Tijdelijk €25 aanbetaling

Landgoed Nieuwhuis (Nieuwhuis Resort)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Landgoed Nieuwhuis (Nieuwhuis Resort) voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 35 reviews

8.5FantastischScore uit 35 reviews
  • 9.5Natuur
  • 9.3Inrichting
  • 9.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Landgoed Nieuwhuis (Nieuwhuis Resort)

• 7Maaike15-03-2022

Bijna perfect

Het verblijf was fijn, het huis was groot genoeg voor een grote groep mensen en de eigenaar was vriendelijk. Wel denk ik dat er meer uit het huis te halen valt. Het aanschaffen van bijvoorbeeld een tosti apparaat en wat kleine verbeteringen kunnen dit huis echt een 10 maken. De algehele hygiëne was goed alleen mag er wel wat extra aandacht aan worden besteed. Het huis staat op een fantastische plek, de omgeving, rust en ruimte zijn super en je hebt van niemand last.

• 9Natuur
  • 10Rob25-10-2021

super!

We hebben, met een familie van 22 personen, in leeftijd varierend van 18 tot 85, in Landgoed Nieuwhuis de 85ste verjaardag van mijn moeder gevierd en het was een daverend succes! De locatie was perfect voor deze gelegenheid; lekker afgelegen, zodat er een mooi feestje gemaakt kon worden tot diep in de nacht. We hebben gebruik gemaakt van de BBQ welke klaar stond toen we aankwamen. Helemaal goed! Het slapen met zovelen was enigszins aanpassen maar complimenten voor de creativiteit de eigenaar, aangezien de locatie eigenlijk voor 18-20 personen is. Mooie ruime keuken; fantastisch buiten & naastgelegen bos; super vuurkorf en ontbrak er iets (wij kwamen wat wijnglazen te kort...hoe zou dan nu komen :-) ...) dan werden die meteen gebracht. Alles was werkelijk tot in de puntjes verzorgd! Een aanrader! Wij kijken terug op een geweldig weekend met alleen maar blije, stralende en vrolijke koppen en daar heeft de locatie zeker aan bijgedragen.

• 10Natuur
  • 10Yorick van Nijnanten29-06-2020

Geweldige locatie met alle ruimte en mogelijkheden

Met onze vriendengroep hebben wij van vrijdag tot zondag doorgebracht op het Landgoed. We zijn erg vriendelijk ontvangen door Eddy en de locatie zag er keurig en schoon uit. Met een groep van 16 personen heeft toch iedereen voldoende privacy wat betreft douchen en sanitair.

We hebben genoten van het zwembad, de hottub, de jacuzzi en alle ruimte op het landgoed (grasvelden en bos). Ook het bijhuren van het zaaltje is een aanrader als je daar nog iets als spelletjes wilt organiseren. Het nabij gelegen restaurant kan op verzoek een BBQ organiseren, je hebt er geen omkijken naar en alles is heerlijk en goed verzorgd.

Al met al is deze locatie echt een aanrader voor grote gezelschappen, vriendengroepen, teambuilding of familieweekenden. Ook uitermate geschikt voor kinderen, er is veel te doen!

• 10Fam. Dupre27-08-2019

Heerlijke zomervakantie

Heerlijk verblijf gehad. Ruim huis voor 18 personen. Lekker luxe ook. Het was warm. Heerlijk bij het zwembad. Er stonden ligbedjes, luie stoelen en hangmatten. Eten van het naburige restaurant De Zoeke. Goed leven daar in die week dat we er waren. We zouden dit zo volgend jaar weer kunnen boeken.

• 10Fam. Geerlings27-08-2019

Top dagen gehad op Landgoed Nieuwhuis!

We hebben een heerlijke dagen beleefd op Landgoed Nieuwhuis. Wat een top locatie! Goede ontvangst, veel ruimte in en om het landgoed, heerlijk zwembad & hottub. Er zijn leuke dingen te doen in de omgeving. Wij hebben genoten! Aanrader!

• 8Salih20-08-2019

Heerlijk rust

We waren met 4 gezinnen met kinderen van 1 t/m 17 jaar en iedereen heeft kunnen genieten. In het begin waren de schoonmakers nog bezig met het huis maar dankzij Eddy is dat ook snel opgelost

Prachtige omgeving. Echt een plek om tot je rust te komen

• 8Kreesje ten Brinke21-12-2018

Twentse gezelligheid!

Mooi huisje, leuk ingericht. Erg vriendelijke eigenaar.

• 9Sander Vreden10-07-2018

Heerlijke plek voor feest en relaxen

Echt een fijne plek. Met onze groep vrienden hebben we echt een gaaf weekend gehad. Er mag veel. Kampvuur, buiten lawaai en muziek. Relaxed buiten met zwembad en hottub. Barbecue aan. En verder niemand op het terrein. Alleen onze eigen groep. Helemaal top. Eddy bedankt voor de goede zorgen!

• 10Lianne07-09-2017

Geweldige tijd gehad!

Mooie ruime luxe vakantieboerderij. Van alle gemakken voorzien. Lekker ruime keuken waar we met 18 personen konden eten. Verwarmde zwembad was natuurlijk fantastisch voor de kinderen. Ook toen het buiten kouder was, was het zwembad lekker warm.Trampoline, hangmatten en ligbedden. Lekker relaxte vakantie op een heel ruim opgezet landgoed. We hebben genoten en komen zeker terug!

Tip: heerlijk gegeten bij restaurant De Zoeke, die het eten bij ons in het vakantiehuis kwamen bezorgen.

• 10Anneke de Graaf11-06-2017

Genoten in een prachtige omgeving!

Met ons gezin hebben we heerlijk genoten van een weekendje weg bij Landgoed Nieuwhuis. We hebben veel gebruik gemaakt van het net geopende verwarmde zwembad en hottub. Daarnaast hebben we veel gefietst in de prachtige natuur. Veel ruimte in en rondom het huis en het huis is mooi schoon.

Vakantiehuis Landgoed Nieuwhuis (Nieuwhuis Resort) info

• CafeBeschikbaar (1)