Camping Erve Wezenberg

Echt Super ! een fantastisch complex een aanrader

Ruud Toor
17-11-2018

prachtige groepsaccomodatie voor een groep van ongeveer 16 tot 20 personen ,

wij waren hier met een groep van 14 personen voor een weekend met nichten en neven en hebben het heel erg naar ons zin gehad , vriendelijke ontvangst, zeer mooie complete en schone accommodaties , leuke sfeervolle huiskamer, en super uitgeruste keuken met alles erop en eraan !

kortom een toplocatie met top eigenaren ,in een fantastische omgeving

fantastisch

Henk en Marie ten Hove
24-9-2018

Wij waren voor de tweede keer op deze fantastische camping.

Helaas moesten wij wegens ziekte vertrekken, maar werden gesteund door Herman (geweldig !!!)

Een plek om zeker weer terug te komen

Olphert PRUNTEL
21-9-2018

Mooie week tijdens de Indianen Summer van 2018 op camping die tot de top in zijn klasse behoord. De thema-avond op de camping is een aanrader.

Prima!!

Bert en Ina
20-9-2018

Super dagen gehad....en zoveel inzet en ,,hart voor de zaak", kom je zelden tegen.

Ga zo door....en succes voor de toekomst.

Superwarm ontvangst met koffie en versgebakken cake. Prachtige camping, schoon sanitair, leuke activiteiten, mooie plaatsen, fijne eigenaren.

fantastisch

stinckens mia
30-6-2018

de uitstappen waren formidabel, de grotten van Postojne waren onbeschrijfelijk mooi, we hebben veel gezien, beleefd en nog bijgeleerd.

Geweldig!

Wil
7-6-2018

Voor de 10e x op deze camping gestaan.Alles klopt hier. Schoon,ontvangst erg gastvrij ,vriendelijk etc.2x pw wordt er een buffet georganiseerd wat ten goede komt aan de onderlinge contacten met mede kampeerders

Herman en Mariel hebben ook appartementen.

Bijkomstigheid ,de geweldige natuur van Twente!!

Rustige nette camping

Jannes
13-5-2018

Heerlijke rustige camping, mooie velden en gepassioneerde eigenaren, wat we wrl vervelend af en toe vonden waren de autos op de velden, dit staat duidelijk vermeld in de regelementen dat dit verboden is, toch gebeurt het wel met de mededeling wij staan hier al jaren en wij mogen dit voor ons zeer raar

Voor herhaling vatbaar.

Tineke
7-4-2018

Een gastvrij ontvangst met koffie en zelfgemaakte cake.

Het sanitair was schoon. Ruime plaatsen met een stenen plaatsje voor de caravan.

Zeer goed

K Tuinman
11-12-2017

Omgeving informatie Mooie plekken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erve Wezenberg in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erve Wezenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.