Camping Mini camping de Paardebloem

Meer camping info

7 reviews over Camping Mini camping de Paardebloem

• 7Gustavo26-09-2020

gemoedelijke boerencamping

Wij waren hier 1 nacht op wandelvakantie. Ontvangst: gemoedelijk en hulpvaardig. Mooi plekje voor ons trekkerstentje gekregen. Kreeg leenfiets te leen om boodschappen te doen, reuzefijn! Sanitair: 2 WC's/ 2 douches, wel wat groezelig. Tips: we konden geen meld- of receptiebordje vinden, dan is het wat raar aankomen. Ook in recreatieschuur veel speelattributen... maar ook opslag van gevaarlijke boerderijattributen, dat gaat niet samen!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 4Tinie24-08-2020

Mooie omgeving

Ligging en omgeving was perfect! Sanitair was niet schoon. Wc stonk naar urine. Soms wc papier op. Misschien een urinoir erbij? 2 toiletten en 2 douches is in hoog seizoen te weinig. Nu was het voldoende. Gras was niet gemaaid. Al met al is het geen nette camping. Erg jammer!

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    6Jonkman11-06-2019

Nooit meer

Communicatie is moeilijk als ze boos is. Bij de reservering duidelijk aan gegeven 2 plaatsen naast elkaar een caravan 1 tent. Toen wij aan kwamen was ze er niet. Moeders wel wees ons twee krappe plaatsen wat wij niet wilden Plaats schuin tegen over elkaar. Of 2 caravan Plaats waar een tent niet kon staan Toen ze er was zij ze dat ze geen garantie kon geven 2 plaatsen naast elkaar. Had dit gezegd hadden wij verder gezocht. Ter compensatie hebben wij de voortent en tent af gebroken en verplaatst naar camperplaats. Ze ons eerst ander plaats aan gewezen na overleg gingen wij terug waren de plaatsen al verzegd. Toiletten was niet schoon. Na de schoonmaak stonk het nog naar urine. Er was voor de heren geen urinoir. Om nooit meer terug te komen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    8Wim en Irma06-05-2018

Leuke camping omgeving oldenzaal

Leuke gemoedelijke camping . Een beetje geluid van een openbare weg , maar dat komt ook omdat we op deze plek van de camping wilde staan andere plekken zijn beschikbaar . Eigenaren niet veel aanwezig maar goed bereikbaar . Netjes sanitair dat goed schoon gehouden wordt. Ligging van de camping is super voor zwemmen, fietsen,en wandelen. En loslopende hond wordt niet getolereerd , wat wij erg jammer vinden. Leuke camping met goed sfeer .

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Bik09-08-2015

9 aug 2015

Leuke kindvriendelijke camping. Er zijn kinderen in alle leeftijden. Mooi gelegen naast recreatiegebied Hulsbeek. Eetlegenheid is er niet, maar dat is geen probleem. Leuke uitstapjes te maken baar Enschede Nordhorn etc.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9maaike16-11-2014

heel leuk voor jonge kinderen

In aug. 3 weken gestaan vanwege een verbouwing aan ons huis. De camping was helemaal bezet (hoogseizoen) en naar mijn smaak stonden we te dicht op elkaar, maar het is en blijft een kleine, gemoedelijke camping met een hele symphatieke boer en boerin, en over de prijs niets te klagen. De ligging pal naast het recreatiemeer Het Hulsbeek is perfect en Oldenzaal een leuk stadje. Het grootste pluspunt is de aandacht die er aan is besteed om het leuk te maken voor jonge kinderen: allerhande skelters en fietsjes, een grote zandbak met speeltoestellen en trampoline.Ons zoontje had de tijd van zijn leven. Ook is er een schuur waar kinderen met slecht weer kunnen spelen en volwassenen een eettafel en een keukentje tot beschikking hebben. Je kunt er ijsjes krijgen en koffie en thee. Het sanitair altijd brandschoon!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Theo en Gerda18-08-2014

Heerlijke plek

Wij hebben hier 16 dagen gestaan, het is een gezellige , kindvriendelijke camping met hartelijke eigenaars , ruime plekken . Met een bepaalde wind hoor je de autoweg maar deze was niet hinderlijk en ook hoorde je soms niet. Prachtig fietsgebied en vlak bij Oldenzaal, en recreatie gebied Hulsbeek op 3 minuten loopafstand

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014