Camping De Worp

Camping De Worp
7,6

Omschrijving
In Deventer aan de IJssel ligt de gemoedelijke Camping de Worp. De camping bevindt zich tussen het groen. De bomen creëren schaduwplaatsen. Bepaal bij aankomst zelf waar je gaat staan. Loop naar de IJssel en laat je met de pont naar het historische centrum van Deventer varen. Bezoek hier het speelgoedmuseum of beklim de toren van de Lebuinuskerk.

62 reviews over Camping De Worp in het Nederlands

Fijne gemoedelijke stadscamping.

Henk Zwagerman,
16-12-2018

In verband met het Dickens weekend hier naar toe gegaan. De camping is het hele jaar open. Hele mooie locatie aan de IJssel en met het pontje ben je zo in het centrum Deventer. In de zomer heeft de camping waarschijnlijk een hele andere uitstraling; Nu was het druk en zit iedereen binnen. Desondanks was de sfeer fijn en gemoedelijk. Uitbater organiseerde in de avond een kampvuur met glühwein. Verder doen ze er alles aan om het naar je zin te maken. Door de winterse drukte viel de stroom vaak uit en was het sanitair te beperkt, maar al met al hebben we het fijn gehad. Aanrader.

Locatie, locatie, locatie

Jeffrey,
26-8-2018

Fantastische locatie, heerlijk vrije camping. Heerlijk in het groen, buiten de stad (topstad) en direct in de stad! Komen hier meermalig per jaar en niet voor niets.

Waardeloos.

Pum Donders,
5-8-2018

Het arrangement op de website zag er goed uit, de communicatie verliep prima.

Op de camping bleek het een puinhoop. Omdat mensen zelf een plaatsje mogen uitzoeken, wordt een tent diagonaal geplaatst waardoor die meer plek inneemt dan twee caravans met voortent. Er waren te weinig stroompunten, er was te weinig sanitair en het was ronduit smerig. De drukte voor de boekenmarkt moest toen nog komen. We zijn een dag eerder naar huis gegaan. De locatie is grandioos, nu nog een geschikte uitbater.

We komen zeker terug.

Gert Kersten,
24-7-2018

Zalige camping. Geen vaste plaatsen, ga maar staan waar je wilt. Prachtige grote bomen met veel schaduw. Mooi uitzicht op de stad.

Ideale combinatie natuur en stad

Vooral genieten,
1-4-2018

Prima camping, leuke sfeer. Sanitair prima maar niet praktisch.

Leuke camping, vlak bij het centrum van Deventer. Even met het pontje over, nog geen 5 min te voet, en je bent in het centrum. Door de regen was het vrij modderig op de camping. Beheerder was heel behulpzaam.

Prima camping!

Frank de Jonge,
12-10-2017

Een heerlijke vrije camping, je eigen plek kiezen en vriendelijk personeel. Sanitair kan beter, maar wij vonden het niet echt bezwaarlijk. Aankomend weekend gaan we weer!

Hier voelen wij ons thuis, lekker vrij kamperen

Jack en Hennie,
6-9-2017

Het is hier prima vertoeven , leuk met pontje over en direct in het centrum. zoek maar een plekje waar maak je dat nog mee. Na de bq lekker vuurtje maken . Heerlijk zwemmen , vissen en fietsen langs de ijssel . Ze zijn erg gast vrij . We komen ieder jaar hier en met veel plezier . tot volgend jaar

gezellig

Jenn,
29-8-2017

het is een gezellige camping

wat meer toiletten/douches

Aangenaam verrast

Inge van L,
15-8-2017

Fantastische lokatie , verbetering in vergelijking tot 3 jaar geleden, SPECTACULAIR, sanitair was ondanks de drukte zeer schoon, 2 keer per dag zagen we de schoonmaak dienst vreselijk fanatiek poetsen. Ontvangst bijzonder vriendelijk . Verse broodjes op bestelling. Gelegen aan de IJssel en aan het prachtige stadspark de Worp. Wij stonden halverwege de camping en hadden redelijk goede WiFi ontvangst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Worp in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Worp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.