Vakantiehuis Landgoed Nieuwhuis (Nieuwhuis Resort)

Vakantiehuis Landgoed Nieuwhuis (Nieuwhuis Resort)

9.1Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Denekamp

9.1Fenomenaal

• 8.7Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

• Sauna
Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Nieuwhuis (Nieuwhuis Resort) voor je op een rij gezet:

33 reviews over Vakantiehuis Landgoed Nieuwhuis (Nieuwhuis Resort)

• 10Fam. Dupre27-08-2019

Heerlijke zomervakantie

Heerlijk verblijf gehad. Ruim huis voor 18 personen. Lekker luxe ook. Het was warm. Heerlijk bij het zwembad. Er stonden ligbedjes, luie stoelen en hangmatten. Eten van het naburige restaurant De Zoeke. Goed leven daar in die week dat we er waren. We zouden dit zo volgend jaar weer kunnen boeken.

• 10Fam. Geerlings27-08-2019

Top dagen gehad op Landgoed Nieuwhuis!

We hebben een heerlijke dagen beleefd op Landgoed Nieuwhuis. Wat een top locatie! Goede ontvangst, veel ruimte in en om het landgoed, heerlijk zwembad & hottub. Er zijn leuke dingen te doen in de omgeving. Wij hebben genoten! Aanrader!

• 8Salih20-08-2019

Heerlijk rust

We waren met 4 gezinnen met kinderen van 1 t/m 17 jaar en iedereen heeft kunnen genieten. In het begin waren de schoonmakers nog bezig met het huis maar dankzij Eddy is dat ook snel opgelost

Prachtige omgeving. Echt een plek om tot je rust te komen

• 2018
    8Kreesje ten Brinke21-12-2018

Twentse gezelligheid!

Mooi huisje, leuk ingericht. Erg vriendelijke eigenaar.

• 9Sander Vreden10-07-2018

Heerlijke plek voor feest en relaxen

Echt een fijne plek. Met onze groep vrienden hebben we echt een gaaf weekend gehad. Er mag veel. Kampvuur, buiten lawaai en muziek. Relaxed buiten met zwembad en hottub. Barbecue aan. En verder niemand op het terrein. Alleen onze eigen groep. Helemaal top. Eddy bedankt voor de goede zorgen!

• 2017
    10Lianne07-09-2017

Geweldige tijd gehad!

Mooie ruime luxe vakantieboerderij. Van alle gemakken voorzien. Lekker ruime keuken waar we met 18 personen konden eten. Verwarmde zwembad was natuurlijk fantastisch voor de kinderen. Ook toen het buiten kouder was, was het zwembad lekker warm.Trampoline, hangmatten en ligbedden. Lekker relaxte vakantie op een heel ruim opgezet landgoed. We hebben genoten en komen zeker terug!

Tip: heerlijk gegeten bij restaurant De Zoeke, die het eten bij ons in het vakantiehuis kwamen bezorgen.

• 10Anneke de Graaf11-06-2017

Genoten in een prachtige omgeving!

Met ons gezin hebben we heerlijk genoten van een weekendje weg bij Landgoed Nieuwhuis. We hebben veel gebruik gemaakt van het net geopende verwarmde zwembad en hottub. Daarnaast hebben we veel gefietst in de prachtige natuur. Veel ruimte in en rondom het huis en het huis is mooi schoon.

• Oude reviews

10Willemijn28-12-2016

Heerlijk zomerverblijf

We waren met 3 gezinnen met jonge kinderen 2 weken hier op vakantie. Het was heerlijk. Lekker ruim huis, modern ingericht, goed schoon en van alle gemakken voorzien, zoals ruime keuken, haard, sauna en hottub. We hadden de eerste week slecht weer, maar dat deerde niet. Het is een fijn huis en in de omgeving is genoeg te doen. In de tweede week hoefden we verder niets meer dan vanuit ons ligbed kijken hoe onze kinderen zich vermaakten in het zwembad. Genieten! We komen in 2017 zeker terug! Eddy en Petra bedankt voor jullie goede zorgen en een top verblijf. Tot snel!

Groetjes Marjolijn

• 6Maut Star Busmann22-08-2016

Gezellig weekend.

We waren met 3 gezinnen met kinderen in de leeftijd van 4 t/m 15 jaar

Wat we fijn vonden:

1. Mooie ligging van het huis
    2. Veel ruimte, grote tafels.
    3. Goed bedden
    4. Mooi bos
    5. Lekkere hot pool buiten

Wat we niet fijn vonden:

1. Het geheel is vrij kindonvriendelijk (geen spelletjes, geen tafeltennis, trampoline alleen bij het restaurant, te veel schrikdraad overal))
    2. Geen privacy in de badkamers, deur kan niet op slot
    3. Geen kinderstoel
    4. Te kleine koelkast voor zoveel mensen
    5. Tipi tent lekt als een mandje en er staan veel brandnetels
    6. Veel deuren piepen
    7. Geen stoel op de slaap kamer om kleren op te hangen
    8. Geen stang of rekje in badkamers om natte handdoeken op te hangen
    9. Geen extra vuilniszakken, geen lucifers, koffiefilters etc.
    10. Kinderfietsjes niet allemaal bruikbaar

Enkele van bovengenoemde punten zijn natuurlijk persoonlijk, maar de rest behoeft verbetering, want er zullen ongetwijfeld meer gezinnen zijn die daar last van zullen hebben. Ondanks genoemde bezwaren hebben wij een heerlijk weekend gehad in een prachtige omgeving. We kunnen het huis dan ook aanbevelen aan iedereen.

Eddy Nieuwhuis, Directeur - eigenaar, 07-09-2017

De meeste zaken die in deze review worden genoemd kloppen totaal niet. Wellicht dat de gasten onze accommodatie verwarren met een andere. Badkamers kunnen wel op slot. Er zijn 3 kinderstoelen. Er zijn 2 grote koelkasten. Er zijn ca. 12 kinderfietsjes, welke doorgaans allemaal bruikbaar zijn. Er is geen sprake van schrikdraad, want er staat nergens stroom op het draad. En ga zo maar door. Jammer dat het cijfer daardoor laag is uitgevallen, maar dit gaat echt niet over Landgoed Nieuwhuis.

• 10Danique 28-05-2015

Geweldige tijd gehad!

Omgeving, mensen, huis, alles helemaal top!!!! Echt even er tussenuit!

Met vrienden

7 tips over Vakantiehuis Landgoed Nieuwhuis (Nieuwhuis Resort)

• Miss Utrecht, 19-02-2013

De reis naar Vakantiehuis Landgoed Nieuwhuis was voor mij 2,5 uur rijden. Onderweg allemaal mooie wegen gezien om onder andere te fietsen maar ook mooie wandelingen te maken!

• Petri, 21-12-2012

Solex tour, wandeling door het eigen bos van het Landgoed

• myshine123, 26-01-2012

In overleg is veel mogelijk. Ze hebben leuke tips in de omgeving. Bijvoorbeeld winkelen in Enschede, Hulsbeek in Oldenzaal of lekker fietsen in de omgeving.

0 vragen over Vakantiehuis Landgoed Nieuwhuis (Nieuwhuis Resort)

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• ZwembadBuitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats