Esther02-09-2019

Feest voor kids (en daardoor ook voor ouders ;-))

Wat een heerlijke plek voor een heerlijk verblijf. Super stijlvol, modern, netjes en compleet ingerichte woning ('t Juffertje) op een zalige plek. Het voelt bijna als een hotel (met opgemaakte bedden bij aankomst, voldoende handdoeken, overal verse bloemen uit de tuin, rituals zeep etc). De kids hebben zich vermaakt met de andere kinderen die aanwezig waren, de ontelbare soorten fietsen en skelters die ze mogen pakken, de trampoline, het voeren van de dieren, de jacuzzi etc. Ook de omgeving leent zich voor leuke uitstapjes en/of mooie fiets- en wandeltochten. Lars en Margreet zijn heel vriendelijk en je kunt alles vragen. Aandachtspunten kan ik niet verzinnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Familie Wessels25-08-2019

Genieten

Lieve Lars en Margreet, in juli hebben we voor de 7e keer bij jullie mogen logeren en de 8e keer staat alweer gepland. Het is makkelijker afscheid nemen als je weet dat je terugkomt. Want wat is het keer op keer weer genieten bij jullie. De gastvrijheid, de service en het comfort in de huisjes. En voor de kinderen is er van alles te doen, fietsen of op de skelters, op de trampoline, de speeltuin en natuurlijk de dieren verzorgen. En de jacuzzi en de hottub niet te vergeten om heerlijk in te relaxen. Kortom De Kleine Wildenberg is een heerlijk plekje om te verblijven. Ga zo door en tot snel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Lucien Knol01-08-2019

Heerlijk ontspannen plek.

3 nachten in de pipowagen overnacht met mijn zoons van 12 en 14. De pipokar is knus maar van alle gemakken voorzien zoals wc, douche, keuken met koelkast en fornuis. Wifi is aanwezig. Er is ruimte genoeg voor 4 personen. Op de boerderij zijn verschillende dieren zoals ezels, kippen, konijnen en varkens, er is een grote speeltuin met trampoline en in de schuur staat een groot assortiment fietsen en skelters. De omgeving is zeer mooi en landelijk met veel wandel en fietsroutes, Deventer is op fietsafstand en de moeite waard om een dag door te brengen. Aanrader is om de tobbe er bij te huren en lekker te ontspannen na een hete dag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Roos10-12-2018

Heerlijk weekendje op de boerderij!

Mooie luxe locatie met heel veel dieren en speelmogelijkheden voor de kinderen. Zeer gastvrije ontvangst. Wij hadden niet zo'n mooi weer maar hebben ons desondanks heel erg vermaakt. Echt n aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 9JC Warmerdam23-11-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Wat een heerlijke plek! Je komt er echt tot rust. Prachtig ingericht appartement en het geluid van vogels op de achtergrond. En toch vlakbij het gezellige Deventer

Alleen gereisd in november 2018

• 9Anne, Niels Line en Sven23-05-2018

Een echter aanrader! Eigenlijk willen wij deze mooie plek niet met anderen delen omdat het ZO leuk is maar dan doen wij Lars en Margeet veel te kort. Alles klopt hier. De mooie inrichting, de sfeer, de ruimte(s), de lieve mensen, de speeltuin, de omgeving( alles gemakkelijk dicht bij), de schuur met genoeg fietsen voor iedereen etc etc etc. De kinderen gingen met tranen in hun ogen weg en wij met een grote glimlach. De 2 dagen voelde als meer dan een week..dat effect heeft de Kleine Wildenberg :)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Lieke16-03-2018

Fantastisch!

Een enorme aanrader voor mensen met jonge kinderen! Prachtige omgeving en een ontzettend leuke boerderij.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• Oude reviews

10vanloontjes en aanhang17-09-2017

geweldige locatie

we hadden de locatie uitgezocht omdat we kleine stadse kinderen van 5 en 7 jaar en 15 maanden ook wel eens met veel verschillende dieren kennis wilde laten maken. en we moeten ons bij de vorige reviews aansluiten we hebben genoten. We hadden de klaproos en de boterbloem en hebben alleen de boterbloem gebruikt voor extra slaapplaatsen en voornamelijk geleefd in de klaproos. ondanks dat het weer wat mínder was op zaterdag maar op zondag hadden we veel zon en buiten geluncht met zn veertienen hebben ook wij genoten. De bedden zijn opgemaakt.gratis gebruik handdoeken en koffie en thee en eitjes(zelf geraapt door de kleintjes) en luxe moderne huisjes. de platenspeler hebben we veel gebruikt. De oudste kinderen een leuke film met de zoon des huizes Sam in de hooischuur. gratis gebruik van alle fietsen en schelters. de kinderen oud en jong iedereen heeft genoten. te veel om op te noemen we komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10FamWillems16-09-2017

Heerlijke week gehad, absoluut aan te raden!

Heel verzorgde plek, erg gastvrij, huisjes zijn schoon en huiselijk maar het erf en de speel ruimtes en stallen ook. Erg leuk dat je zelf uit de moestuin mag oogsten om lekker mee te koken en dat de stallen en weides toegankelijk zijn. Heel erg leuk voor kleine kindjes maar ook voor ouders. De omgeving is ook prachtig voor fietstochten (fietsen mag je zo gebruiken) en wandelingen. Met oudere kinderen kan ik me voorstellen dat ze zich eerder zullen gaan vervelen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

5 tips over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

• Hannah-Martha, 12-05-2014

Zelfs bij slecht weer is de hottub fantastisch! Zelf een vuurtje stoken, genieten van het warme water, de ondergaande zon en het uitzicht op het weiland met koeien en ezels!

• Linus, 30-03-2012

Maak gebruik van de jacuzzi of de hottub om te genieten van de mooie landelijke omgeving

• Ursula, 07-09-2014

Er zit een heerlijke koffiebar (Caldi) in Deventer. Daar hebben ze heerlijke koffie met zoete versnaperingen erbij. Verder het pannenkoekenhuis in Olst, na het eten loop je zo naar de Ijssel.

0 vragen over Vakantiehuis Boerderij de Kleine Wildenberg

Vakantiehuis info