Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon

Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon
8,7

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Camping & Bungalowpark De Papillon voor je op een rij gezet:

234 reviews over Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon in het Nederlands

Mooi park

De bue
6-5-2018
  • Onderkomen10

Mooie camping met veel faciliteiten en zeer schoon. Hebben met ons gezin met 4 kinderen 2 weken de vakantie gehad waar we het hele jaar hard voor gewerkt hebben

Prachtige, schone en kindvriendelijke camping

Fam. Mulder
13-9-2017
  • Onderkomen9

Prachtige, schone camping. Goed recreatieteam. Voor iedereen was er wel iets te doen. Eten was ook prima qua prijs/kwaliteit. Schoon frituurvet en goed softijs! We hebben een heerlijke vakantie gehad! Echt een aanrader!

Geweldig

Henkjan
8-9-2017
  • Onderkomen10

Ruim en supergoed sanitair.

Mooie wandelroutes en voor de fietser ook.

Leuke nieuwe kaart van de keuken.

prima camping

cobie
8-9-2017

De camping heeft mooie plaatsen, alles is heel goed verzorgd. Vriendelijke mensen.

Een fijne omgeving om te fietsen, al met al, wij komen zeker terug!

Fam Seep
29-8-2017
  • Onderkomen10

Wij hebben hier 2 weken gestaan in augustus. Wat hebben wij een prachtige vakantie gehad. Onze kinderen hebben ontzettend genoten, geven aan dat deze vakantie hun mooiste is! Erg vriendelijk personeel. Schoon sanitair, leuke animatieteam. Hele mooie omgeving. Een aanrader is in Denekamp bij de Ijskuip aan te gaan. Heerlijk boerenijs om je vingers bij af te likken. We stonden op nr 187, een geweldig veldje iedereen is zo sociaal naar elkaar toe. Praatjes maken, koffie drinken, borreltje drinken met elkaar. Het kon allemaal. Fantastische vakantie gehad, tot de volgende keer!

Geweldig!!

Mandy de Wit
26-8-2017
  • Onderkomen10

Ik heb hier 2 weken met mijn 2 kinderen en man gestaan. Het was een super vakantie! Het zwembad was goed, de natuur was goed verzorgd en de kinderen hadden erg veel plezier bij de animatie. Ook was ik erg te spreken over de klantvriendelijkheid van onder andere het animatieteam, de mensen bij de receptie en de horeca. Ook in de omgeving zijn er leuke dingen te doen. Vooral ben ik erg tevreden over de horeca. De kaart is redelijk simpel, maar alles is erg goed gemaakt en er is voor ieder iets wils. Erg lekker gegeten en goed behandeld door de bediening! Wij komen hier zeker nog eens weer.

Niet onze camping

B witvoet
25-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Bungalow was al eerder klaar dan verwacht. Bij binnenkomst bungalow valt het op dat het geen luxe bungalow is zoals aangegeven. Ruimte nogal klein en het moet een 6 pers. Bungalow wezen, ben blij dat ik er niet met 6 pers. In aanwezig was. Helaas was er weinig te doen kwa animatie voor een kind van 13!!!! Gelukkig waren de vishengels mee maar dit heeft veel haakjes gekost ivm het slechte onderhoud van de visvijver, je moest eerst door wat struiken voordat je je hengel in het water kon leggen. Vooral voor kinderen is dit lastig. Het winkeltje was aanwezig maar helaas erg weinig assortiment. Al met al voor ons geen tweede keer naar de papillon!!!!!

Leuk maar niet met kinderen boven de 11

Anne
25-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Schoon park, camping heeft prachtig sanitair, dicht bij de grens, veel te doen buiten het park.

Onze jongste vond de animatie heel leuk. Voor oudere kinderen is er echter niets. Ook misten wij de familie animatie in de avond. Winkel heeft geen assortiment. Bij de bungalows is, net als op het hele park, veel speelvoorziening aanwezig. De sfeer is goed maar denk dat ze veel geld mislopen door zich te richten op gezinnen met kinderen tot 11 jaar.

• Activiteiten7
  • Onderkomen6

Het is een mooie en verzorgde camping, de toilet gebouwen, speeltuintjes, paden en zelfs bij het meer is het super schoon.

Wij waren er in de grote vakantie van onze kinderen, deze viel alleen 3 weken eerder dan de bouwvak in deze streek. Hierdoor was het erg rustig op de camping, weinig kinderen en we stonden 2 weken met z'n drieën op een veldje. Dit is iets om rekening mee te houden, want de laatste week werd het iets drukker en dat was voor de kinderen veel leuker. Met een heel groepje werd verstoppertje gedaan en gezwommen.

Een ander nadeel was dat ze in de eerste week van ons verblijf de tenten van country camp hebben opgezet, ondanks een autovrij veldje waren er busjes die op en neer reden en hebben we 2 dagen in de herrie gezeten vanaf 8 uur in de ochtend, dit is iets wat naar mijn idee al klaar had kunnen zijn omdat we al veel eerder hebben geboekt en ze hadden kunnen weten dat er campinggasten op het veld stonden.

Super vakantiepark

Silvia Mik
14-8-2017
  • Onderkomen10

Super gezellig park met veel activiteiten voor de kinderen, zeer schone sanitaire voorzieningen. En bovenal Twentse gastvrijheid en gezelligheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon scoort een 8.65 uit 10 op basis van 234 reviews.