Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

14 Reviews over Landgoed de Kniep

• 10Esther25-01-2022

Fantastisch huis met alles erop en eraan.

Fantastisch huis met uitzicht over de weilanden in een mooie omgeving. Werkelijk aan alles is gedacht. Bedden zijn opgemaakt, handdoeken, theedoeken, vaatwastabletten, spelletjes, alles is aanwezig. Genoeg te doen in.de omgeving. Huis is heel modern en van alle gemak voorzien. Eigenaars zijn erg gastvrij, aardig en behulpzaam.

• 10Natuur
  • 9Gonny Peperkamp17-12-2021

Mooie moderne woning. Luxe in gericht. Eigenaren heel sympathiek. Mooie omgeving en genoeg te doen voor groot en klein. Alles aanwezig in de gezellige woning. Wij waren met 5 volwassenen en 3 kleine kinderen. Er was genoeg speelgoed om buiten te spelen. Kinderen vermaken zich kostelijk. Fietsen met kinderzitje aanwezig. Overal is aan gedacht. Een echte aanrader.

• 9Natuur
  • 10Elsenaar22-10-2021

Fantastisch verzorgd

Wat een mooi, verzorgd huis! Het voelde hotel luxe bij binnenkomst. Opgemaakte bedden, mooi gepresenteerde handdoeken. Moderne badkamers, ruim, met vloerverwarming en prettige douche. De keuken was ook goed gevuld met allerlei servies en gerei. Boodschappen hebben we laten bezorgen door de Jumbo in Denekamp. Met de combi-oven hadden we 's morgens warme broodjes. Buiten hadden de kinderen heerlijk de ruimte om te spelen. Ze hebben genoten van de skelters, trekkertjes, tafeltennistafel en het tafelvoetbal. Ook werden ze gastvrij ontvangen bij de pony's en de paarden. We voelden ons welkom op het erf. We verbaasden ons overigens over het feit dat we binnen niks konden horen van de familie die het andere gedeelte van het huis huurden. Het is echt goed geïsoleerd. Afval kon netjes gescheiden worden. Top! Familie Lansink, vriendelijk bedankt! Misschien komen we nog eens terug.

• 10Natuur
  • 9Thomas14-07-2020

Zeer moderne accomodatie in prachtige omgeving.

Een mooie accomodatie in Denekamp. Erg vriendelijke verhuurder die ervoor zorgt dat je niks te kort komt. Huisje is modern ingericht, schoon en heeft een heerlijk terrasje (incl. afdak) en grasveldje. Denekamp en kasteel Singraven liggen op 5 minuutjes rijden door de heerlijk rustige bossen. Al met al een top accomodatie in een hele mooie en rustgevende omgeving. Enige minpuntje is dat er geen bussen rijden. Verder top!

• 10Blufpand22-06-2020

Uitstekende accommodatie

In allerlei accommodaties op verschillende plekken gelogeerd, vonden we dat deze er met kop en schouder boven uit stak. De ruimte buiten is groter dan de foto,s doen vermoeden. Wij keken uit over uitgestrekte maisvelden. Heerlijk rustig. De hond mocht lekker los. Vriendelijke eigenaar.

• 9Hemmink23-02-2020

Top locatie🥰

Dit is een super locatie waar we met een vriendengroep met kinderen (8-14jaar) een heerlijk weekend hebben gehad. De gastvrouw denkt actief mee en heeft praktische oplossingen voor de kinderen: extra matrassen om op 1 slaapkamer te slapen, de skelters😍 en de spelletjes. Alles in een prachtige woning met alles netjes en verzorgd voor elkaar👍. We willen zeker nog een keer komen om de omgeving te verkennen.

• 10Tom06-07-2016

Geweldige accommodatie en locatie

Omgeving kenmerkt zicht door een ontzettend mooie natuur, vriendelijke mensen en rust. Wij hebben ons verblijf gecombineerd met een BBQ van de lokale slager, op aanraden van de familie Lansink. Maar ook met TwenteActief in de buurt zijn er diverse leuke mogelijkheden om bijvoorbeeld op tandems te omgeving te verkennen, zoals wij ook hebben gedaan. Vlak over de Duitse grens ligt het plaatjes Nordhorn, daar kun je lekker kanoën door de binnenstad en neerstrijken op diverse terrasjes.

De accommodatie zelf is luxe te noemen, met 10 vaste slaapplaatsen, een ruime woonkamer met luxe keuken. Op de badkamer kun je dansen; die is ook van alle gemakken voorzien.

Kortom: ideaal als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, maar ook om lekker binnen te blijven een top accommodatie! Ontvangst en verblijf als zeer gastvrij ervaren; absolute aanrader dus!

• 10Koen04-08-2015

Heerlijke vakantie

In een prachtig wandel en fietsgebied met leuke dorpjes om te bezoeken, is landgoed de kniep als verblijf een echte aanrader. Prachtig huis midden tussen het maisveld in de zomer met een grote groenstrook voor de kinderen om zich te vermaken, de eigenaars zijn super aardig en behulpzaam en betrokken. Alles was keurig schoon en goed geregeld, wij gaan zeker nog eens terug. Ook voor de kinderen genoeg te doen in de omgeving zoals de dierentuin in Nordhorn (DE), de sterrenwacht en villa kakelbont.

• 10H.van Rosmalen31-05-2015

Fantastische plek!

Perfecte locatie, fantastisch uitzicht. Mooi wandel- en fietsgebieid Accomodatie is geweldig !!

• 10leida van Rhoon28-12-2014

Geweldig huis

Dit vakantiehuis is helemaal TOP Mooie inrichting, heerlijk schoon en de omgeving is supermooi!

Vakantiehuis Landgoed de Kniep info

• CafeNiet beschikbaar