Bed and Breakfast Het Colmerhof

1 review over Bed and Breakfast Het Colmerhof in het Nederlands

Helemaal goed

Wiekstra's,
23-9-2017

Zeer welkom ontvangst. Gastheer Willem is ter zake kundig en voorziet je van informatie indien gewenst. Verder wordt je alle vrijheid gegeven. Luxe kamers, uitstekende bedden, schoon sanitair en een voortreffelijk ontbijt met eigen gebakken brood en biologische (streek) producten. Daarnaast mag gebruik gemaakt worden van een grote keuken die van alle gemakken is voorzien; verschillende koffieautomaten, gevulde voorraadkast, oven, afwasmachine, koelkast etc. etc.

Mocht de gelegenheid zich voordoen, dan komen we zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Colmerhof in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Colmerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.