Hotel 't Holt

• Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch!

De Fietsgroep
13-7-2018

Geweldige ontvangst met koffie en krentenwegge, goede bedden, geweldige keuken en een alleraardigste gastvrouw (José). Hier voelden wij ons echt gast en geen nummer zoals in vele andere hotels.

Wij waren hier in juni 2018 met onze fietsgroep (leeftijdscategorie van 65 tot 87) en hebben hier een paar heerlijke dagen gehad. De gehuurde fietsen (via het hotel) werden keurig op tijd afgeleverd en op maat afgesteld.

Kortom: een aanrader!!

value for money

vanurk
9-6-2018

Niet luxueus,

wel schoon, vriendelijke bediening, simpel maar goed ontbijt.

Bijzonder smakelijk diner.

Weer een nieuw "thuis"gevonden.

Fam. Montanus
24-11-2017

Zo maar even last minute weg gevonden via website.

Wat een verademing als je rust en gezelligheid zoekt. Bij aankomst gelijk al koffie met krentewegge en de hond een knuffel.

José en haar zoon Micha weten nog wat gastvrouw/gastheerschap is.

Hebben een heerlijke midweek vertoefd in hotel 't Holt te Diepenheim en mooie uitstapjes en fraaie wandelingen gemaakt. Daarnaast genoten van het ontbijtbuffet en wat kan die kok koken 's-avonds. Vlees en wild zo mals bereid dat iemand zonder tanden het nog weg zou krijgen. Hulde aan die man.

Onze ervaring was zo positief dat wij gelijk het Kerstarrangement geboekt hebben.

En als we de folder mogen geloven dan wordt dat weer genieten geblazen.

Wij zijn er klaar voor. Bedankt José, Micha, de "Kok" en medewerkers voor het prettige en gastvrije verblijf.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Holt voor je op een rij gezet:

Een gastvrij en gezellig familiehotel

Yvonne Boerkamp
16-9-2017

We zijn erg gastvrij ontvangen en kwamen niets te kort. Prima kamers en netjes schoon. Fijne bedden.

Gezellige dagen gehad. Leuk contact met medegasten.

Rustig en goed

Hylke en vrienden
8-9-2017

Eenvoudig maar smaakvol. De verzorging goed. Maaltijd goed. Heeft alles te maken met vriendelijke uitbaters, die oor en oog hebben voor hun gasten. Er werd zelfs en speciale indonesche maaltijd gekookt op verzoek .Hulde wat dat betreft.

Leuk en goed!

Jan
20-8-2017

Mooie rustige locatie, net buiten het plaatsje Diepenheim. Al wat ouder hotel, maar alles prima in orde en goed schoon. Vriendelijke bediening, uitstekend diner. Ontbijt is compleet, maar niet luxe.

Gezellig knus hotel.

Fam. Hettema
2-8-2017

Eenvoudig maar schone bedden en sanitair.Persoonlijke benadering door moeder en zoon om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken.

Het diner s,avonds was iedere dag weer een fijne verrassing,

Gaan we beslist weer een keer naar toe.

nooit meer

Leo
29-7-2017

Geen airco op de kamer. Douchekop moest je vasthouden. Vloerbedekking zaten onder de vlekken.

Geen enig aandacht van de eigenaresse voor het sobere Lidl-ontbijt.

Telkens moest men vragen om aanvulling.

Zeer vriendelijk en gastvrij

Grarda
29-7-2017

Leuk kleinschalig hotel, in een prachtige omgeving, huiselijke sfeer.

Zeer goede keuken.

Een echte aanrader!!!!!!

Gemoedelijk

Trudi
24-7-2017

Een heerlijk gemoedelijk familie hotel. Prima kamers met goede bedden en een fijne douche. Het ontbijt was heerlijk en goed maar niet over de top! Fijne locatie met prachtige fietsroutes.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Holt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Holt in Diepenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Holt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Holt scoort een 8.07 uit 10 op basis van 75 reviews.