Bed and Breakfast Wevers

2 reviews over Bed and Breakfast Wevers in het Nederlands

Super

A en e
17-7-2017

Een super b en b gast vrij geweldig ontbijt(voor ons te veel) heerlijk rustig goede ligging 2 nachten geweest veel te kort gewoon Geweldig

Erg mooie B & B

Fam. Swaanenburg
23-10-2016

Wij hebben er helaas maar 1 nachtje gebruik van gemaakt met 6 personen dit weekend. Maar zeker voor herhaling vatbaar. Heel mooi, gezellig ingericht. Heerlijk ontbijt met warme broodjes. Mooi sanitair, keurig schoon. Enige minpunt was het bed in de kamer beneden is erg hard, daarentegen de bedden boven super fijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Wevers in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Wevers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.