Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,6

20 tips over Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon

deejayre, 17-8-2015
Dierentuin Nordhorn is echt leuk om heen te gaan.
Familie Wieringh, 18-5-2015
De dierentuin in Nordhorn is erg leuk voor de kinderen, een dagje Ootmarsum als er markt is met oude ambachten, de overdekte speeltuin in Borne is ook een aanrader.
Jeannette, 17-8-2014

Werkend Internet. En als het al werkt dat je niet automatisch wordt uitgelogd?

Iets in de (niet zo gezellige) kantine regelen voor "niet-schreeuwers"?

We hebben een aantal aanbieders voor Camping & Bungalowpark De Papillon voor je op een rij gezet:

timpie, 17-8-2014

Check ook eens de spullen van een andere organisatie die op jullie camping staan hierdoor krijg je misschien betere recensie.

En voor de camping baas ga lekker met pensioen en laat je dochter het overnemen die snapt mensen gemiste

Andre Sigger, 2-8-2014
Neem de fietsen mee geweldige omgeving, ga na het Lutterzand of ga lekker zwemmen op de camping in de grote vijver of in het zwembad.
Aard, 31-7-2014
Ga ook eens in Duitsland fietsen.

E.n., 30-4-2014
Net over de grens is een fantastisch openlucht zwembad!
Marjolein, 17-9-2013

Wat wij erg leuk vonden was het zwembad in Nordhorn, met de auto nog geen 10 minuten rijden. Ook de dierentuin is hier erg mooi en overzichtelijk.

Het natuurmuseum in Denekamp is voor een ochtend of middag ook erg leuk, vooral ook voor de kinderen leuke doe-dingen.

Marlies, 16-9-2013
Fietsen naar Ootmarsum, Springendal ,Lutterzand. Bad Bentheim en Nordholt(Duitsland)
Toine Crone, 17-8-2013
De camping ligt op 3 minuten van de Duitse grens! Een bezoek aan Munster en Bremen is zeker de moeite waard. Er is in beide steden volop cultureel erfgoed te zien en je kan er perfect shoppen. Als je een dagje lekker wilt ontspannen is de Bentheimer mineral thermen in Bad Bentheim (20min) zeker een aanrader! Op de camping moet je zeker eens een wandeling maken in het natuurgebiedje achter de visvijver.