Camping De Worp

Camping De Worp

58 reviews over Camping De Worp in het Nederlands

Ideale combinatie natuur en stad

Vooral genieten
1-4-2018

Prima camping, leuke sfeer. Sanitair prima maar niet praktisch.

Leuke camping, vlak bij het centrum van Deventer. Even met het pontje over, nog geen 5 min te voet, en je bent in het centrum. Door de regen was het vrij modderig op de camping. Beheerder was heel behulpzaam.

Prima camping!

Frank de Jonge
12-10-2017

Een heerlijke vrije camping, je eigen plek kiezen en vriendelijk personeel. Sanitair kan beter, maar wij vonden het niet echt bezwaarlijk. Aankomend weekend gaan we weer!

Hier voelen wij ons thuis, lekker vrij kamperen

Jack en Hennie
6-9-2017

Het is hier prima vertoeven , leuk met pontje over en direct in het centrum. zoek maar een plekje waar maak je dat nog mee. Na de bq lekker vuurtje maken . Heerlijk zwemmen , vissen en fietsen langs de ijssel . Ze zijn erg gast vrij . We komen ieder jaar hier en met veel plezier . tot volgend jaar

gezellig

Jenn
29-8-2017

het is een gezellige camping

wat meer toiletten/douches

Aangenaam verrast

Inge van L
15-8-2017

Fantastische lokatie , verbetering in vergelijking tot 3 jaar geleden, SPECTACULAIR, sanitair was ondanks de drukte zeer schoon, 2 keer per dag zagen we de schoonmaak dienst vreselijk fanatiek poetsen. Ontvangst bijzonder vriendelijk . Verse broodjes op bestelling. Gelegen aan de IJssel en aan het prachtige stadspark de Worp. Wij stonden halverwege de camping en hadden redelijk goede WiFi ontvangst.

Gemoedelijke camping

Willem
9-7-2017

Tijdens deventer op stelten hebbeb wij het er prima naar onze zin gehad ondanks dedrukte. No noncens camping met gemoedelijke beheerders.

Wij hebben 4 nachten op deze camping gestaan en hebben van de stad Deventer en omgeving genoten. De camping ligt erg mooi aan de overkant van de IJssel.

De beheerder zorgt voor een gastvrije en ontspannen ontvangst.

De camping is losjes georganiseerd en het sanitair verdient geen 10 maar we hebben het prima naar onze zin gehad.

Grote plekken en zeer vriendelijke beheerders.... top. Deventer een stad met een hart....

Oude reviews (archief)

Simpele camping, mooie locatie

r_brakke
        16-10-2016

Prima camping op een prachtige locatie aan de IJssel. Aan de westoever de camping en de stad Deventer aan de Oostoever. Je vaart met het voetveer voor een paar Euro's naar de overkant en staat bijna direct in het centrum.

Camping is basic maar van alle gemakken voorzien. Beheerder is relaxed en je kunt gaan staan waar je wilt. Geen camping om met een stel (jonge) kids in het hoogseizoen te gaan staan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Worp in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Worp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Worp scoort een 8.02 uit 10 op basis van 58 reviews.