Vakantiehuis Erve het Otman

Laatste review

sfeervol verblijf in mooie omgeving

Toine en Lidy,
10-4-2018

We vonden Erve het Otman een erg gezellige en sfeervolle vakantiewoning met een fijne open haard, 2 gevulde boekenkasten, spelletjes, tijdschriften, een goed geoutilleerde keuken. Kortom, ook met minder goed weer hadden wij ons in huis prima kunnen vermaken.

Wij hadden echter heerlijk zonnig weer en hebben met de hond lange wandelingen gemaakt in de mooie Twentse natuur en wat stadjes bezocht én lekker voor het huis op het terras gezeten. Er waren ook 2 fietsen beschikbaar, allicht voor een volgend bezoek wat ons betreft.

De gastheer en -vrouw waren vriendelijk en attent.

We hebben een heerlijk weekend gehad, voor herhaling vatbaar.

Of toch maar een week de volgende keer?

11 reviews over Vakantiehuis Erve het Otman in het Nederlands

sfeervol verblijf in mooie omgeving

Toine en Lidy,
10-4-2018

De gastheer en -vrouw waren vriendelijk en attent.

We hebben een heerlijk weekend gehad, voor herhaling vatbaar.

Of toch maar een week de volgende keer?

Geweldige plek om lekker te onthaasten

Marina,
1-8-2017

Erve Het Otman is een echte aanrader. Ligt lekker in de natuur en de rust die je daar ervaart is geweldig. Niets moet. Omgeving is heel mooi. Overal dichtbij. Het contact met de eigenaar is heel gemoedelijk, gastvrij.

Mooi Twente!

Arlette Boog,
30-6-2017

Erve het Otman is een mooi gastenverblijf in een authentieke Twentse boerderij. In het woongedeelte zijn veel oude elementen gespaard gebleven. Het gastenverblijf heeft een grote keuken zonder vaatwasser maar wel met wasmachine. De matrassen en de kussens zijn uitstekend. De badkamer is klein. Het uitzicht is vrij over de wei en de omgeving is schitterend. De wandeling Groene Wissel Denekamp loopt voor het huis langs. Het contact met de eigenaren is uiterst vriendelijk.

Prachtige huiselijke pronkkamer in mooie omgeving.

Berno en Suzan,
7-5-2017

We hebben zo genoten van ons weekend! Deze vakantiewoning heeft een prachtige rustige ligging net buiten Denekamp, maar te voet ben je zo in het centrum. In de buurt ligt Landgoed Singraven en dat is een absolute aanrader om te wandelen.

Het is een prachtige pronkkamer met prima keuken, fijn bed, wifi en mooie open haard. De kamer is sfeervol en huiselijk. De tegels op de muur én op de grond zijn echt prachtig. Er is volop rust en privacy. We kwamen niets tekort!

We zijn vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en hebben ook fijn contact gehad met de gastheer. We voelden ons absoluut welkom! Wij komen zeker nog een keer terug, maar dan voor langere tijd zodat we de omgeving verder kunnen ontdekken en nog meer kunnen genieten van de pronkkamer.

Prachtig huis, authentiek en mooi ingericht. Ko

Joost,
27-2-2017

Erve Het Otman is een aanrader voor rust gemoedelijkheid... Traditie en hartelijkheid

Prachtige Pronkkamer!

Mirjam Molenaar
8-5-2016

Ik was hier een weekend met mijn moeder (ivm moederdag). We hebben genoten! Deze vakantiewoning/ B&B ligt op een prachtige plek net buiten Denekamp. Volop rust en privacy. Er is een ruim terras voor de woning. De inrichting is heel knus en authentiek. Ruime woonkamer en ruime keuken. Er is een goede wifiverbinding. Veel wandel- en fietsmogelijkheden in deze mooie omgeving. Er zijn ook goede leenfietsen aanwezig. Wij bevelen deze Pronkkamer van harte aan!

Een knus verblijf

P. koops
24-3-2014

We voelden ons meteen thuis in deze gezellige boerderij met prachtige, stijlvolle woonkamer! Heel gastvrije, vriendelijke verhuurders en map met allerlei uittips/routes aanwezig.

Deze b&b heeft 2 slaapkamers en 1 woonkamer. Je kan kiezen of je 1 slaapkamer huurt, met de kans dat er gelijktijdig ook andere gasten verblijven, waarmee je de woonkamer/keuken/badkamer deelt, of dat je -tegen een kleine meerprijs- het geheel afhuurt en het rijk voor je alleen hebt. Het is maar net wat je leuker vindt en wat je budget is.

Marcel en Wilma (beheerders), Eigenaar, 1-5-2014
Dank voor de toevoeging. Inmiddels is B&B Erve het Otman lid van Pronkkamer. Dit betekent dat we de accommodatie slechts aan één stel tegelijkertijd verhuren! Slaapkamer twee wordt alleen verhuurd ingeval van een groep van max. vier personen die elkaar goed kent. Dus voor wie gedeelde living, badkamer en toilet geen probleem is!

Heerlijke plek

Marjolein
26-3-2012

Afgelopen weekend een paar heerlijke dagen doorgebracht op deze prachtige Twentse boerderij, waar je kunt genieten van de rust en de natuur. Ondanks dat je je midden op het platteland begeeft, is het dorp met voldoende faciliteiten op kleine afstand en is er in de omgeving veel te doen.

Bijzonder mooie en landelijke plek

Rob
21-3-2012

Prachtige locatie in het Twentse achterland, klassiek ingerichte B&B met veel privacy in een oude woonboerderij. Vriendelijke gastheer en -vrouw. Prima uitvalsbasis om te wandelen, fietsen of gewoon tot rust te komen.

Erg leuk en stijlvol

Suzanne
26-2-2012

Wij zijn er met ons 1,5jaar oude zoontje geweest. Er is in overleg voldoende te leen voor kinderen. Ook leuke activiteiten, waaronder de (goed betaalbare) dierentuin in Nordhorn. En mooie dorpjes/stadjes voor een terrasje of te winkelen.

Marcel en Wilma (beheerders), Eigenaar, 1-5-2014
Dank voor de reactie! We zijn niet specifiek gericht op kinderen (geen speeltuin o.i.d.) maar uiteraard zijn gezinnen met kinderen ook van harte welkom op Erve het Otman. Bel of mail ons om te overleggen over de mogelijkheden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erve het Otman in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erve het Otman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.