Hotel Fletcher Hotel Gilde ***

Hotel Fletcher Hotel Gilde
Hotel Fletcher Hotel Gilde
8,1

Weer vandaag3°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel Gilde voor je op een rij gezet:

569 reviews over Hotel Fletcher Hotel Gilde in het Nederlands

Mooi hotel, vlakbij de binnenstad.

José b, 11-2-2018

Onbijt goed, receptie vriendelijk. Kamer eenvoudig, jammer dat er geen waterkoker stond met evt koffie/thee.

Bedden redelijk goed, lawaai aan de straat kant .

nooit meer

W.Schapendonk, 3-2-2018

Het ontbijt maar kamer 16 nooit meer te klein kon apparaat voor het slapen niet bij het bed zetten alleen op de grond.Verhouding bedrag en kamer was het niet waard

Prijs/kwaliteit niet in verhouding

Eline, 31-1-2018

Bij het ontbijt is geen cappuccino te verkrijgen, ook niet tegen betaling. Dit is niet meer van deze tijd en zeker niet in deze prijsklasse. Kamers zijn gedateerd. Er kwam geen warm water uit onze douche en dit werd niet adequaat opgepakt door het personeel.

Leuke aervice en de ligging in het centrum is ideaal.

De hal en het trappenhuis van het hotel zijn heel mooi. Het ontbijtbuffet was prima.

De slaap- en badkamer zijn middelmatig.

Sfeervol verblijf, voor herhaling vatbaar!

Caroline Hendriks, 24-1-2018

De service was uitstekend, de kamer ruim, schoon, met ligbad en aparte douche. Vloerbedekking is aan vervanging toe (vlekkerig). Wifi was beter dan bij ons thuis. Door het hotel heenlopen is telkens weer een beleving.

vriendelijk en mooi historisch gebouw

Astrid, 23-1-2018

Dicht bij Trein station..midden in de stad.

Vriendelijk personeel..mooie kamer.

Kamers aan de straat kant gehorig...wij vonden dat gezellig.

Maar voor meer rust kamer vragen aan tuin kant.

Boven verwachting verblijf

Domenico, 22-1-2018

Uitstekend service. Ik voelde meer dan welkom en mijn kinderen ook. Stefan de gastheer, maar ook kok, barman receptionist heeft mijn overtroffen met z'n gastvrijheid.

Minpunt was de temperatuur in de kamer s nachts. We vonden het een beetje te koud.

Goede ligging, maar viel verder tegen

Martine, 21-1-2018

In hartje Deventer. Mooi monumentaal pand. Onze kamer was echt ver onder de maat. Zo klein. Zo oud. Een badkamer van 2 bij 1. Geen fohn. Geen flesjes shampoo. Een oud douchegordijn. Er slechte zachte bedden.

Niet gehorig overigens.

Ontbijt is voldoende maar niets bijzonders.

Ontvangst was prima, konden ruim een uur eerder al op de kamer. Goede uitleg a.d.h.v. plattegrond Deventer. Ruime kamer, goede bedden, alles wat je nodig hebt voor een weekendje weg. Midden in het centrum heeft natuurlijk overwegend voordelen, minpuntje was de gehorigheid vanaf straat. Oud gebouw (heel mooi) dus geen thermopane .... Mocht de pret wat ons betreft niet drukken...dat weet je ook. Heerlijk ontbijtbuffet, werd goed aangevuld. De bar is echt heel gezellig, helaas waren er geen gasten die hier dit weekend gebruik van hebben gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Gilde in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Gilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel Gilde scoort een 8.09 uit 10 op basis van 571 reviews.