Hotel Huis Vermeer

Meer hotelinfo

32 reviews over Hotel Huis Vermeer

• 9Linda22-04-2019

Absoluut een aanrader!

Heerlijk kleinschalig hotel, waar het personeel er alles aan doet om je in de watten te leggen en je je er thuis te laten voelen. Vriendelijke jongens en meiden, mooi ingerichte kamers, persoonlijke ontvangst met een rondleiding door het huis Vermeer. En, fantastisch, de cooldownservice. In de avond komt de roomservice je deken openklappen, het gordijn sluiten en je nachtlampje aandoen zodat je bij terugkomst in het hotel alleen nog zelf je bed hoeft in te stappen. Nog nooit zoiets gezien...! Ontbijt aan tafel, met een glaasje bubbels, vonden wij heerlijk en compleet. Kortom, voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Deventer is een erg leuke stad met leuke straatjes, prachtige gebouwen en veel terrasjes en winkels. Wij hebben ons er met gemak drie dagen vermaakt. We komen zeker nog een keer terug.

• 2018
    9Melanie10-04-2018

Boven verwachting: zeer sfeervol en topkwaliteit

Wij hebben met een groep van zes personen gedineerd en een nacht gelogeerd. Zowel het eten als de kamers waren boven verwachting. Alle kamers zijn verschillend, maar doen qua comfort en frisheid niet voor elkaar onder. Het vier gangen verrassingsdiner en het ontbijt waren ook top. Tip: ga borrelen in de binnentuin na een stadswandeling. Personeel zeer vriendelijk en goede sfeer. Wij hadden wel langer willen blijven.

Marie Lems, Eigenaar, 13-04-2018

Beste Melanie,

Hartelijk dank voor je leuke recensie! Fijn om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad.

Liefs,

Team Huis Vermeer

Met vrienden

• 2017
    6gereisd met partner in oktober27-02-2017

Goed hotel, maar dure kamer.

Prima hotel , zeer goed restaurant, maar we hebben het idee dat 2 meisjes het hele hotel moeten runnen. eigenaar nooit gezien, de kamers extreem duur. maar voor de rest prima hotel. alleen 65,- euro kwijt voor 2 dagen parkeren voor de deur.

• 10Draaisma05-01-2017

Kwaliteit

Echt alles klopt in dit prachtige hotel. Goed opgeleid personeel, fantastische keuken, heel sfeervol pand, prachtige kamers met heel goede bedden, goede ligging. Aanrader!

• Oude reviews

10Diana16-11-2016

Fantastisch hotel!

Heel gezellig knus boutique hotel. Heel vriendelijk personeel, zowel bij ontvangst als in restaurant als bij ontbijt. Geweldige sfeer door de mooie inrichting, alles klopt. Heerlijk gedineerd in het restaurant en het ontbijt was top! Je komt niets tekort. Echt een aanrader!

• 8Poelman09-10-2016

Helemaal top, alles klopt!

Het hotel is uiterst sfeervol ingericht, in de stijl van een Engels landhuis. Kamers waren schoon en de bedden sliepen fantastisch. Wat het helemaal compleet maakt is de uiterst vriendelijke bediening en het zeer verzorgde ontbijt. Tevens complimenten voor de keukenbrigade die een diner koken van hoogstaande kwaliteit.

Met vrienden

• 10Marjan Nikkels28-04-2016

Wat een warm ontvangst en wat een pracht gebouw!

Hartelijk personeel! prachtige ruimte om wat te drinken en bij mooi weer rustige binnentuin

• 10Temmink31-12-2015

Super vriendelijk personeel, in een prachtig hotel op een ideale locatie. Absoluut top!

• 10Brander29-12-2015

Prachtig historisch hotel en fantastisch personeel

Ontzettend vriendelijk personeel en een prachtig hotel.

• 10JNaz22-09-2015

Geweldig!

Ontzettend leuk hotel, in het centrum, goed verzorgd, leuke kamer, personeel ontzettend vriendelijk.

Zakelijk

5 tips over Hotel Huis Vermeer

• Kees en Willy, 14-04-2014

Deventer is een prachtige stad met veel monumenten. Hier valt veel te zien en is ook een gezellige stad om te winkelen. Ook mooi is de omgeving te verkennen per fiets. Vooral de pontjes fietsroute is erg leuk.

• Bernd, 16-07-2014

Parkeren aan de overkant van de IJssel (gratis) en voor slechts 1 euro met pontje over geeft een bijzondere swung aan de reis. Hotel ligt perfect aan centrum met vele bekende winkels maar nog meer kleine curioza/koffiebar/restaurantjes waaronder ook enkele goede intaliaanse restaurants. Perfecte uitgangspunt voor culturele evenementen in de stad zoals Deventer op Stelten.

• omilders, 19-11-2014

Kamer 7 heeft een heerlijk nachtelijk uitzicht op de toren van Deventer.

1 vraag over Hotel Huis Vermeer

• demysteryshoppervandeventer, 08-02-2015

Negatieve beoordeling

Helaas is onze negatieve review verwijderd door Zoover omdat we geen gebruik gemaakt zouden hebben van hotel of restaurant. ZO lopen we in rondjes: we wilden juist terugkoppelen dat we weggelopen zijn vanwege de negatieve sfeer (in dit prachtig gerestaureerde pand overigens). Hoe representatief zijn dan de reviews?

Elly , 23-04-2015

Wij hebben elders onze avonddiner gebruikt, en lekker genoten van een drankje in de rustige binnentuin. Wij hebben deze ervaring dus niet. We hebben echt genoten van ons verblijf. Personeel was zeer vriendelijk, en zeker niet niet opdringerig of negatief omdat we niet in het hotel hebben gegeten. Een tevreden gast

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen