NederlandOverijsselDeventerHotels DeventerHotel Hanzestadlogement De Leeuw

Hotel Hanzestadlogement De Leeuw

NederlandOverijsselDeventer

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Hanzestadlogement De Leeuw voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 13 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 13 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Hanzestadlogement De Leeuw

• 10Petra01-02-2016

Geweldig

Knus familie hotel, mooi ingerichte kamers en een familie appartement. Ideale uitvalbasis om de stad Deventer te verkennen, middenin het centrum. Het ontbijt is heel uitgebreid en met zorg klaargemaakt. Kleinschalig hotel en heel vriendelijk personeel.

• 9Corina02-09-2015

Aanrader

Alles is goed in dit hotel: de ligging middenin het centrum, het mooie oude en sfeervolle pand, heerlijke koffie met ontbijt, prima kamers, het snoepwinkeltje (!) en last but not least de gastvrije medewerkers die hun uiterste best doen om het je naar de zin te maken. Fietsen werden meteen geregeld bij het buurhotel, uitgebreide informatie en een vergeten telefoonoplader werd per omgaande netjes nagestuurd. Aanrader voor wie Deventer en omgeving wil ontdekken.

• 6Fleur03-07-2014

Oubollig

Het is in een oud pand. De inrichting is gedateerd. Alles is wel schoon, maar voor deze prijs kan je wel wat meer luxe verwachten. Veel lawaai s nachts van uitgaanspubliek .

• 9scheerder-colbert04-03-2014

Prachtig sfeervol hotel op superlocatie

prima hotel, gezellig, gastvrij, schoon en sfeervol. Verwacht geen luxe maar wel charme en karakter en gewoon goed verzorgd!! We hebben het prima naar de zin gehad en zullen jullie zeker aanbevelen aan een ieder die naar Deventer gaat.

• 9devanmarles23-07-2013

Perfecte gastvrouw

Het hotel in een historisch pand in hartje Deventer is de ideale basis om deze mooie stad te leren kennen. De eigenaresse is vanaf het welkom tot het afscheid de perfecte gastvrouw met veel persoonlijke aandacht voor alle gasten en leuke adviezen om Deventer te verkennen, Er wordt een heerlijk ontbijt aangeboden met de lekkerste koffie die je kunt wensen. Een goede kamer met een nette badkamer, het bed een beetje zaacht, maar dat is persoonlijk. De kamer was wel warm, maar buiten was het ook 30 graden. Een heerlijk terras op het binnenplaatsje en een dakterras gaven voldoende mogelijkheden om buiten te ontspannen. Parkeren in de nabij gelegen parkeergarage. Het arrengement werd vervolmaakt door een geweldig lekker diner bij het vlakbij gelegen restaurant Theater Bouwkunde en een high tea in de binnenstad.

• 7erik buitenhuis22-01-2013

knus familiehotelletje

hotel / museumpje / theeschenkerij. doet wat kneuterig aan. kamer vond ik wat basic.

• 7maartje31-08-2011

gezellig en mooi

echt een oud stukje deventer kwa pand. Kwa inrichting modern klassiek

• 9Dirkje01-11-2010

Heerlijk knus hotel

We hebben een heerlijk weekendje Deventer gehad in dit hotel. Werden gastvrij ontvangen en van alle denkbare informatie over de mooie stad Deventer voorzien. Het hotel heeft afspraken met een paar restaurants voor een verrassingsmenu a € 25; wij kozen voor Bouwkunde omdat je daar de combinatie kunt maken met een theatervoorstelling, een prima combinatie voor een avondje uit. Onze kamer was ruim en voorzien van keukenblokje en douche. De gastvrouw is heel hartelijk en het ontbijt goed verzorgd. Zeker een aanrader.

• 8Peter24-05-2010

Bijzonder hotel

We werden heel vriendelijk ontvangen in het mooie Hanzestadslogement De Leeuw. We hadden een prima kamer met bad, de kamer was alleen wel erg warm nadat de hele dag de zon erop had gestaan. Het ontbijt was goed. Verder een binnen- en een dakterras waar je heerlijk kunt zitten en een koelkast waar je, tegen betaling, zelf een drankje uit kunt pakken.

• 8Fam.Braber12-01-2010

Helemaal goed!!! Aanrader!

Op 't laatste moment geboekt voor 2e kerstdag géén probleem, goed gevulde ontbijt mand stond klaar. Wat een zee aan ruimte voor 4 pers. Kinderen waren ook helemaal verkocht, vooral toen bleek dat er nog een kamer was! Met speciale aandacht voor de kinderen...en dan het ontbijt in 't winkeltje met de puzzels en de lekkere eitjes met warme choco met slagroom ...mocht van de mevrouw hoor mam! Wij komen terug! O,ja Deventer zelf is ook erg leuk!

Hotel Hanzestadlogement De Leeuw info

Facilities