Bed and Breakfast

37 reviews over Bed and Breakfast De Woeste Wieven in het Nederlands

Absoluut voor herhaling vatbaar

Betsie,
13-1-2019

Heerlijk rustige plek en het huis was groot genoeg voor onze groep van 17. Gezellig bij de houtkachel gezeten en lang nagetafeld aan de lange eettafels. Graag komen we in de zomer terug om ook van de bijzondere tuin en de zwemvijver te kunnen genieten.

Gereisd met vrienden in december 2018

Nooit meer

J. Van der Molen,
8-10-2018

Mooie locatie. Maar kamer viel tegen: geen zitje, geen tv en/ of radio, geen koffie

of theezet-faciliteiten en geen planchet in badkamer. Het was niet mogelijk om gedurende de dag op een willekeurig moment aan koffie of thee te komen en/of om even ergens lekker te zitten. Behalve dan buiten, maar de stoelen moest je zelf bij elkaar scharrelen. Geen gezelligheid. Accomodatie lijkt vooral gericht op groepen; voor bed en breakfast zou ik deze locatie zeker niet aanraden.

Gereisd met partner in oktober 2018

Goed: Mooie lokaie met grote gezamenlijke woonkamer. Hele mooie slaapkamers met prachtige badkamers en ook goede bedden.

Slecht: Geen televisie aanwezig in de woonkamer. Loslopende katten in en om het huis. Buitenmeubilair staat niet klaar en moet je zelf maar " verzamelen". Maar de keuken is echt een dieptepunt. Totaal niet ingericht op een grote groep. Onvoldoende kookplaatsen. Te kleine ruimte, veel te weinig keukeninrichting. Veel te kleine afwasmachine.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch verblijf

Iris,
30-8-2018

Wat een fantastische B&B!! De kamers zijn schitterend, erg luxe badkamer met toilet. Het ontbijt met biologische streekproducten is erg compleet. Al had deze B&B midden in de rimboe gestaan, dan nog zou ie schitteren, echter de omgeving is super. De rust, het uitzicht over de velden en de zwemvijver. In een woord, wauw!! De service van Nicole en haar man, samen met de lieve en enthousiaste honden, maken het compleet. Wij komen zeker terug. In de kamers hangen luchtverfrissers, ik houd hier niet van en heb deze uit het stopcontact gehaald

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijk

M&M,
4-5-2018

Na 130 km fietsen logeerden we op de Woeste Wieven in Baduhenna. Simpelweg heerlijk. Op 3km fietsen heel erg lekker eten. Hoe leuk kan NL zijn?

Gereisd met partner in mei 2018

100% aandacht voor de beleving

Friso,
      19-10-2017

1 maal in augustus en 1 maal in september een heerlijk verblijf gehad op een locatie vol in de natuur met aandacht voor werkelijk alles op het terrein, in de avond zelfs kaarsen in de tuin :)

De gastvrouw verzorgt het verblijf tot in de puntjes en voelt feilloos aan of er behoefte is aan gezelschap of aan rust. Een absolute aanrader! Een plek om terug te keren

Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch, smaakvol ingericht en ruim opgezet.

Familie de Weger,
      9-10-2017

De woeste wieven is een geweldige plek om privé of zakelijk te verblijven. In ons geval was het een familie weekend. De groepsaccommodatie onderscheidt zich van reguliere accommodaties door het feit dat alle kamers eigen sanitair hebben en sfeervol zijn ingericht. De woonkamer en leefverdieping zijn idem zeer sfeervol en huiselijk! Bij goed weer is het buiten ook echt fantastisch ruim en landelijk van opzet. Van de F&B hebben we geen gebruik gemaakt. En last but not least: je voelt je er erg welkom! Een verrassende plek waar we graag nog eens terugkomen!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Service op maat!

Rokus,
      27-9-2017

We hebben hier twee keer een driedaags teamontwikkelingsprogramma verzorgd. Nicole heeft werkelijk bijgedragen aan het succes van de dagen. Zowel haar organisatie vooraf als tijdens de dagen is steeds precies goed en met oog voor detail. Mensen zijn hier snel op hun gemak. Verder heeft de locatie veel te bieden voor dit soort programma's. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd zakelijk in augustus 2017

Fantastisch. Wat een rustgevende plek

Roos en jarno,
      21-9-2017

Heel rustig oud erf. Lekker gefietst op e bike door Nicole geregeld. Mooi groene omgeving met wel heel veel kastelen.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtige locaties met wonderschone kamers

Pia Schuthof,
      20-9-2017

Ik was overweldigd door de rust en de prachtige tuin en de bomen

De kamers en vooral de badkamer zeer schoon en modern

Ontbijt kon wat royaler

Gereisd met vrienden in september 2017

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Woeste Wieven in Diepenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Woeste Wieven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.