Vakantiehuis Fox Lodges

Meer vakantiehuis info

22 reviews over Vakantiehuis Fox Lodges

• 10Bergevoet12-10-2019

Prachtig huis

Een prachtig huis met een veranda van waaruit je zo kunt vissen. Goed barbecue pakket gehad van het restaurant aan de overkant. De bedden zijn fantastisch en het is heel fijn dat er twee keukens zijn (we waren vooral blij met de extra vaatwasser) Het huis is verder erg ruim opgezet met fijne grote eettafels buiten en binnen waar je gezellig met zijn allen aan kunt zitten. Aanrader wij komen zeker weer.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2017
    10Boxmeer18-09-2017

Fantastisch en Service met een hoofdletter S

Het is helemaal goed. Je komt in een prachtig huis met een mooie stijlvolle inrichting, luxe badkamers, fijne bedden en een super uitzicht. Maar het begint al bij het inchecken, een super hartelijk ontvangst. Later in het weekend hadden we een probleem dat mogelijk opgelost zou kunnen worden met een verlengkabel... die konden we ophalen, maar bij aankomst, gaven ze ons ongevraagd een 100% oplossing. Dat is service. Voldoen aan de verwachting en dan nog eens +1. Zou u Fox Lodges aanraden aan familie, vrienden of collega's? 100%

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Manuel and Friends25-07-2017

Weekendje genot, rust en fijne mensen.....

Wij zijn hier geweest met een groep vrienden.

Huis: Groot, heerlijke bedden om in te slapen (opgemaakt bij aankomst), een douche die eigenlijk gewoon mee wilt nemen (wat een genot om daar onder te staan) er liggen ruimschoots handdoeken, koffie en thee beschikbaar in het huis, fantastische veranda waar wij eigenlijk alleen maar hebben doorgebracht.

Ik kan heel veel bedenken om te hier te schrijven, maar Mark en Corinne Fox (eigenaren) doen het super! Eindelijk weer ergens verbleven waar de mensen snappen wat horeca inhoud. Niets op aan te merken. Foxlodges moet je ervaren.

Wij komen zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Withag06-06-2017

Heerlijk.

Wij zijn dankbaar voor de buitengewone gastvrijheid in deze lodge. Het voelde qua service als een hotelverzorging. Top…!!!!

De erg leuke speeelmogelijkheden rondom het huis, in het restaurant en er buiten was voor de kinderen geweldig. Geen zonovergoten week maar dank zij het mooie huis toch een week om niet meer te vergeten.

Complimenten voor de professionele en prettige klantgerichtheid.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 5Schudde01-04-2017

Fantastisch weekend met een zure nasmaak!

Prachtig vakantiehuis in een mooie omgeving. Erg gezellig gehad en veel te doen -voor ieder wat wils- in de nabije omgeving. Toch een zure nasmaak aan de afhandeling overgehouden. Jammer, want dat was niet nodig en hadden dit niet verwacht van de verhuurders. Vooral omdat we zeer hartelijk zijn ontvangen en uitleg hebben gekregen van de verhuurder. De borg was pas na twee weken retour ontvangen, met aftrek van €25,- voor het niet volledig afhalen van de bedden. De woning was door ons zelf schoongemaakt, alleen het afhalen van de bedden waren we vergeten. Geen mail of telefoontje dat het bedrag in mindering werd gebracht en weinig empathie van de verhuurders toen we om een toelichting hebben gevraagd. Al met al waren wij voornemens hier nogmaals heen te gaan, maar zien er hierdoor toch vanaf! Wat ons betreft een gemiste kans!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Silvia Metekoh-Kühn20-02-2017

Een heerlijke rustige plek om te ontspannen

Wat een prachtig huisje! Modern smaakvol ingericht, heel licht en ruim (ook voor onze baby) Contact met eigenaren Corinne en Marc verliep heel goed. Ze beantwoorden alle vragen geduldig en mailen binnen een dag terug. We hebben met onze baby een heerlijk lang weekend gehad! Zwemmen in de buurt, fietsen incl bakfiets gehuurd en lekker uit eten bij het restaurant van fox Lodges! Aanrader!!

Gereisd met vrienden in februari 2017

• Oude reviews

10Schmidt17-09-2016

Mooi huis met prachtig uitzicht over een vijver

Wij hebben met onze familie heerlijk genoten bij Fox. De lodge is erg ruim en van alle gemakken voorzien. We hadden dingen zoals toiletpapier zelf meegenomen maar dat was overbodig alles is er net als in een hotel tot en met de koffie aan toe. 's Avonds kun je prachtig zitten op de overdekte en verwarmde veranda het uitzicht over de vijver is geweldig.

Veel te doen in de omgeving; dagje Duitsland gedaan

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10Diny Schoemaker04-12-2015

Heerlijk weekendje weg met vriendinnen!

We hebben heerlijk genoten met 11 dames bij de Lodge van Fox; Alles klopt van een vriendelijke ontvangst bij aankomst door de eigenaresse, uitleg in de lodge en een uitgebreid programma met mogelijkheden in de prachtige omgeving.

Ondanks het slechte weer hebben wij ons goed vermaakt en zelfs 's avonds nog buiten kunnen zitten op de buiten veranda met de openhaarden aan. Prachtig uitzicht over de vijver. Zondag heerlijk gebruncht bij het restaurant van Fox

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10M. Kip-van Hees17-10-2015

Fantastische omgeving

Wij hebben met onze vriendenclub 10 personen een geweldiglang weekend gehad bij Fox lodges. Accomodatie was top. Het weer was goed. Mooie omgeving. Een aanrader voor een gezellig weekend in een prachtige omgeving. Vriendengroep Veldhoven/Nuenen September 2015.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Rosalie16-07-2015

Prachtig luxe huis voorzien van alle gemakken

Een geweldig mooie lodge waar wij met 12 dames verbleven hebben afgelopen weekend. Heerlijk terras met luxe verstelbare stoelen, 2 keukens dus we konden al onze drankjes en etenswaar koelen. De slaapkamers waren ietwat klein maar wat geeft dat voor een weekendje. De bedden waren heerlijk. Luxe badkamer met een perfecte douche. Had ik er thuis ook maar zo eentje! Wij hebben enorm genoten. Ook de service van de eigenaren was perfect, koffie en thee inclusief evenals heerlijke handdoeken. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2015

4 tips over Vakantiehuis Fox Lodges

• k_goedhart-bleeker, 27-08-2012

Theehuis Dennenoord in Nutter Boerderijspa in Nutter & ijs Dierentuin Nordhorn (DL) Ijssalon de Ijskuip in Denekamp

• Fam.welhuis, 02-06-2012

In deze omgeving hoef je je niet te vervelen Te veel om op te noemen Zowel met de auto,fiets als lopend zijn de mogelijk heden ongekend

• bert leushuis, 17-06-2012

Bij aankomst was er een blik welke vol zat met informatie over twente genaamt "de blik op twente" ,heel leuk.

0 vragen over Vakantiehuis Fox Lodges

Vakantiehuis info