Vakantiehuis

8 reviews over Vakantiehuis Landgoed de Kniep in het Nederlands

Geweldige accommodatie en locatie

Tom
6-7-2016

Omgeving kenmerkt zicht door een ontzettend mooie natuur, vriendelijke mensen en rust. Wij hebben ons verblijf gecombineerd met een BBQ van de lokale slager, op aanraden van de familie Lansink. Maar ook met TwenteActief in de buurt zijn er diverse leuke mogelijkheden om bijvoorbeeld op tandems te omgeving te verkennen, zoals wij ook hebben gedaan. Vlak over de Duitse grens ligt het plaatjes Nordhorn, daar kun je lekker kanoën door de binnenstad en neerstrijken op diverse terrasjes.

De accommodatie zelf is luxe te noemen, met 10 vaste slaapplaatsen, een ruime woonkamer met luxe keuken. Op de badkamer kun je dansen; die is ook van alle gemakken voorzien.

Kortom: ideaal als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, maar ook om lekker binnen te blijven een top accommodatie! Ontvangst en verblijf als zeer gastvrij ervaren; absolute aanrader dus!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Heerlijke vakantie

Koen
4-8-2015

In een prachtig wandel en fietsgebied met leuke dorpjes om te bezoeken, is landgoed de kniep als verblijf een echte aanrader. Prachtig huis midden tussen het maisveld in de zomer met een grote groenstrook voor de kinderen om zich te vermaken, de eigenaars zijn super aardig en behulpzaam en betrokken. Alles was keurig schoon en goed geregeld, wij gaan zeker nog eens terug. Ook voor de kinderen genoeg te doen in de omgeving zoals de dierentuin in Nordhorn (DE), de sterrenwacht en villa kakelbont.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastische plek!

H.van Rosmalen
31-5-2015

Perfecte locatie, fantastisch uitzicht. Mooi wandel- en fietsgebieid Accomodatie is geweldig !!

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Geweldig huis

leida van Rhoon
28-12-2014

Dit vakantiehuis is helemaal TOP Mooie inrichting, heerlijk schoon en de omgeving is supermooi!

Gereisd Met partner in december 2014

Erg mooi locatie. Een echte aanrader!

E. Wagelaar
20-5-2013

Deze prachtig gelegen accommodatie, op Landgoed Singraven is een echte aanrader. Ik ben in 2 maanden tijd 2x op deze accommodatie geweest met een (wandel)groep van 14 personen. In de directe omgeving hebben wij verschillende mooie wandelingen gemaakt vanaf de accommodatie. Ik heb veel (groeps)accommodaties gehad maar deze behoort tot de top 2 bij mij. Aan alles (zelfst de kleinste dingen) is gedacht, volledige inrichting, opgemaakte bedden, mooi stofzuigersysteem!!, vloerverwarming enz .enz. Ook hele aardige mensen. Je kunt met ze alles overleggen en heel gastvrij. Enige punt(je) dat ik heb, zijn de bedden. De 2 persoonskamers met een tweepersoons bed die er zijn, zijn niet uit elkaar te schuiven. Dit is wel handig als je met vrijwel alleen met 'single' personen personen bent. Overigens liggen de bedden prima. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Bij de meeste groepsaccommodaties betaal je per locatie een vast bedrag en niet per (twee)personen. Voor de rest alles top!

Gereisd Met vrienden in april 2013

Toplocatie

L. Levenbach
15-5-2013

Onder de vele groepsaccommodaties die wij in de afgelopen 15 jaar hebben bezocht, valt deze in de top 3. Bijzonder gastvrij boerengezin, met stallen en veel eigen grond. Modern ingerichte woningen die door 1 deur geschakeld kunnen worden. Ruime veilige speelplek voor de kleintjes er om heen, maar ook in de prachtige idyllische omgeving is er voor hen veel te doen, zoals de Kakelbont op 2 km er vandaan, een zeer grote speeltuin met prima betaalbaar restaurant. Opgemaakte grote bedden, 2 x 2 stapelbedden voor de kids, hand- en keukendoeken voor handen, vloerverwarming, aan alles is gedacht. Er had alleen een extra badkamer bij gekund, die van beneden is overigens prima geschikt voor invaliden. Zonder meer een aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Top vakantiehuis

a.batterink
14-10-2012

Een nieuw vakantiehuis van alle gemakken voorzien. Ook zeer geschikt als je met kleine kinderen bent, boven een traphekje, kinderstoel en campingbedje aanwezig met dekbedje. Heerlijk landelijk gelegen, dus alle ruimte om je heen. De prijs kwaliteit verhouding is goed, het is erg schoon een mooie inrichting en aan alles is gedacht,zelfs een wasmachine, opgemaakte bedden, linnengoed en handdoeken hoef je allemaal niet mee te nemen.Service van de verhuurders is uitstekend,je kan altijd bij ze binnen lopen voor vragen. Kortom een aanrader!! Kortom een plek om naar toe te gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

.een absolute aanrader.

G.peperkamp
14-8-2012

Het huis ligt in een bosrijke omgeving, ziet er netjes ,verzorgd en gezellig uit. In deze omgeving is het s'nachts nog echt donker. De ontvangst was vriendelijk en alles werd goed verteld. Het huis was functioneel en modern ingericht, alles is aanwezig en het oogt erg gezellig. Ik vind dat men een goede prijs rekent, niet te duur en je krijgt zeker waar voor je geld. In de omgeving is genoeg vermaak, je bent ook dicht bij Duitsland wat ook erg leuk is. Ik vind het echt een aanrader als je eens lekker weg wilt in een mooie omgeving met rust als je dat wenst en activiteiten als je daar zin in hebt.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landgoed de Kniep in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landgoed de Kniep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.