Hotel De Vischpoorte

Hotel De Vischpoorte
8,5

10 tips over Hotel De Vischpoorte

B.Janssen, 26-10-2015
Deventer is echt een winkel stad, terecht een prijswinnaar
nathalie, 21-9-2015

restaurant st tropez

de kleine winkelstraatjes

Ellen de Jong, 8-8-2015
Aantevelen om bij restaurant t Diekhuss te gaan dineren. En je kan worden gehaald en teruggebracht door de hele vriendelijke eigenaresse van het restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor De Vischpoorte voor je op een rij gezet:

Buchner. P, 22-12-2014
Bezoek Deventer met de trein
Harry, 5-2-2014
Er zijn vele leuke dingen te doen en te zien in Deventer! Gewoon gaan!
joan.v, 23-7-2013
Voor mensen die slecht ter been zijn: de trap naar boven (wij zaten op de 1e etage) is redelijk steil.

Marieke, 24-3-2013
Deventer is prachtig, bezoek de Walstraat met zijn antiek- en kunstwinkels. Restaurant Goesting op de Brink heeft heerlijke Belgische stoofpot en bij de Dikke van Dale (om de hoek) is het goed toeven. Maar ook bij Jacky's kun je heerlijk dineren en er zijn het hele jaar door veel fesitvals in Deventer.
Erik Buitenhuis, 21-1-2013
prijzen wisselen sterk afhankelijk van de drukte. als je niet aan een bepaalde dag gebonden bent kan dat nogal schelen.
Susanne, 16-9-2012
Reserveer van te voren parkeren, dan kun je om de hoek terecht.
wim baltussen, 22-12-2011
Ga voor een gezellig avondje vooral naar Eetcafe De Zevende Hemel: om de hoek, goed eten (de echte Schweine Haxe!), goed bier, goed gezelschap.

We hebben een aantal aanbieders voor De Vischpoorte voor je op een rij gezet: