Camping Erve Wezenberg

Tonen op kaart

396 reviews over Camping Erve Wezenberg

• 2019
    10fam. J. IJzerman29-10-2019

Ben je er eenmaal geweest? Je blijft terugkomen!

Als je eenmaal op Erve Wezenberg bent geweest, blijf je terugkomen. Dit jaar verbleven we weer in appartement Pauw. Vorige keren was Koe ons onderkomen. het maakt niet uit waar je overnacht, het is altijd voortreffelijk. Ontvangst hartelijk evenals de contacten in de week dat we daar verbleven. Een aanrader dus voor iedereen die een goed onderkomen en betaalbaar vakantieadres zoekt in een prachtige omgeving. Eenmaal in de drie a vier jaar voelen we altijd weer de drang om weer even bij Mariel en Herman aan te komen en we komen met groot genoegen en gaan met een goed gevoel weer huiswaarts.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Fred N Nel Burgers26-09-2019

Als je aankomt word je hartelijk ontvangen met koffie/thee met cake of gebak. Na een leuke rondleiding en instructies kan je caravan of tent op z’n plek zetten. Ruime plekken met 10 ampère stroom. Sanitair is prima en wordt goed onderhouden. Eens in de week met z’n allen eten geeft een goed en gezellig gevoel.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Freerk Draaisma29-07-2019

geweldig

Hebben een kleine week verbleven in appartement Paard. Heel prettige ontvangst. Keurig schoon en netjes appartement met volledige inrichting. Eigenaars Mariel en Herman heel vriendelijk en persoonlijk contact! Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Peter en Hanneke Nieuwendijk07-07-2019

Prachtige camping met mooie plaatsen. Hartelijke ontvangst met koffie en cake Alles goed verzorgd . Heel fijn dat je broodjes kunt bestellen

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Catharina17-06-2019

Geweldig vakantieplek! Echt de moeite waard!

Voor de 3e keer op rij, weer een geweldige fijne vakantie gehad. Uitstekende boeren-camping zonder vliegen, omdat het landbouw boeren-camping is. Prima, net sanitair, mooie ruime plekken en heel vriendelijk eigenaars echtpaar. Hartelijk ontvangst, en ook verder tijdens verblijf, je voelt je meteen thuis. Prachtige ligging ten opzichte van alles en hele fijne uitval- en thuiskombasis na mooie fietstochten die daar te maken zijn. Schitterende (fiets) omgeving! Naast camping is het ook een Rustpunt. En al het gebak wordt door eigenaresse zelf gebakken, incl. de ontvangst cake. Geweldig!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fred Kuperus28-04-2019

een geweldige camping, om weer terug te komen

Het is een heerlijk rustige camping, zonder voorziening voor kinderen. Er zijn ruime sta plaatsen alle met elektra. Douches en toiletten zijn uitmuntend en worden bijzonder goed schoon gehouden. Alle afval wordt gescheiden, Voor fietsenstalling is een afsluitbare schuur voorzien van laadpunten. Een heel fijne camping om naar toe te gaan. Het eigenaars-echtpaar doet er alles aan om je verblijf tot een succes te maken.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Blauwe vlag10-04-2019

Heerlijke plek

Geweldig vakantiehuis, zeker voor groepen. Een gastvrij ontvangst, en als je wil dan wordt alles voor je verzorgd door de vriendelijke eigenaren. De appartementen waren ruim en schoon. Locatie is ook geweldig, zeker door de rust maar toch ook op korte afstand van gezellige twentse plaatsen

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Inge Timmers07-04-2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Afgelopen week 2 dagen verbleven in boerderijkamer de "gans", terwijl ik hiernaast veelal verbleef bij mijn ouders die met de camper op naast gelegen campingveld stonden. Wat heb ik ontzettend genoten. Een warm ontvangst en een super mooie en schone kamer, goed bed, goede tv, lekker warm en een fijne badkamer. Wat een mooie plek ook, rustige omgeving en veel groen. Ik ben nu al aan het kijken wanneer ik weer kan komen! Hartstikke bedankt voor deze prettige en rustgevende dagen! Groetjes Inge Timmers

Alleen gereisd in april 2019

• 10Hardie18-03-2019

Echt top van ontvangst met cake en koffie

Ons jaarlijks familie weekend

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Ruud Toor17-11-2018

Echt Super ! een fantastisch complex een aanrader

prachtige groepsaccomodatie voor een groep van ongeveer 16 tot 20 personen , wij waren hier met een groep van 14 personen voor een weekend met nichten en neven en hebben het heel erg naar ons zin gehad , vriendelijke ontvangst, zeer mooie complete en schone accommodaties , leuke sfeervolle huiskamer, en super uitgeruste keuken met alles erop en eraan ! kortom een toplocatie met top eigenaren ,in een fantastische omgeving

Gereisd met vrienden in november 2018

4 tips over Camping Erve Wezenberg

• ed_teunissen, 08-10-2013

Natuurreservaat Springenda gelegen in het prachtige natuurgebied van Dinkelland aan de Duitse grensl en het Duitse grensstadje Nordhorn

• Wim Meinen, 03-03-2013

Je kunt er leuk geocachen in de buurt.

• LeJoke van Bloois, 25-10-2012

er zijn enkele plekken waarvandaan zonsopkomst en zonsondergang te zien zijn. daar willen we volgend jaar staan!

3 vragen over Camping Erve Wezenberg

• Both, van Vliet, 27-04-2016

Fietsen.

Zijn er mensen die mooie fietsroutes hebben, vanaf de camping erven wezenberg

• van til, 13-07-2014

bezetting in September

zijn er ook nog gasten vanaf half September?

cactusje, 27-01-2016

Ja hoor, volop. Zeker als het nog mooi weer is.

Niek en Helga, 23-04-2015

waarschijnlijk wel

• H.de Wolff, 26-06-2013

Prijslijst

Waar vind ik een prijslijst van uw camping?

Koos en Ria, 16-07-2014

op de site van Erve Wezenberg vindt u alle tarieven.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • MobilehomesAanwezig