Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon

Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon
8,6

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Camping & Bungalowpark De Papillon voor je op een rij gezet:

247 reviews over Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon in het Nederlands

Met jonge kinderen

Alles gaaf komen weer !

Bernard
10-10-2018
  • Onderkomen9

De Hittegolf overleefd, door gebruik recreatievijver, zandstrand, waterspeeltuin, fietsend door de schaduw reike bossen.

Zeer tevreden over recreatieteam. Zwembad had wel groter mogen zijn, verder zeer tevreden.

Van Rossum
20-9-2018

Een hele mooie camping met ruime plaatsen en geweldig mooi sanitair. Zeer vriendelijk personeel ( eigenaren). Vele mooie fiets routes in de omgeving

Goed, maar met veel voorwaarden

T. Jansen
20-9-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Goede camping, maar met heel veel regels, comfortplaats is alleen handig als je de nieuwste tv hebt. Anders geen verbinding of je moet nog eens extra huur betalen voor een kastje zodat je het wel kunt ontvangen.

Bezoekers mogen geen gebruik maken van zwembad en zwemvijver.

Eigenaar is erg stug en niet meedenkend.

kijk goed op hun site voor de voorwaarde en regels. Maar ook goed naar de aanbiedingen worden soms mooier gemaakt als dat ze zijn. ( beter acsi lid zijn )

In sept waren er geen activiteiten en het zwembad is klein maar oke

Buitengewoon prettig!

Erik
15-9-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben de afgelopen week met onze caravan op deze prachtige camping gestaan. Wat een buitengewoon prettige ervaring! Deze camping is bijzonder schoon, de velden en de straten zijn smetteloos. De toiletvoorzieningen zijn om door een ringetje te halen. De eigenaar zet zich in om een zo milieuvriendelijke camping te creëren, dat merk je aan alles. De camping ligt vlak bij de Duitse grens, een bezoek aan Bad Bentheim is aan te bevelen. Maar fietsen en wandelen kan ook in deze mooie omgeving. Een aanrader! Wij komen volgend jaar zeker een keer terug!

Geweldige vakantie gehad

Suusje
8-9-2018
  • Onderkomen9

Wij hebben heerlijk genoten van deze prachtige camping. Vanuit het park zijn er veel uitstapjes mogelijk. Goed gebruik gemaakt van het restaurant, we hebben heerlijk gegeten en de bediening was altijd vriendelijk. Meerdere zandkastelen zijn er gebouwd bij het meer. En vlak voor het slapen gaan nog even van de glijbaan voor de tent was ook een succes. Sanitair; in 1 woord subliem. Aan alles is gedacht en wat ook heel belangrijk is, superschoon.

Wij komen hier zeker terug!!

In een woord geweldige schone camping

a de groot
7-9-2018

na een vakantie te hebben gevierd in Spanje hebben we nog even 1 week nagenoten op camping de Papillon.

Geweldige camping wat een fantastische toiletgebouw staat hier super schoon en heerlijk ruim . De douches zijn goed van temperatuur en gelukkig geen tijdslimiet hierop.

De velden zijn ruim en de paden zijn goed verlicht . Leuk zwembad als je daar behoefte aan hebt . Heerlijk iedere morgen verse broodjes kunnen kopen in de kampwinkel waar vriendelijke mensen werken.

Zeer geslaagd voor ons deze week op de camping komen hier zeer zeker weer terug .

Wij komen nog wel eens terug.

agnes
5-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We hadden een plek aan de visvijver.

Heel gezellig ook met de vaste gasten die hier staan.

Ook het sanitair gebouw is super schoon,waar men ook 2a3 keer per dag doorheen gaat.

Slechte start met een vies huisje

Marjolein
29-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

We hebben een fijne vakantie gehad met ons gezin maar zeker een aantal aandachtspunten.

Teleurstellend dat we eerst het huisje zelf nog schoon moesten maken. Vieze plakkerige kastjes en nog vochtige smoezelig servies in de kasten.

Ondanks dat het zeker geen hoge prijs is lijkt het mij niet moeilijk om een schoon huisje af te geven.

Jammer dat de kap van het zwembad dicht bleef en dat er geen fijne zit lig gelegenheid is bij het zwembad.

We vonden het erg jammer dat de huisjes niet betrokken werden door het animatieteam daardoor was het voor onze kinderen een drempel om er naartoe te gaan. Het voelde voor hen dat de animatie voor de camping gasten was en niet voor de huisjes.

We hebben leuke dingen gedaan in de omgeving, klimmen, openluchtzwembad, dierentuin.

Prima camping, met wat verbeterpunten.

Kampeerster
21-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Het is een heel fijne camping voor kinderen. Ze hebben zich uitstekend vermaakt bij de Eendenclub, wat bestond uit een enthousiast en betrokken animatie team.

Door de zeer warme dagen hebben wij regelmatig gezwommen om af te koelen, en was ook het waterspray park heerlijk om te spelen. Jammer genoeg kan het dak nog maar een klein stukje open door veroudering, en galmt het nogal in het zwembad. Ik denk dat wij bij minder warme dagen ook vrijwel geen gebruik hadden gemaakt van het zwembad.

De zwemvijver is echt fantastisch, heel schoon helder water, zelfs met de hoge temperaturen. En met een heel mooi schoon strand om lekker te kunnen liggen. Alleen is er geen schaduw.

Het sanitair was helaas wat minder, er werd niet goed schoongemaakt, altijd haren in de putjes, vlekken op de deuren enz. die er dagen later nog zaten. Ik hield hier mijn slippers aan, terwijl ik dat nooit doe.

We hebben wel genoten, wie weet gaan we ooit nog terug.

Super vakantie

M van Hoorn
18-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooie en schone camping met veel waterplezier. Ligt gunstig voor uitjes o.a. naar Duitsland.

Mooie natuur de eekhoorntjes liepen gewoon op de camping.

Veel te doen voor kinderen.

Voor herhaling vatbaar

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.