Huis Singraven

8.3Fantastisch

• 9Wim Houweling29-05-2017

Geweldig!

Helaas was het landhuis zelf op Hemelvaartsdag gesloten, maar je kon wel lekker over het mooie landgoed met bos, weiland, watergangen fietsen of wandelen. Ook kun je apart de tuin en/ of het arboretum bezoeken. ik heb ivm. de tijd die ik had voor de tuin gekozen: zeer de moeite waard!

Alleen gereisd in mei 2017

• 10Een tevreden bezoeker02-06-2016

verborgen schatten

een ontzettend leuk bezoek aan huize Singraven. De vrijwilligers weten ontzettend veel en leuk te vertellen over de vele schitterende schatten die het huis herbergt. Echt uniek.

Het landhuis ligt ook in een prachtig gebied. We hebben heerlijk gewandeld en vervolgens lekker gegeten en gedronken bij de Watermolen.

een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Lise02-06-2016

Prachtig!

Met de organisatie waar ik werk waren wij een hele dag welkom op Landgoed Singraven. Wat een prachtige locatie! We werden enorm gastvrij ontvangen en kregen een hele interessante rondleiding door het landhuis. De gastvrouwen hebben veel kennis over de geschiedenis van het landgoed en willen dat maar al te graag met je delen. Daarna nog heerlijk in het zonnetje gegeten... jahoor dit is een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Hans Leferink01-12-2015

Uitzonderlijke verzameling en prachtige omgeving

Uitzonderlijke verzameling in prachtige omgeving en zeer gastvrije ontvangst!

Gereisd met vrienden in december 2014

• 3mark ter brake23-09-2015

teleurstellend

Bosbeheer houd haar eigen regels er op na.........

Alleen gereisd in september 2015

• 10Jan-Wim Blijleven08-08-2015

Zeer mooi en zeker een aanrader

We hebben dit huis bezocht met volle interesse en hebben er zeker van genoten!! De inrichting stamt uit de 16e eeuw en dus zeer mooi van aanzien.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10DE BUSSCHER GERARD18-12-2014

Bijzonder landgoed.

Op 14 december dit landgoed bezocht en we waren allemaal zeer onder de indruk wat er te zien was, daarbij een gepaste uitleg en antwoorden op onze vragen door de sympathieke gidse Corry. Gewoon onvergetelijk en een aanrader voor andere geïnteresseerden.

In naam van de bezoekers uit België LDC Zonneheem.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8Jorieke17-12-2014

Bijzonder gebouw!

Een schitterend gebouw! Aanrader om te bezoeken!

Gereisd met partner in november 2014

• 10Ingeborg van Paridon-Spierenburg24-11-2014

Prachtig landgoed.

Zoveel historie en super rondleiding gehad! Echt de moeite waard!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8Gerry Sablerolle22-08-2014

Huis Singraven

Gewoon mooi,prachtig huis in een heel mooie omgeving. ook een gezellig restaurant.

Gereisd met partner in april 2014

10 van de 24 reviews gezien