Camping De Worp

6.8Voldoende

• 5.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

In Deventer aan de IJssel ligt de gemoedelijke Camping de Worp. De camping bevindt zich tussen het groen. De bomen creëren schaduwplaatsen. Bepaal bij aankomst zelf waar je gaat staan. Loop naar de IJssel en laat je met de pont naar het historische centrum van Deventer varen. Bezoek hier het speelgoedmuseum of beklim de toren van de Lebuinuskerk.

72 reviews over Camping De Worp

• 8Marten28-08-2019

Relax

Heerlijk gemoedelijke camping. Vlakbij de IJssel en het centrum. Pontje en stadsstrand op 100 meter. Goede voorzieningen en leuke mensen. Voor herhaling vatbaar. Aanrader!

Met vrienden

• 9Maarten & Sophal07-08-2019

Geweldige stadscamping met veel sfeer!

Dit jaar hebben we er een paar weken gestaan en we komen er voor het 5e jaar. Soms korter en soms langer. We genieten van Deventer en op de camping heerst een prettige sfeer. De beheerder met zijn collegae zijn uiterst behulpzaam en zeer vriendelijk. Het sanitair is weliswaar wat klein (maar schoon) tijdens de events met een volle camping maar dat zijn een paar weekenden per jaar. Wij passen ons hierop aan. Je bent tenslotte op een camping! Mocht er iets meer gebouwd worden van de gemeente dan kunnen de toiletten mogelijk gescheiden worden van de douches :-). Wij komen er met veel plezier en ik kan deze camping zeker aanbevelen bij weekendjes/week even tot rust komen in het prachtige Deventer dat inmiddels 1251 jaar bestaat.

• 3Jacob03-08-2019

De eerste en meteen de laatste keer.

Ligging t.o.v. de stad Deventer perfect. Reserveren via site wordt aanbevolen. Bij aankomst weet men van niets en krijg je de mededeling: "Zoek zelf maar een plek". Plek? Alles staat dwars door elkaar en stroompunten veel te weinig. Sanitair zeer onder de maat en nog maar niet gesproken over de schoonmaak hiervan. Dat daar nog geen ziektes zijn uitgebroken is mij een wonder. Al met al een camping ver onder de Nederlandse norm. Nog nooit zo slecht meegemaakt in ons prachtige Nederland. Kom er nooit meer.

• 1Staat v/h sanitair

• 8Ad Zwiers31-07-2019

Geweldige camping !

Het is een fantastische camping en een vriendelijke behulpzame eigenaar. Ik ben er al zeker 10 keer geweest. Telkens even gemakkelijk met het pontje naar de mooie stad om vervolgens lekker rustig bij de camper te genieten van een goed boek. Daarnaast is de camping spotgoedkoop en erg gemoedelijk. Ook wordt de camping bezocht door relatief veel "interessante" mensen zodat je altijd "rijker" van de camping vertrekt. Ik ben nog steeds razend enthousiast en zal zeker rond de herfst voor de derde keer dit jaar langskomen.

• 6Staat v/h sanitair

Alleenreizend

• 10Henk25-07-2019

Ontzettend leuke camping. Alles prima voor elkaar en een zeer gemoedelijke sfeer. En dat laatste is heel bijzonder en goed voor elkaar zo dicht bij een wat grotere stad als Deventer. Plezierige beheerders die weten wat ze doen en staan voor je klaar. Op de warmste dagen werden er zelfs gekoelde flesjes mineraal water geheel gratis uitgedeeld. Op deze camping en in de stad hadden we een echte TOP week.

• 9Staat v/h sanitair

• 5Jannie29-06-2019

Prachtige camping maar sanitair is zo smerig!

Prachtige locatie met het pontje zo in de stad douches zijn er te weinig nadat er zoveel mensen komen ook zijn de douches en toiletten zeer smerig wordt echt niet goed schoongemaakt!!!

• 5Staat v/h sanitair

• 5Daan29-06-2019

Ergenis

Prachtige camping aan de IJssel! Rustig en groen maar de man die het achterste gedeelte van de camping beheerd wat is dat een nare man! Vreselijk. Dit doet de camping niet ter goede. Alleen al om zo'n man zou je niet terugkomen! Grote chagerijn!

• 4Staat v/h sanitair

• 6Marco Frank01-06-2019

Locatie locatie

Locatie is super! Midden in de stad als je met het pontje overvaart. Relax sfeertje, geen regels hoe je je moet installeren. Maar het komt altijd goed. Wat weinig stroompunten bij drukte. Een splitter is aan te raden. WC en douches zijn ook wat weinig bij een volle camping. Als je buiten reguliere tijden gaat douchen is dat ook geen probleem. Waar ik wel veel moeite mee heb is dat er geen zeep te bekennen is op het wc. Als je iedereen op een camping ziek wilt hebben is dat een goed begin. Doe een euro bij de prijs en zorg voor zeep! Voor een stadsbezoek is deze camping echt een aanrader!

• 6Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Ernst en Heleen10-05-2019

Wij blijven komen hoor!

Heerlijke plek zo dicht bij De stad. Doet me een beetje denken aan camperplaatsen die we wel langs de Moesel treffen. Het voorbijkomen van de schepen, de prachtig verlichte stad. Naast de camping ligt een prachtig park waar het ook met de hond goed wandelen is. O,ja typisch op deze camping is dat er veel gasten komen met een bijzonder kampeermiddel (oldtimers) . Vriendelijke mensen en veel vrijheid.

• 5Bert HOLTKUILE22-04-2019

Beetje treurig

Ik schrok toen ik aankwam, de hele camping vol met grote witte campers. Maar er was nog plek achter het hek buiten de camping. Wel een leuke plek. Maar de capaciteit van het sanitair was absoluut ontoereikend. 4 douches op zeker 300 personen schat ik. Tussen 9.en 10 uur kon men douchen in een nabijgelegen sporthal 5 minuten lopen van de camping. Maar daar waren alleen koude douches hoorden wij. Dus maar niet gedouched. Als men wilde afwassen moest men vanuit het park 300 meter lopen vooer een afwasplek met 4 plaatsen. Ook nog eens een halve dag een stroomstoring. Waarover niet werd gecommuniceerd. Wel de volle prijs. Beetje jammer. Geen aanrader deze camping. Beslist geen Franse sfeer op camping de Worp. Jammer.

• 3Staat v/h sanitair

5 tips over Camping De Worp

• A J van der Schoot, 16-07-2014

De camping zal een upgrade ondergaan in verband met het verbreden van de IJssel. Een klein strandje zal worden aangelegd ,

• Linda Stoeten, 17-05-2015

De achterste velden zijn erg geschikt voor tent-kampeerders en bieden het mooiste zicht op de oude stad.

• Gerrit, 19-08-2014

Ivm hoge bomen (stadspark) opletten met de positie van de zon.

2 vragen over Camping De Worp

• Jesse Rattink, 06-03-2018