Vakantiehuis Erve het Otman

Meer vakantiehuisinfo

11 reviews over Vakantiehuis Erve het Otman

• 2018
    9Toine en Lidy10-04-2018

sfeervol verblijf in mooie omgeving

We vonden Erve het Otman een erg gezellige en sfeervolle vakantiewoning met een fijne open haard, 2 gevulde boekenkasten, spelletjes, tijdschriften, een goed geoutilleerde keuken. Kortom, ook met minder goed weer hadden wij ons in huis prima kunnen vermaken. Wij hadden echter heerlijk zonnig weer en hebben met de hond lange wandelingen gemaakt in de mooie Twentse natuur en wat stadjes bezocht én lekker voor het huis op het terras gezeten. Er waren ook 2 fietsen beschikbaar, allicht voor een volgend bezoek wat ons betreft. De gastheer en -vrouw waren vriendelijk en attent. We hebben een heerlijk weekend gehad, voor herhaling vatbaar. Of toch maar een week de volgende keer?

• 2017
    9Marina01-08-2017

Geweldige plek om lekker te onthaasten

Erve Het Otman is een echte aanrader. Ligt lekker in de natuur en de rust die je daar ervaart is geweldig. Niets moet. Omgeving is heel mooi. Overal dichtbij. Het contact met de eigenaar is heel gemoedelijk, gastvrij.

Alleenreizend

• 9Arlette Boog30-06-2017

Mooi Twente!

Erve het Otman is een mooi gastenverblijf in een authentieke Twentse boerderij. In het woongedeelte zijn veel oude elementen gespaard gebleven. Het gastenverblijf heeft een grote keuken zonder vaatwasser maar wel met wasmachine. De matrassen en de kussens zijn uitstekend. De badkamer is klein. Het uitzicht is vrij over de wei en de omgeving is schitterend. De wandeling Groene Wissel Denekamp loopt voor het huis langs. Het contact met de eigenaren is uiterst vriendelijk.

Alleenreizend

• 9Berno en Suzan07-05-2017

Prachtige huiselijke pronkkamer in mooie omgeving.

We hebben zo genoten van ons weekend! Deze vakantiewoning heeft een prachtige rustige ligging net buiten Denekamp, maar te voet ben je zo in het centrum. In de buurt ligt Landgoed Singraven en dat is een absolute aanrader om te wandelen.

Het is een prachtige pronkkamer met prima keuken, fijn bed, wifi en mooie open haard. De kamer is sfeervol en huiselijk. De tegels op de muur én op de grond zijn echt prachtig. Er is volop rust en privacy. We kwamen niets tekort!

We zijn vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en hebben ook fijn contact gehad met de gastheer. We voelden ons absoluut welkom! Wij komen zeker nog een keer terug, maar dan voor langere tijd zodat we de omgeving verder kunnen ontdekken en nog meer kunnen genieten van de pronkkamer.

• 9Joost27-02-2017

Prachtig huis, authentiek en mooi ingericht. Ko

Erve Het Otman is een aanrader voor rust gemoedelijkheid... Traditie en hartelijkheid

• Oude reviews

9Mirjam Molenaar08-05-2016

Prachtige Pronkkamer!

Ik was hier een weekend met mijn moeder (ivm moederdag). We hebben genoten! Deze vakantiewoning/ B&B ligt op een prachtige plek net buiten Denekamp. Volop rust en privacy. Er is een ruim terras voor de woning. De inrichting is heel knus en authentiek. Ruime woonkamer en ruime keuken. Er is een goede wifiverbinding. Veel wandel- en fietsmogelijkheden in deze mooie omgeving. Er zijn ook goede leenfietsen aanwezig. Wij bevelen deze Pronkkamer van harte aan!

• 9P. koops24-03-2014

Een knus verblijf

We voelden ons meteen thuis in deze gezellige boerderij met prachtige, stijlvolle woonkamer! Heel gastvrije, vriendelijke verhuurders en map met allerlei uittips/routes aanwezig.

Deze b&b heeft 2 slaapkamers en 1 woonkamer. Je kan kiezen of je 1 slaapkamer huurt, met de kans dat er gelijktijdig ook andere gasten verblijven, waarmee je de woonkamer/keuken/badkamer deelt, of dat je -tegen een kleine meerprijs- het geheel afhuurt en het rijk voor je alleen hebt. Het is maar net wat je leuker vindt en wat je budget is.

Marcel en Wilma (beheerders), Eigenaar, 01-05-2014

Dank voor de toevoeging. Inmiddels is B&B Erve het Otman lid van Pronkkamer. Dit betekent dat we de accommodatie slechts aan één stel tegelijkertijd verhuren! Slaapkamer twee wordt alleen verhuurd ingeval van een groep van max. vier personen die elkaar goed kent. Dus voor wie gedeelde living, badkamer en toilet geen probleem is!

• 9Marjolein26-03-2012

Heerlijke plek

Afgelopen weekend een paar heerlijke dagen doorgebracht op deze prachtige Twentse boerderij, waar je kunt genieten van de rust en de natuur. Ondanks dat je je midden op het platteland begeeft, is het dorp met voldoende faciliteiten op kleine afstand en is er in de omgeving veel te doen.

• 9Rob21-03-2012

Bijzonder mooie en landelijke plek

Prachtige locatie in het Twentse achterland, klassiek ingerichte B&B met veel privacy in een oude woonboerderij. Vriendelijke gastheer en -vrouw. Prima uitvalsbasis om te wandelen, fietsen of gewoon tot rust te komen.

• 0Suzanne26-02-2012

Erg leuk en stijlvol

Wij zijn er met ons 1,5jaar oude zoontje geweest. Er is in overleg voldoende te leen voor kinderen. Ook leuke activiteiten, waaronder de (goed betaalbare) dierentuin in Nordhorn. En mooie dorpjes/stadjes voor een terrasje of te winkelen.

Marcel en Wilma (beheerders), Eigenaar, 01-05-2014

Dank voor de reactie! We zijn niet specifiek gericht op kinderen (geen speeltuin o.i.d.) maar uiteraard zijn gezinnen met kinderen ook van harte welkom op Erve het Otman. Bel of mail ons om te overleggen over de mogelijkheden!

Met jonge kinderen

2 tips over Vakantiehuis Erve het Otman

• Erve het Otman, 01-05-2014

Erve het Otman is ook te vinden op Facebook. Typ onze naam in bij 'zoek' en u krijgt actuele informatie over wat er bij Erve het Otman te beleven is.

Graag tot ziens! Marcel en Wilma Erve het Otman, Denekamp

• Karin Menken, 06-01-2012

Zeer veel mooie fietsknooppuntenroutes, gevarieerd landschap, hunebedden, Ootmarsum met zijn galleries, watermolens, Burg Bentheim in Duitsland

0 vragen over Vakantiehuis Erve het Otman

Vakantiehuis info