Bed and Breakfast Reggedal

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Reggedal
9,5

8 reviews over Bed and Breakfast Reggedal in het Nederlands

Gastvrij ,schoon en zeer vriendelijke eigenaren

Anton Boon
29-7-2017

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Zeer netjes en niets is teveel. Echt een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2017

Gewoonweg fantasties

Roelof
10-5-2017

Alles is tot in de puntjes verzorgd, ik zou niets kunnen noemen dat tegenvalt.

Geweldige gastheer en vrouw Jan en Joke van deze b & b Reggedal.

totaal geen min punten.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Bed en Breakfast / Koffie thee-schenkerij

Henk Karman
21-2-2017

Bed en breakfast met koffie en theeschenkerij ligt in het centrum van het dorp en op 100 meter van uitgestrekt natuur gebied met diverse mooie kastelen.

Gereisd Met partner in februari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar...fantastisch..

Harrie van Roden
28-11-2013

Deze B en B is een voorbeeld voor vele b en b en hotels, wat een service en aandacht. Alles perfect schoon en vreselijke goede kwaliteit bedden. Het ontbijt is heel uitgebreid met veel Twentse producten. In de koffie thee schenkerij, ja want dat hebben ze ook, kun je heerlijke ecologische koffie of thee drinken met eigen gemaakte heerlijke appeltaart of Twentse krenten wegge... ....echt aan te bevelen.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gastvrij en enthousiast ontvangen

Fam. Terpstra
4-9-2011

Ruime (slaap) kamers. De ontbijt ruimte is sfeervol ingericht. Van een heerlijk kopje koffie met appeltaart kun je genieten op het bijbehorende terras. Voor kinderen is er voldoende keus in ijs. Ideale locatie voor het maken van fietstochten in de omgeving. Voor de liefhebbers, in de omgeving heb je verschillende kastelen.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Supper

Piet Jansen
7-10-2010

Gewoon geweldig, aan te raden voor iedereen. Heerlijke bedden, Fantastische gast heer en vrouw Jan en Joke. Geweldig Twens ontbijt.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Henk bosch
20-8-2010

Echt een topper, is aan te raden. Heel vriendelijke gast vrouw en heer Joke en Jan. Heerlijke bedden en een fantastich ontbijt, en een prachtig huis.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Geweldige Bed en Breakfast.

Gasten
25-12-2009

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Geen vraag was hen teveel, zeer behulpzaam. Goed ontbijt. De B&B ligt midden in Diepenheim en dat hebben wij als prettig ervaren, gezien er buiten Diepenheim weinig vermaak is. De B&B ligt aan het Overijssels Havezatenpad, wat voor ons ideaal was, omdat we deze een stuk gewandeld hebben.

Gereisd Met partner in december 2009

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Reggedal in Diepenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Reggedal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.