Hotel Huis Vermeer

Hotel Huis Vermeer
9,2

5 tips over Hotel Huis Vermeer

Anita de Bruin, 3-8-2015
Dit hotel ligt zeer goed gelegen. Tijdens de jaarlijkse boekenmarkt, hoef je niet ver, het gebeurd voor de deur allemaal. Terrasjes aanwezig, alsmede de winkels om de hoek. Tip; op het terras van het hotel, kun je onder hun eigen Huis Vermeer, cuvée van Hamersveld wijn, genieten van het laatste zonnetje.
Rolf van Domburg Scipio, 15-7-2015
Wandeling door de oude stadis een must. Vooral de richting Walsstraat en Brink.
omilders, 19-11-2014
Kamer 7 heeft een heerlijk nachtelijk uitzicht op de toren van Deventer.

Bernd, 16-7-2014
Parkeren aan de overkant van de IJssel (gratis) en voor slechts 1 euro met pontje over geeft een bijzondere swung aan de reis. Hotel ligt perfect aan centrum met vele bekende winkels maar nog meer kleine curioza/koffiebar/restaurantjes waaronder ook enkele goede intaliaanse restaurants. Perfecte uitgangspunt voor culturele evenementen in de stad zoals Deventer op Stelten.
Kees en Willy, 14-4-2014
Deventer is een prachtige stad met veel monumenten. Hier valt veel te zien en is ook een gezellige stad om te winkelen. Ook mooi is de omgeving te verkennen per fiets. Vooral de pontjes fietsroute is erg leuk.