Diepenheim

Reviews over Diepenheim

goed dorp ,1 goede camping 1 goede supermarkt

matthijs
    30-7-2018

goeie camping wel spar supermarkt , een uit de kluiten gegroeide buurtsuper , ze hebben er goed brood en de baas werkt net zo hard mee dan de anderen , is wat duurder dan de andere supers , maar ze werken er hard en ze hebben goede spullen tegenover de spar zit een in heel twente bekende hele goede slagerij waar ze zelfs nog zelf slachten ! er zit 1restaurant , en daar kan je best goed eten , het duurd alleen vrij lang voordat het personeel opmerkt dat je hebt plaatsgenomen

Gereisd Alleenreizend in juli 2018

heerlijk natuur en cultuur driedaagse

Feiko
    18-2-2017

Diepenheim is een sfeervol plaatsje met galerie, kasteel en ligt in een schitterende omgeving. Je komt er tot rust en de natuurlijke omgeving is een verademing als je uit de randstad komt. Er zijn bovendien goede eetgelegenheden in de omgeving. Heerlijk fietsgebied.

Mooie omgeving, Twente is zo mooi.

Margriet
    24-6-2016

Heerlijk fietsen, wandelen, galeriën, kastelen warr je niet in kunt. Wel te bezichtigen bij Warmelo en Twickel. We werden niet overvallen door toeristen. Ook wel eens fijn om uit de massa te zijn. Twentenaren zijn echt vriendelijk, overal welkom.

Gereisd Met partner in juni 2016

Kunst en Cultuur

collini
    17-6-2014

Diepenheim heeft veel te bieden op gebied van kunst en cultuur, maar ook een prachtige omgeving met maar liefst 6 kastelen. In het stadje zelf zijn veel bijzondere winkels en kunstgalerieen te vinden.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Parkachtige omgeving

Rinus
    13-1-2013

Diepenheim is een bijzonder aangename verblijfplaats gelegen te midden van een parkachtig landschap hetgeen het gevolg is van de vele landgoederen en kastelen in de omgeving, het dorp heeft vele voorzieningen zoals accommodatie en restaurants, Het heerlijke landschap in de omgeving leent zich bij uitstek voor het maken van wandelingen en fietstochten met bezoeken aan verscheidene kastelen en parken. Vlak buiten het dorp de fraaie watermolen Den Haller die aangedreven wordt door het water van de Schipbeek, het is de oudste watermolen van Twente

Gereisd Met partner in juni 2001
Diepenheim scoort een 8,2 uit 10, op basis van 38 reviews