Tijdelijk €25 aanbetaling

Fletcher Hotel Gilde

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fletcher Hotel Gilde voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 827 reviews
+29

7.7GoedScore uit 827 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

827 Reviews over Fletcher Hotel Gilde

• 8M. de Graaf23-01-2023

Prima hotel midden in de stad

Met vriendin een weekend hier geboekt voor een stedentrip. De ligging middenin het centrum is hiervoor ideaal. We hadden een van de torenkamers (kamer 20) en die was verrassend groot en nog redelijk modern ingericht. Vooral de douche was een verrassing! (heerlijke regendouche trouwens). Het was schoon waar je het graag schoon wilt hebben zoals de bedden en het sanitair. De vlekken in de vloerbedekking zijn dan jammer maar hadden wij geen last van. Er waren genoeg sfeervolle schemerlampen aanwezig om het gezellig te maken. En genoeg (dak)ramen die open konden. Het ontbijt was standaard maar wel uitgebreid in een prima ruimte. Geen rijen dus goed te doen. Personeel was heel vriendelijk. Enig minpuntje was het onderhoud in het gehele hotel. Een nieuw verfje en nieuwe vloerbedekking zou wonderen doen. Kortom: gewoon luxe 2 persoonskamer boeken (torenkamer), dan heb je een perfect hotel voor een weekend in een hele mooie, gezellige stad.

• 9M den Ouden09-01-2023

Voor herhaling vatbaar

Het hotel heeft een unieke bouwstijl Het authentieke glas in lood is terug te vinden in de ramen De kamers zijn knus en schoon

• 9vdBroek22-12-2022

Pluim voor de service

Via een actie overnachting geboekt, een paar maanden geleden. Omdat ik eerder dan verwacht werd opgeroepen voor een operatie, moest ik de reservering helaas annuleren. Omdat het om een goedkope actie ging rekende ik er niet op dat ik kon verzetten. Officieel kon dat ook niet maar Stefan van de receptie wilde in dit geval wel coulant zijn. Bij aankomst op de nieuwe datum werd ik zeer vriendelijk verwelkomd, en ik kreeg kamer 22 toegewezen. Dat bleek 'de torenkamer' te zijn, de grootste kamer van het hotel. Met een balzaal van een badkamer erbij. Het hotel zelf is echt mooi, een voormalig klooster met prachtig trappenhuis en glas in lood. En gelegen in het centrum van Deventer. Mooie stad, in december extra sfeervol door de kerstverlichting. Erg genoten van 2 dagen Deventer. Tip: is je bagage niet al te zwaar, parkeer dan gratis op P-terrein de Worp en neem het pontje (€1,10) naar het centrum, 5 à 10 minuten lopen naar het hotel.

• 5C.N.D.16-03-2022

Vergane glorie.

Hier 1 nachtje verbleven met Kruidvat-Fletcher actie. Met actieprijs (€ 25,- per kamer) is het oké, maar wanneer ik hier de reguliere prijs van bijna € 90,- voor had moeten neer tellen: absoluut niet!

Wij hadden een kamer upgrade bijgeboekt (kamer 25, met balkon), maar je hebt niet het idee dat er sprake is van een upgrade. De kamer is klein en sterk verouderd. Dat geldt eigenlijk voor het gehele hotel. Op zich is de locatie goed en het hotel zou een pareltje kunnen zijn. Echter het management lijkt het hotel totaal aan zijn lot over te laten. Verf bladert van de muren en de kozijnen af, vlekken in het tapijt, de nachtlampjes werden d.m.v. een verlengsnoer naar een stopcontact verderop geleid, etc. Echt jammer. Gooi er wat geld tegenaan en laat er een goede binnenhuisarchitect op los. Dan kan het een schitterend hotel worden, ipv de vergane glorie waarin het nu verkeert.

Ontbijt overigens wel goed en voldoende.

• 6Trudy Heije13-03-2022

Weekend Deventer

Mooi historisch pand met goede sfeer en vooral een mooie ligging in get centrum. Helaas hadden wij de bezemkast als kamer. (Kamer 11)Een boog waar je 's nachts tegenaan loopt.Weinig tot geen daglicht en uitzicht op een rommelig plaatsje buiten.Achteraf hadden we met deze kamer gewoon niet akkoord moeten gaan. Ontbijtruimte erg klein met steeds een lange rij voor het koffiezetapparaat.

• 6Kessels10-08-2021

Verblijf 2 nachten

Leuk pand,ontbijt prima,kamer met balkon veeeel te kleine kamer...Jammer prijs veel voor zon kleine kamerOp t balkon mogen wel schotjes tussen zodat je een beetje prive kan zitten.Badkamer gedateerd en niet echt schoon....

• 6Helene10-08-2021

Gebouw is prachtig, kamers zéér gedateerd

Het gebouw, een oud ziekenhuis, is prachtig en heeft historische waarde. De kamers zijn echter zeer gedateerd en sober en weinig ventilatie mogelijk. Badkamer ook zeer simpel. Oud en beetje vies douchegordijn, oude tegels, douche met weinig waterdruk (campingdouche 😉). Behoorlijk wat lawaai van uitgaanspubliek. Ontvangst was prima, personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet was ook prima. Kortom mooie pand en perfecte ligging, maar wat ons betreft toe aan een flinke opknapbeurt.

• 5Lilian10-08-2021

De stad maakte veel goed

Hotel mooi. Kamer sober bedden zacht en douche oud uit jaren 70 nog. Dat maakt het jammer. Ontbijt normaal.konden hier nu niet eten. Maar in atad genoeg

• 4Lilian14-06-2021

Stad mooi

Hotel mooi. Kamer sober, bedden zacht douche oud jaren 70. Voor prijs die we betaald hebben

• 5Mw. v.d. Bosch31-05-2021

Nooit meer

De foto's van de kamer zijn wel erg rooskleurig. Eenvoudige kamer is zéér eenvoudig, kaal, alles zeer minimaal. Oude douche. Kleine kamer. Viel tegen. E-chopper zou je kunnen huren, maar over de schouder werd gemeld: hebben we niet.

Hotel Fletcher Hotel Gilde info

Soort hotel