Hotel Frans op den Bult

Hotel Frans op den Bult

7.8Goed

Nederland, Overijssel, Deurningen

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Frans op den Bult voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Frans op den Bult

• 8maas18-09-2020

zeer goed

kwaliteit prijs verhouding is zeer goed. Fijne ruime kamer met goede sanitaire voorzieningen. Prettig personeel en goed restaurant. Van oorsprong een truckersplaats, die komen er nog steeds veel. Echter dit is absoluut geen belemmering voor een prettig verblijf! Wij zouden er zeker nog eens terug gaan als we in de buurt zijn!

Gereisd met partner in september 2020

• 8Bert23-08-2017

Prima

Prima kamer. rustig en schoon.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Wicky11-09-2016

Prima doorreishotel

Na de negatieve recenties op zoover hield ik mn hart vast. Wat zouden we aantreffen? Het viel meer dan mee. We werden vriendelijke en professioneel ontvangen, de kamer was schoon, geen herrie op de gang of buiten. Een van de bedden had een kuil, dat wel. Maar verder niets te klagen, echt niet!

Gereisd met partner in september 2016

• 1Jack van asperen14-08-2016

Arrogante bediening, afwerkhotel

Dit hotel staat bekend als een afwerkhotel, ook de medewerkers van het restaurant begrijpen helemaal niks van klantvriendelijk. Ook lag er bij aankomt in het hotel nog rommel onder het bed.

Zakelijk gereisd in januari 2016

• 9Mimi19-07-2016

Super gezellig

Vriendelijke medewerksters en heerlijke maaltijden! Hier kunt je gewoon lekker jezelf zijn!!!

Gereisd met partner in juli 2016

• 4Doris23-08-2015

Vreselijk

Het is een afwerk plek, geen hotel. Doordat er geen receptie is in het hotel wemelt er s nachts van mensen op zoek naar sex. Veel lawaai en er wordt gerookt op de gang. Waardoor het stinkt naar rook ik je kamer. Kamer niet schoon.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8j Hogeweg08-05-2011

dit was een topper

Het is van oorsprong een chauffeurs restaurant met sinds een paar jaar een hotel erbij.Ik was er voor mijn werk en het is daar super het eten is perfect de kamers zijn netjes en de bedden zijn goed.In de 1 persoons kamers deel je de douche en het toilet met nog 2 andere kamers.Ik vind het geen probleem.Ontbijten kan de hele nacht door en je kunt krijgen wat je wilt.Ik heb ook in een luxe 1 persoons kamer gelegen daar heb je wel een eigen toilet en douche.Als je voor je werk ergens moet overnachten is dit echt een aanrader super

Zakelijk gereisd in maart 2010

• 8Annelies15-02-2011

Prima voor een overnachting

Wij moesten met ons gezin van 5 personen overnachten in de buurt van Enschede vanwege diverse familiebezoeken in de buurt. Dit was een prima plek voor 1 nacht. De 1 persoons kamers zijn geclusterd per 3 met een gezamenlijke douche + toilet. Elke kamer heeft een tv en een wastafel. Alles is goed onderhouden en schoon. Vriendelijk personeel. En wat veel keuze op de menukaart van het restaurantgedeelte!!! Pannenkoeken, pizza, spaghetti, omelet, tosti, hamburger, schnitzel..... je kan het zo gek niet bedenken! Ook vlotte bediening. Voor de overnachting moesten we € 174 betalen voor 5 personen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Hotel Frans op den Bult info