Camping Erve Wezenberg

381 reviews over Camping Erve Wezenberg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Superwarm ontvangst met koffie en versgebakken cake. Prachtige camping, schoon sanitair, leuke activiteiten, mooie plaatsen, fijne eigenaren.

fantastisch

stinckens mia
30-6-2018

de uitstappen waren formidabel, de grotten van Postojne waren onbeschrijfelijk mooi, we hebben veel gezien, beleefd en nog bijgeleerd.

Geweldig!

Wil
7-6-2018

Voor de 10e x op deze camping gestaan.Alles klopt hier. Schoon,ontvangst erg gastvrij ,vriendelijk etc.2x pw wordt er een buffet georganiseerd wat ten goede komt aan de onderlinge contacten met mede kampeerders

Herman en Mariel hebben ook appartementen.

Bijkomstigheid ,de geweldige natuur van Twente!!

Rustige nette camping

Jannes
13-5-2018

Heerlijke rustige camping, mooie velden en gepassioneerde eigenaren, wat we wrl vervelend af en toe vonden waren de autos op de velden, dit staat duidelijk vermeld in de regelementen dat dit verboden is, toch gebeurt het wel met de mededeling wij staan hier al jaren en wij mogen dit voor ons zeer raar

Voor herhaling vatbaar.

Tineke
7-4-2018

Een gastvrij ontvangst met koffie en zelfgemaakte cake.

Het sanitair was schoon. Ruime plaatsen met een stenen plaatsje voor de caravan.

Zeer goed

K Tuinman
11-12-2017

Omgeving informatie Mooie plekken

Prima!

W. en C. de Graaff
30-11-2017

Rustige, gezellige camping met zeer vriendelijke meelevende eigenaren!

Het was weer een fantastisch verblijf hier.

Gerard en Nell Franso
27-11-2017

Gastvrijheid staat hier heel hoog in het vaandel. De staanplaatsen zijn royaal. Er wordt van alles georganiseerd waar je wel of niet aan mee kunt doen. Iedereen wordt met respect behandelt. En het is een heerlijke omgeving om te fietsen en te wandelen. We komen hier weer graag terug om uit te rusten!

Het was heel erg goed. Verblijf was uitstekend.

Geuverink
27-11-2017

Het sanitair was bij een volledige bezetting van de camping wat aan de zuinige kant. Uitbreiding zou daarvoor op z'n plaats zijn.

Zeer gastvrije en behulpzame eigenaren. Het sanitair is heel keurig ingericht in een goed gerestaureerde Saksische boerderij met een fijne ontspanningsruimte voor diverse dingen waar zij o.a. etentjes en wijnproeverijen kunnen houden. Wanneer er veel gasten zijn is het sanitair iets te weinig omdat 's morgens iedereen tegelijk wil douchen misschien is het mogelijk om een extra sanitair te bouwen hiervoor. Een volgende bezoek gaan we zeker plannen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erve Wezenberg in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erve Wezenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erve Wezenberg scoort een 9.07 uit 10 op basis van 383 reviews.