Camping De Worp

61 reviews over Camping De Worp in het Nederlands

Locatie, locatie, locatie

Jeffrey
26-8-2018

Fantastische locatie, heerlijk vrije camping. Heerlijk in het groen, buiten de stad (topstad) en direct in de stad! Komen hier meermalig per jaar en niet voor niets.

Waardeloos.

Pum Donders
5-8-2018

Het arrangement op de website zag er goed uit, de communicatie verliep prima.

Op de camping bleek het een puinhoop. Omdat mensen zelf een plaatsje mogen uitzoeken, wordt een tent diagonaal geplaatst waardoor die meer plek inneemt dan twee caravans met voortent. Er waren te weinig stroompunten, er was te weinig sanitair en het was ronduit smerig. De drukte voor de boekenmarkt moest toen nog komen. We zijn een dag eerder naar huis gegaan. De locatie is grandioos, nu nog een geschikte uitbater.

We komen zeker terug.

Gert Kersten
24-7-2018

Zalige camping. Geen vaste plaatsen, ga maar staan waar je wilt. Prachtige grote bomen met veel schaduw. Mooi uitzicht op de stad.

Ideale combinatie natuur en stad

Vooral genieten
1-4-2018

Prima camping, leuke sfeer. Sanitair prima maar niet praktisch.

Leuke camping, vlak bij het centrum van Deventer. Even met het pontje over, nog geen 5 min te voet, en je bent in het centrum. Door de regen was het vrij modderig op de camping. Beheerder was heel behulpzaam.

Prima camping!

Frank de Jonge
12-10-2017

Een heerlijke vrije camping, je eigen plek kiezen en vriendelijk personeel. Sanitair kan beter, maar wij vonden het niet echt bezwaarlijk. Aankomend weekend gaan we weer!

Hier voelen wij ons thuis, lekker vrij kamperen

Jack en Hennie
6-9-2017

Het is hier prima vertoeven , leuk met pontje over en direct in het centrum. zoek maar een plekje waar maak je dat nog mee. Na de bq lekker vuurtje maken . Heerlijk zwemmen , vissen en fietsen langs de ijssel . Ze zijn erg gast vrij . We komen ieder jaar hier en met veel plezier . tot volgend jaar

gezellig

Jenn
29-8-2017

het is een gezellige camping

wat meer toiletten/douches

Aangenaam verrast

Inge van L
15-8-2017

Fantastische lokatie , verbetering in vergelijking tot 3 jaar geleden, SPECTACULAIR, sanitair was ondanks de drukte zeer schoon, 2 keer per dag zagen we de schoonmaak dienst vreselijk fanatiek poetsen. Ontvangst bijzonder vriendelijk . Verse broodjes op bestelling. Gelegen aan de IJssel en aan het prachtige stadspark de Worp. Wij stonden halverwege de camping en hadden redelijk goede WiFi ontvangst.

Gemoedelijke camping

Willem
9-7-2017

Tijdens deventer op stelten hebbeb wij het er prima naar onze zin gehad ondanks dedrukte. No noncens camping met gemoedelijke beheerders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Worp in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Worp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.