Bed and Breakfast De Woeste Wieven

39 reviews over Bed and Breakfast De Woeste Wieven

• 2019
    10Frank17-06-2019

Eén woord? Ge-wel-dig!

Afgelopen weekend een bruiloft gehad. Alles was tot in de puntje georganiseerd. Het is schoon en de slaapkamers modern. Mooie landelijke omgeving. Zeker een aanrader! Zelf zou ik niet weten wat ik anders gedaan zou hebben, top!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Jacqueline30-04-2019

Van harte aanbevolen

Prachtige omgeving, aardige mensen, alles netjes, superontbijt met eitjes van eigen kippen en honing van eigen bijen, goed slapen!

Gereisd met partner in april 2019

• 10Betsie13-01-2019

Absoluut voor herhaling vatbaar

Heerlijk rustige plek en het huis was groot genoeg voor onze groep van 17. Gezellig bij de houtkachel gezeten en lang nagetafeld aan de lange eettafels. Graag komen we in de zomer terug om ook van de bijzondere tuin en de zwemvijver te kunnen genieten.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    5J. Van der Molen08-10-2018

Nooit meer

Mooie locatie. Maar kamer viel tegen: geen zitje, geen tv en/ of radio, geen koffie of theezet-faciliteiten en geen planchet in badkamer. Het was niet mogelijk om gedurende de dag op een willekeurig moment aan koffie of thee te komen en/of om even ergens lekker te zitten. Behalve dan buiten, maar de stoelen moest je zelf bij elkaar scharrelen. Geen gezelligheid. Accomodatie lijkt vooral gericht op groepen; voor bed en breakfast zou ik deze locatie zeker niet aanraden.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Pieter01-10-2018

Lokatie en slapen zeer goed, maar helaas een zeer

Goed: Mooie lokaie met grote gezamenlijke woonkamer. Hele mooie slaapkamers met prachtige badkamers en ook goede bedden. Slecht: Geen televisie aanwezig in de woonkamer. Loslopende katten in en om het huis. Buitenmeubilair staat niet klaar en moet je zelf maar " verzamelen". Maar de keuken is echt een dieptepunt. Totaal niet ingericht op een grote groep. Onvoldoende kookplaatsen. Te kleine ruimte, veel te weinig keukeninrichting. Veel te kleine afwasmachine.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Iris30-08-2018

Fantastisch verblijf

Wat een fantastische B&B!! De kamers zijn schitterend, erg luxe badkamer met toilet. Het ontbijt met biologische streekproducten is erg compleet. Al had deze B&B midden in de rimboe gestaan, dan nog zou ie schitteren, echter de omgeving is super. De rust, het uitzicht over de velden en de zwemvijver. In een woord, wauw!! De service van Nicole en haar man, samen met de lieve en enthousiaste honden, maken het compleet. Wij komen zeker terug. In de kamers hangen luchtverfrissers, ik houd hier niet van en heb deze uit het stopcontact gehaald

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8M&M04-05-2018

Heerlijk

Na 130 km fietsen logeerden we op de Woeste Wieven in Baduhenna. Simpelweg heerlijk. Op 3km fietsen heel erg lekker eten. Hoe leuk kan NL zijn?

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Friso19-10-2017

100% aandacht voor de beleving

1 maal in augustus en 1 maal in september een heerlijk verblijf gehad op een locatie vol in de natuur met aandacht voor werkelijk alles op het terrein, in de avond zelfs kaarsen in de tuin :) De gastvrouw verzorgt het verblijf tot in de puntjes en voelt feilloos aan of er behoefte is aan gezelschap of aan rust. Een absolute aanrader! Een plek om terug te keren

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Familie de Weger09-10-2017

Fantastisch, smaakvol ingericht en ruim opgezet.

De woeste wieven is een geweldige plek om privé of zakelijk te verblijven. In ons geval was het een familie weekend. De groepsaccommodatie onderscheidt zich van reguliere accommodaties door het feit dat alle kamers eigen sanitair hebben en sfeervol zijn ingericht. De woonkamer en leefverdieping zijn idem zeer sfeervol en huiselijk! Bij goed weer is het buiten ook echt fantastisch ruim en landelijk van opzet. Van de F&B hebben we geen gebruik gemaakt. En last but not least: je voelt je er erg welkom! Een verrassende plek waar we graag nog eens terugkomen!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Rokus27-09-2017

Service op maat!

We hebben hier twee keer een driedaags teamontwikkelingsprogramma verzorgd. Nicole heeft werkelijk bijgedragen aan het succes van de dagen. Zowel haar organisatie vooraf als tijdens de dagen is steeds precies goed en met oog voor detail. Mensen zijn hier snel op hun gemak. Verder heeft de locatie veel te bieden voor dit soort programma's. Wij komen hier zeker terug.

Zakelijk gereisd in augustus 2017

2 tips over Bed and Breakfast De Woeste Wieven

• collini, 17-06-2014

Een bezoekje aan Diepenheim is ook een absolute aanrader.

• yvon, 27-10-2014

Als je twentse gastvrijheid zoekt mijdt dan vooral deze plek, het ziet er prachtig uit en de boerderijk is werkelijk fantastisch gerenoveerd maar de prijs kwaliteit verhouding is teleurstellend

0 vragen over Bed and Breakfast De Woeste Wieven

Bed and Breakfast info