Géén boekingskosten

7.6GoedScore uit 106 reviews

• Rolstoel toegankelijk

106 Reviews over 't Holt

• 2P. Vuyst08-03-2022

Nooit meer naar dit goore hotel

Ik en mijn vrouw waren daar voor een nacht op kamer 14 die kamer was vies er lag overal stof er hingen stofraggen aan het plafond tot een meter boven het bed de tv werkt erg slecht batterij van afstand bediening was leeg. Onder het bed dikke laag stof, daar is denk ik nog nooit gestofzuigd. Het is klein en donker en vies. Het ontbijt heeft weinig keuze brood krackers of beschuit uit een vieze plakkerige bus pindakaas uit een pot de Nutella uit een pot waar iedereen uit haalt en dan zit je te eten tussen dikke laag stoffige beeltjes en volgens mij oude opgewarmde koffie. Zo smaakte het in ieder geval. Heb mijn ontbijt maar over geslagen.

• 8Henni25-08-2021

Prima hotelletje voor een kort verblijf

Een paar dagen HP verbleven in dit kleine familie onderkomen. Kamers zijn eenvoudig met beperkt comfort. Ontbijt ruim voldoende met keuze uit brood/broodjes vleeswaren kaas en ei. Diner (binnen arrangement) was smakelijk en elke dag anders. Personeel/eigenaar vriendelijk.

Prima uitvalsbasis voor hele mooie fietstochten.

• 10J Koster02-11-2020

Gezellig

Heerlijk genoten in dit fam hotel Vriendelijk ontvangst Gezellig hotel alles netjes op afstand omtrent corona , ontbijt en avondeten waren perfect Mooie omgeving om te wandelen en fietsen Genoeg te doen voor jong en oud echt een aanrader

• 8Bob en Marjan02-10-2020

Eenvoudig maar gezellig en gastvrij

Heerlijk hier 2 nachten geweest. De eerste avond ook gegeten en dit was heerlijk lekker vers en een goede kok. Ontbijt eenvoudig maar genoeg voor elk wat wils. Kamers netjes alleen de douchecabine een beetje klein verder goed.

• 6Tom NB26-09-2020

Mixed feelings

Ligging: mooi, kamer: vroeg-70er jaren en depressief-donker met minuscuul raam en een enkel 35watt peertje, bed: prima, eten: eerste dag heerlijk maar tweede dag waarschijnlijk uit blik, eigenaar: superaardig, totaalbeeld: niet om nog eens heen te gaan...

• 10Familie Valk07-09-2020

Niet verder zoeken hier zit je ECHT goed !!

Het hotel met de nette kamers ligt gelijk aan de vele fietsroutes met bezienswaardigheden oa de kastelen route .na een heerlijk dagje gefietst of gewandeld te hebben wordt je door het vriendelijke personeel in de watten gelegd Na een heerlijke maaltijd (vers!) Bereid door een super kok Kun je een biljardje leggen of even aan de bar hangen voor een praatje met de altijd goedgehumeurde barman en gastvrouw die beide (eerlijke)gastvrijheid uitstralen Kortom gewoon boeken en niet verder zoeken want hier slaap en eet je echt en dan ook echt betaalbaar goed!!!!!!

• 8Leon en Edith23-08-2020

Mooie omgeving en fijn hotel

Het hotel is eenvoudig, maar voorzien van alle noodzakelijke comfort. Het is er erg rustig. We werden bijzonder gastvrij ontvangen en voelde ons direct gewaardeerde gasten.

Het was warm die week en men had voor een grote ventilator gezorgd waardoor het in de kamer toch aangenaam is.

Het is erg fijn dat de auto op de ruime parkeerplaats nabij de kamer geparkeerd kon worden. We hebben gezellig koffie gedronken op het mooie terras. Het is er erg rustig en we konden genieten van de mooie omgeving.

Het ontbijt was erg lekker. We zijn ook tevreden met de Corona maatregelen die het hotel genomen heeft.

Jammer genoeg verbleven we maar een nacht, maar we komen zeker terug. Leon en Edith

• 8Roel Botter16-08-2020

Unieke ervaring.

Heel eerlijk: Toen we aankwamen dachten we allebei: Waar zijn we nu beland? Het hotel 'oogde' niet zo en de eigenaar, die ons allerhartelijkst ontving, zocht de reservering op in een antiek ogend afsprakenboek dat het gevoel van 'oh jee' alleen maar versterkte. Maar wat kun je je vergissen. Niets was de eigenaar teveel om het ons naar de zin te maken en achter de schermen werd er zeker zo hard gewerkt. De keuken was voortreffelijk, de prijzen betaalbaar, alles was brandschoon en de service uitzonderlijk. We wilden fietsen huren, maar er was geen passend exemplaar voor mijn vrouw. "Geen probleem, ik breng jullie wel even met de auto naar Diepenheim naar de verhuurder." En zo geschiedde. De fietsen konden we bij het hotel laten staan na afloop, die werden door de verhuurder weer opgehaald. We hebben enorm veel respect voor de familie Eijsink. Hard werkende mensen met hart voor hun bedrijf die niets te veel is voor hun gasten.

• 9Marga16-08-2020

Vriendelijk personeel goed eten, gemoedelijk

Gastvrij en erg gemoedelijk. Eten goed Wel een gedateerd hotel. Is aan een opknapbeurt toe. Mooie ligging

• 9Wilma en gerard13-08-2020

Zeer gastvrij hotel, heerlijk gegeten leuk terras heel gezellig mooie omgeving. Bedden lagen prima t was schoon. En Mischa de duizendpoot maakte lange dagen met een vrolijk praatje.

Hotel 't Holt info

• AirconditioningNiet beschikbaar