Camping Het Brook

Tonen op kaart

30 reviews over Camping Het Brook

• 10janneke03-01-2016

super!

super vakantie gehad. camping eigenaren waren erg vriendelijk. de wc waren schoon en netjes. ook de prijs was zeer netjes.

we hebben een fantastische vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Sophie Janssne25-09-2015

Super!

Een echte boerencamping waar je gewekt wordt door de haan en tijdens het eten hoor je de koeien loeien in de stal. Wij kwamen hier voor eigenlijk alleen voor een nachtje, maar willen zeker nog eens terug. Een hele gemoedelijke sfeer, ontzettend aardige mensen en prachtige natuur. Toen we vertrokken liet de boer ons nog even zijn opgeknapte schuur zien met appartementen erin, grote kans dat we die ook een keertje komen testen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10A. Jagersma24-07-2014

Erg leuke boerencamping

De eigenaren verdienen een 10 voor vriendelijkheid en zorg. Mooie ruime plekken en prima sanitair. Koffiedrinken met elkaar zonder prijs, ieder gooit wat in de melkbus. Waar kan dat nog. Dorp op 5 km afstand. Fietsen erg mooi in de omgeving. Wel veel smalle wegen waar hard wordt gereden. Maar daar kan de camping niets aan doen. Wij komen zeker een keer terug.

• 9gerda borsje09-07-2014

een pracht camping

Zeer vriendelijke mensen en niks is hun teveel.

• 9Eetgelegenheden

• 10Els Hall29-06-2014

Volgende keer weer

Een heerlijk rustige groene boeren camping . Super vriendelijke boer en boerin. Koeien, kippen, poesjes, hond. Het sanitair was erg schoon en modern. De prijs was zéééér schappelijk en niets was een probleem. En samen met anderen aan de koffie in de kantine naar het WK kijken. Jammer dat de vakantie voorbij was, maar ga er zeker weer naar toe.

• 8yvonne_726-05-2014

Super vriendelijke camping

We zijn een paar daagjes naar Camping Het Brook in Denekamp geweest. Wat een super ontvangst. Een kopje koffie met een koekje en daarna zijn we naar ons plekje gegaan. We hebben aan de rand gestaan. Prachtig! En wat een rust! Het centrum van Denekamp is met de fiets en auto goed te bereiken. Een supermarkt, Rabobank, boekhandel en nog veel meer winkels. Alles bij elkaar. Je kunt hier prachtig fietsen en wandelen. Fam ter Duis, bedankt voor alles en graag tot ziens! Groetjes uit Emsland Theo en Yvon.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2014

• 9fzalm21-06-2013

fantastische plek om te wandelen en/of te fietsen

Camping Het Brook ligt aan een dijkje bij het kanaal. Je kan prachtig fietsen en/of wandelen in de omgeving. Ook net over de duitse grens. Het toenmalige grensgebied was 'niemandsland' en is daardoor nu één groot natuurgebied. Wij troffen het dat de eigenaren een BBQ avond organiseerden. Zeer goed verzorgd. Als klap op de vuurpijl was er als campinggast een accordeonist. Dat maakte de sfeer nog gezelliger.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Fleur23-10-2011

fantastisch, vrij uitzicht .

wij hebben van een fantasche vakantie genoten. Het vrije uitzicht creerde de rust en gemoedelijkheid

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Annie Gerritsen05-10-2010

Echt een supercamping

Alles was super geregeld. Bij aankomst werden we super ontvangen en dit gaf meteen een goed gevoel. verder was de plek ruim en de sanitaire voorzieningen waren perfect!! volgend jaar weer

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2010

• 8Ancilla en René10-05-2009

Prachtig stekkie

Ontzettende fijne en goede ontvangst gehad,erg gezellige mensen,die willen dat hun gasten verwend worden, op zo'n grote ruime plek, met prachtig uitzicht over de weilanden.Lekker rustig, geen autoweg langs de camping, kipjes bij de tent, erg landelijk gelegen.We komen snel terug!!!

Gereisd met partner in april 2009

2 tips over Camping Het Brook

• fzalm, 21-06-2013 Rapporteren

Vlakbij de camping is een Sterrenwacht de Cosmos; op dit moment is er een kalfje van een Schotse Hooglander; en heel leuk: een ooievaarsfamilie bij huize Everloo; ook kan je de tuinen van kasteel Twickel in Delden bezoeken

• A. Jagersma, 24-07-2014 Rapporteren

Rust? Dan is Het Brook de plek.

0 vragen over Camping Het Brook

Camping Het Brook info