Camping Erve Wezenberg

• 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

402 reviews over Camping Erve Wezenberg

• 10Marian de klerk04-09-2020

Bijzonder goede schone, parkachtige camping

Zeer goede camping met hele duidelijke coronaregels die ook goed nageleefd worden. Zeer goed en schoon sanitair. Erg betrokken eigenaren waarvoor niets te veel is.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Rick groeneweg03-09-2020

top camping

leuke minicamping met perfecte sanitair voorziening ook in deze caronatijd vriendelijke gastvrouw en heer mooie ruime kampeerplaatsen al heb je ook niet besproken vinden ze altijd wel een oplossing desnoods ff een keertje verkassen naar een ander plekje

Gereisd met partner in september 2020

• 9J.J.Pietersen19-08-2020

Geweldige camping

Het is een prachtige camping, een echt schoon toilet gebouw en heel vriendelijke, gastvrije beheerders. Je bent hier echt welkom! Dit merk je al bij de ontvangst. Heb je een vraag, je wordt meteen geholpen. De sfeer op de camping is ook heel goed. Je ziet , dat de mensen het hier naar de zin hebben en genieten. Deze camping is een absolute aanrader. Van hier kun je prachtige fietstochtjes / uitstapjes maken .

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Marleen22-06-2020

Bij Twijfel: Direct Boeken! :)

1 nachtje in boerderijkamer Schaap geslapen, was echt geweldig! Zo groot, luxe en schoon, heerlijke douche en idem dito bedden. De camping is ook prachtig, eigenaren super vriendelijk. Geweldige omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Johan Rozeboom25-02-2020

Geweldig!

We waren met 30 leden van de Vereniging voor Alleengaande Kampeerders (VAK) een februari weekend te gast op deze mooie camping. Let op: te gast. Zo voelden we ons bij Mariël en Herman, de eigenaren van de camping en de vakantieverblijven. Koffierondes en happy hours hielden we in een gezellige verblijfsruimte, waarin constant de houtkachel brandde. Zaterdagavond mochten we genieten van een uitstekend Twents 3-gangen buffet, dat ook nog eens goed betaalbaar was. Heel, heel graag komen we hier nog een keer terug. Dank jullie wel Mariël en Herman. Ennuh dat weer...... tja daar kunne jullie ook niets aan doen. Nogmaals bedankt!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Trudy Lok VAK9824-02-2020

Heerlijk!

Wat een gastvrijheid! We hebben genoten, ondanks regen en storm. Fijne camping, prima sanitair, goede wifi. We komen graag nog eens terug. Bedankt!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    10fam. J. IJzerman29-10-2019

Ben je er eenmaal geweest? Je blijft terugkomen!

Als je eenmaal op Erve Wezenberg bent geweest, blijf je terugkomen. Dit jaar verbleven we weer in appartement Pauw. Vorige keren was Koe ons onderkomen. het maakt niet uit waar je overnacht, het is altijd voortreffelijk. Ontvangst hartelijk evenals de contacten in de week dat we daar verbleven. Een aanrader dus voor iedereen die een goed onderkomen en betaalbaar vakantieadres zoekt in een prachtige omgeving. Eenmaal in de drie a vier jaar voelen we altijd weer de drang om weer even bij Mariel en Herman aan te komen en we komen met groot genoegen en gaan met een goed gevoel weer huiswaarts.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Fred N Nel Burgers26-09-2019

Als je aankomt word je hartelijk ontvangen met koffie/thee met cake of gebak. Na een leuke rondleiding en instructies kan je caravan of tent op z’n plek zetten. Ruime plekken met 10 ampère stroom. Sanitair is prima en wordt goed onderhouden. Eens in de week met z’n allen eten geeft een goed en gezellig gevoel.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Freerk Draaisma29-07-2019

geweldig

Hebben een kleine week verbleven in appartement Paard. Heel prettige ontvangst. Keurig schoon en netjes appartement met volledige inrichting. Eigenaars Mariel en Herman heel vriendelijk en persoonlijk contact! Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Peter en Hanneke Nieuwendijk07-07-2019

Prachtige camping met mooie plaatsen. Hartelijke ontvangst met koffie en cake Alles goed verzorgd . Heel fijn dat je broodjes kunt bestellen

Gereisd met partner in juni 2019

Camping Erve Wezenberg info