Vakantiehuis Landgoed de Kniep

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

11 reviews over Vakantiehuis Landgoed de Kniep

• 9Thomas14-07-2020

Zeer moderne accomodatie in prachtige omgeving.

Een mooie accomodatie in Denekamp. Erg vriendelijke verhuurder die ervoor zorgt dat je niks te kort komt. Huisje is modern ingericht, schoon en heeft een heerlijk terrasje (incl. afdak) en grasveldje. Denekamp en kasteel Singraven liggen op 5 minuutjes rijden door de heerlijk rustige bossen. Al met al een top accomodatie in een hele mooie en rustgevende omgeving. Enige minpuntje is dat er geen bussen rijden. Verder top!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Blufpand22-06-2020

Uitstekende accommodatie

In allerlei accommodaties op verschillende plekken gelogeerd, vonden we dat deze er met kop en schouder boven uit stak. De ruimte buiten is groter dan de foto,s doen vermoeden. Wij keken uit over uitgestrekte maisvelden. Heerlijk rustig. De hond mocht lekker los. Vriendelijke eigenaar.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Hemmink23-02-2020

Top locatie🥰

Dit is een super locatie waar we met een vriendengroep met kinderen (8-14jaar) een heerlijk weekend hebben gehad. De gastvrouw denkt actief mee en heeft praktische oplossingen voor de kinderen: extra matrassen om op 1 slaapkamer te slapen, de skelters😍 en de spelletjes. Alles in een prachtige woning met alles netjes en verzorgd voor elkaar👍. We willen zeker nog een keer komen om de omgeving te verkennen.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Tom06-07-2016

Geweldige accommodatie en locatie

Omgeving kenmerkt zicht door een ontzettend mooie natuur, vriendelijke mensen en rust. Wij hebben ons verblijf gecombineerd met een BBQ van de lokale slager, op aanraden van de familie Lansink. Maar ook met TwenteActief in de buurt zijn er diverse leuke mogelijkheden om bijvoorbeeld op tandems te omgeving te verkennen, zoals wij ook hebben gedaan. Vlak over de Duitse grens ligt het plaatjes Nordhorn, daar kun je lekker kanoën door de binnenstad en neerstrijken op diverse terrasjes.

De accommodatie zelf is luxe te noemen, met 10 vaste slaapplaatsen, een ruime woonkamer met luxe keuken. Op de badkamer kun je dansen; die is ook van alle gemakken voorzien.

Kortom: ideaal als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, maar ook om lekker binnen te blijven een top accommodatie! Ontvangst en verblijf als zeer gastvrij ervaren; absolute aanrader dus!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Koen04-08-2015

Heerlijke vakantie

In een prachtig wandel en fietsgebied met leuke dorpjes om te bezoeken, is landgoed de kniep als verblijf een echte aanrader. Prachtig huis midden tussen het maisveld in de zomer met een grote groenstrook voor de kinderen om zich te vermaken, de eigenaars zijn super aardig en behulpzaam en betrokken. Alles was keurig schoon en goed geregeld, wij gaan zeker nog eens terug. Ook voor de kinderen genoeg te doen in de omgeving zoals de dierentuin in Nordhorn (DE), de sterrenwacht en villa kakelbont.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10H.van Rosmalen31-05-2015

Fantastische plek!

Perfecte locatie, fantastisch uitzicht. Mooi wandel- en fietsgebieid Accomodatie is geweldig !!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10leida van Rhoon28-12-2014

Geweldig huis

Dit vakantiehuis is helemaal TOP Mooie inrichting, heerlijk schoon en de omgeving is supermooi!

Gereisd met partner in december 2014

• 9E. Wagelaar20-05-2013

Erg mooi locatie. Een echte aanrader!

Deze prachtig gelegen accommodatie, op Landgoed Singraven is een echte aanrader. Ik ben in 2 maanden tijd 2x op deze accommodatie geweest met een (wandel)groep van 14 personen. In de directe omgeving hebben wij verschillende mooie wandelingen gemaakt vanaf de accommodatie. Ik heb veel (groeps)accommodaties gehad maar deze behoort tot de top 2 bij mij. Aan alles (zelfst de kleinste dingen) is gedacht, volledige inrichting, opgemaakte bedden, mooi stofzuigersysteem!!, vloerverwarming enz .enz. Ook hele aardige mensen. Je kunt met ze alles overleggen en heel gastvrij. Enige punt(je) dat ik heb, zijn de bedden. De 2 persoonskamers met een tweepersoons bed die er zijn, zijn niet uit elkaar te schuiven. Dit is wel handig als je met vrijwel alleen met 'single' personen personen bent. Overigens liggen de bedden prima. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Bij de meeste groepsaccommodaties betaal je per locatie een vast bedrag en niet per (twee)personen. Voor de rest alles top!

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9L. Levenbach15-05-2013

Toplocatie

Onder de vele groepsaccommodaties die wij in de afgelopen 15 jaar hebben bezocht, valt deze in de top 3. Bijzonder gastvrij boerengezin, met stallen en veel eigen grond. Modern ingerichte woningen die door 1 deur geschakeld kunnen worden. Ruime veilige speelplek voor de kleintjes er om heen, maar ook in de prachtige idyllische omgeving is er voor hen veel te doen, zoals de Kakelbont op 2 km er vandaan, een zeer grote speeltuin met prima betaalbaar restaurant. Opgemaakte grote bedden, 2 x 2 stapelbedden voor de kids, hand- en keukendoeken voor handen, vloerverwarming, aan alles is gedacht. Er had alleen een extra badkamer bij gekund, die van beneden is overigens prima geschikt voor invaliden. Zonder meer een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9a.batterink14-10-2012

Top vakantiehuis

Een nieuw vakantiehuis van alle gemakken voorzien. Ook zeer geschikt als je met kleine kinderen bent, boven een traphekje, kinderstoel en campingbedje aanwezig met dekbedje. Heerlijk landelijk gelegen, dus alle ruimte om je heen. De prijs kwaliteit verhouding is goed, het is erg schoon een mooie inrichting en aan alles is gedacht,zelfs een wasmachine, opgemaakte bedden, linnengoed en handdoeken hoef je allemaal niet mee te nemen.Service van de verhuurders is uitstekend,je kan altijd bij ze binnen lopen voor vragen. Kortom een aanrader!! Kortom een plek om naar toe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Vakantiehuis Landgoed de Kniep info