Vakantiehuis Fox Lodges

Met vrienden

Fantastisch en Service met een hoofdletter S

Boxmeer
18-9-2017

Het is helemaal goed. Je komt in een prachtig huis met een mooie stijlvolle inrichting, luxe badkamers, fijne bedden en een super uitzicht. Maar het begint al bij het inchecken, een super hartelijk ontvangst. Later in het weekend hadden we een probleem dat mogelijk opgelost zou kunnen worden met een verlengkabel... die konden we ophalen, maar bij aankomst, gaven ze ons ongevraagd een 100% oplossing. Dat is service. Voldoen aan de verwachting en dan nog eens +1. Zou u Fox Lodges aanraden aan familie, vrienden of collega's? 100%

Weekendje genot, rust en fijne mensen.....

Manuel and Friends
25-7-2017

Wij zijn hier geweest met een groep vrienden.

Huis:

Groot, heerlijke bedden om in te slapen (opgemaakt bij aankomst), een douche die eigenlijk gewoon mee wilt nemen (wat een genot om daar onder te staan) er liggen ruimschoots handdoeken, koffie en thee beschikbaar in het huis, fantastische veranda waar wij eigenlijk alleen maar hebben doorgebracht.

Ik kan heel veel bedenken om te hier te schrijven, maar Mark en Corinne Fox (eigenaren) doen het super! Eindelijk weer ergens verbleven waar de mensen snappen wat horeca inhoud. Niets op aan te merken. Foxlodges moet je ervaren.

Wij komen zeker nog eens terug

Heerlijk.

Withag
6-6-2017

Wij zijn dankbaar voor de buitengewone gastvrijheid in deze lodge. Het voelde qua service als een hotelverzorging. Top…!!!!

De erg leuke speeelmogelijkheden rondom het huis, in het restaurant en er buiten was voor de kinderen geweldig.

Geen zonovergoten week maar dank zij het mooie huis toch een week om niet meer te vergeten.

Complimenten voor de professionele en prettige klantgerichtheid.

Fantastisch weekend met een zure nasmaak!

Schudde
1-4-2017

Prachtig vakantiehuis in een mooie omgeving. Erg gezellig gehad en veel te doen -voor ieder wat wils- in de nabije omgeving. Toch een zure nasmaak aan de afhandeling overgehouden. Jammer, want dat was niet nodig en hadden dit niet verwacht van de verhuurders. Vooral omdat we zeer hartelijk zijn ontvangen en uitleg hebben gekregen van de verhuurder. De borg was pas na twee weken retour ontvangen, met aftrek van €25,- voor het niet volledig afhalen van de bedden. De woning was door ons zelf schoongemaakt, alleen het afhalen van de bedden waren we vergeten. Geen mail of telefoontje dat het bedrag in mindering werd gebracht en weinig empathie van de verhuurders toen we om een toelichting hebben gevraagd. Al met al waren wij voornemens hier nogmaals heen te gaan, maar zien er hierdoor toch vanaf! Wat ons betreft een gemiste kans!

Een heerlijke rustige plek om te ontspannen

Silvia Metekoh-Kühn
20-2-2017

Wat een prachtig huisje! Modern smaakvol ingericht, heel licht en ruim (ook voor onze baby) Contact met eigenaren Corinne en Marc verliep heel goed. Ze beantwoorden alle vragen geduldig en mailen binnen een dag terug. We hebben met onze baby een heerlijk lang weekend gehad! Zwemmen in de buurt, fietsen incl bakfiets gehuurd en lekker uit eten bij het restaurant van fox Lodges!

Aanrader!!

Wij hebben met onze familie heerlijk genoten bij Fox. De lodge is erg ruim en van alle gemakken voorzien. We hadden dingen zoals toiletpapier zelf meegenomen maar dat was overbodig alles is er net als in een hotel tot en met de koffie aan toe. 's Avonds kun je prachtig zitten op de overdekte en verwarmde veranda het uitzicht over de vijver is geweldig.

Veel te doen in de omgeving; dagje Duitsland gedaan

Heerlijk weekendje weg met vriendinnen!

Diny Schoemaker
4-12-2015

We hebben heerlijk genoten met 11 dames bij de Lodge van Fox; Alles klopt van een vriendelijke ontvangst bij aankomst door de eigenaresse, uitleg in de lodge en een uitgebreid programma met mogelijkheden in de prachtige omgeving.

Ondanks het slechte weer hebben wij ons goed vermaakt en zelfs 's avonds nog buiten kunnen zitten op de buiten veranda met de openhaarden aan. Prachtig uitzicht over de vijver. Zondag heerlijk gebruncht bij het restaurant van Fox

Fantastische omgeving

M. Kip-van Hees
17-10-2015

Wij hebben met onze vriendenclub 10 personen een geweldiglang weekend gehad bij Fox lodges. Accomodatie was top. Het weer was goed. Mooie omgeving. Een aanrader voor een gezellig weekend in een prachtige omgeving.

Vriendengroep Veldhoven/Nuenen

September 2015.

Prachtig luxe huis voorzien van alle gemakken

Rosalie
16-7-2015

Een geweldig mooie lodge waar wij met 12 dames verbleven hebben afgelopen weekend. Heerlijk terras met luxe verstelbare stoelen, 2 keukens dus we konden al onze drankjes en etenswaar koelen. De slaapkamers waren ietwat klein maar wat geeft dat voor een weekendje. De bedden waren heerlijk. Luxe badkamer met een perfecte douche. Had ik er thuis ook maar zo eentje! Wij hebben enorm genoten. Ook de service van de eigenaren was perfect, koffie en thee inclusief evenals heerlijke handdoeken. Echt een aanrader.

Geweldige persoonlijke dienstverlening

brianben
2-1-2015

We zijn hier een midweek geweest en het was werkelijk fantastisch. Mijn werkveld is klantgerichtheid en deze ondernemers snappen wat dit is. De reis begint al thuis met informatie die je thuis opgestuurd krijgt over wat er in de omgeving te beleven is op het gebied van shopping, eten en entertainment. Hierdoor verspil je geen tijd met zoeken.

Bij aankomst was werkelijk alles aanwezig, tot de theedoeken en suikerklontjes aan toe, je wordt volledig ontzorgd. We waren met 12 man waaronder 4 kinderen. omdat we feitelijk 2 huizen huren die je met een scheidingswand kun indelen creëerden we s'avond een ruimte voor de volwassen en 1voor de kinderen ideaal. Het is niet goedkoop, maar als je kwaliteit wilt dan krijg je het hier!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fox Lodges in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fox Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.