Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,3

20 tips over Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon

Susanne, 29-7-2013
Dierentuin Nordhorn is erg leuk, kaarsenmakerij ook voor kinderen. Restaurant Bolle Jan viel ons tegen. Geen bijzondere pannenkoeken. Ootmarsum erg leuk stadje (Siepelmarkt is echt een aanrader).
Henkjan, 28-7-2013

Leuke fiets omgeving.

In het restaurant van de camping kun je geweldige gehakt ballen eten.

De camping winkel is ook van alles voorzien.

Mart & Marie-Jozé, 6-6-2013
pas vanaf juni zijn er kinderactiviteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Camping & Bungalowpark De Papillon voor je op een rij gezet:

fam v uden, 4-6-2013

openluchtmuseum Ootmarsum

dierentuin nordhorn

emcmeulman, 21-5-2013
Dagje uit naar Tierpark Nordhorn is erg leuk en betaalbaar.
Henkjan, 19-5-2013
je kunt heelveel fiets plezier in de omgeving van denekamp beleven.

Karin Bekkers, 14-5-2013
Er is een leuke kindvriendelijke dierentuin in Nordhorn in Duitsland. Dat is net over de grens.
g.j.kuiper, 1-10-2012

Kasteel, park en landgoed van Huize Singraven; watermolen en prima restaurant

Kunstenaars dorp Ootmarsum op 10 km, met veel galeries, leuke winkeltjes en lekkere horeca

Stadje Nordhorn net over de grens in Duitsland met een verrassend gezellig centrum

Bad Bentheim met een prachtig kasteel en voor de liefhebbers een casino.

Elke zaterdag de antiek en curiosamarkt in Weerselo.

richardenjoyce, 9-7-2012
Het centrum van Denekamp ligt op 3 km fietsafstand. Is goed te doen! Ootmarsum is ook een leuke plaats om naar toe te gaan!
A Wassink, 4-6-2010

Zeker een bezoek waard zijn in Denekamp, huis Singraven, en Ootmarsum met diverse galerieén, Bad Bentheim met het kasteel (erg mooi) plus diverse vakwerk huisjes.

Alles binnen 15 km dus prima te fietsen.

Met de gastenkaart van "De Papillon 25 % korting öp de volgende familieuitstapjes.

Dierentun Nordhorn, Sterrenwacht Lattrop, Twentse kaarsenmakerij Beuningen,

Museum Natura Docet Denekamp. Openluchtmuseum Los Hoes Ootmarsum.

Dit alles binnen 10 km dus ook prima te fietsen.