Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon

8.3Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden
  • 8.2Onderkomen
  • 7.9Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Camping & Bungalowpark De Papillon voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Camping de Papillon in Overijssel is een echt familiepark. Met een animatieprogramma dat ook geschikt is voor tieners. Naast het zwembad zwem je bij goed weer ook in de zwemvijver met zandstrand. Ook aan speeltuinen en een binnenzwembad is gedacht. De Papillon ligt vlakbij de grens van Duitsland, breng een bezoek aan Bad Bentheim (22 kilometer).

269 reviews over Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon

• 2019
    8Annet en Rene29-09-2019

Prima, heel fijn gehad!

Prima sanitair, gezellige beheerder, ruime plaats voor de caravan. Tips voor de prachtige omgeving en een goede service. Geen gebruik gemaakt van activiteiten en we hadden geen kleine kinderen bij ons, vandaar dat dit niet ingevuld is. Maar zeer tevreden over de camping en een aanrader!

• 9T&T26-09-2019

mooi en schoon

heel leuk, schoon en lekker rustig

Gereisd met partner in september 2019

• Fantastisch komende seizoen kom je ons weer tegen

Wat een mooie schone en ruime plekken , met sanitair wat schoon en fris is elke dag, Met vloeibare zeep voor je handen als je van het toilet komt En eigenaar geweldig vriendelijk geeft je het gevoel dat je welkom bent , Voor ons de eerste keer op deze camping maar komen beslist terug.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 9Jop van den Berg25-08-2019

Top in Twente

Mooie camping met vismogelijkheden!

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Eduard22-08-2019

Volgend jaar weer.

Hele mooie camping met super schoon sanitair. Toffe animatie en mooie omgeving. Winkeltje is klein, maar goed. Vooral elke dag verse broodjes. Het eten in het restaurant was super lekker en snel. Ook het personeel was zeer gezellig, enorm mee gelachen. Het enige wat ik miste was een gezellige dans avond of middag of zoiets voor de ouders. Hiervoor is helemaal niks te doen en dat vonden meerdere gezinnen jammer. Verder hebben de kinderen zich op en top vermaakt. Ook aan de zwemvijver met strand was het voor de kinderen geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 3Danny Wigleven17-08-2019

NOOIT MEER!

Van 5 tot 19 augustus naar deze camping geweest. Ontvangst bij de receptie nogal koeltjes en weinig tot geen info gekregen over de omgeving. Bij aankomst op de aangewezen plek al gezien dat de camping behoorlijk leeg was. Bij de receptie en in het "restaurant" kon je pinnen maar niet in de winkel met zogenaamd uitgebreid assortiment. Alleen cash?! Onze zoon van bijna 12( over 3 weken) mocht niet meedoen met activiteiten voor 12+. Van de eigenaar het advies gekregen om dan maar te liegen! Laatste week stond alleen ons veldje nog vol. Rest van de camping leeg. Diverse klachten geuit, maar daar werd nagenoeg niet op gereageerd. Kreeg de indruk dat ze het allemaal al eerder hadden gehoord. Douches kun je niet kouder of warmer zetten, de camping bepaald. Toiletten regelmatig vies, geen animatie op de zaterdag( zijn vrij), zwembadje van 12x5 meter zonder kleedcabines en niet schoon. Voor ons NOOIT MEER!

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Boks & Co14-08-2019

Wederom een geweldige tijd gehad, tot volgend jaar

Ook na 6 seizoenen weer voor herhaling vatbaar. Voor de jongste kinderen leuke animatie, de pubers kunnen prima zwemmen in het meer en wat bijverdienen bij de lokale fruitkwekerij. Heerlijk gefietst en gewandeld in het mooiste stukje Twente.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Johnny Ter Mors30-07-2019

Super geweldige camping

Het genieten begint al zodra je de kanaalweg op rijdt. Dit is voor ons het mooiste plekje van de wereld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Fam. Wokke28-07-2019

Geweldig.

Het is een mooie camping met een vriendelijke eigenaar. Het sanitair wordt met grote regelmaat schoon gemaakt (min. 3 x per dag zag ik ze. Kan natuurlijk ook meer zijn). Mooi zwembadje om af te koelen. En een mooi meertje. Alleen jammer dat je de douche niet kon stellen. Het was bloed heet toen wij er waren dan was een koude douche wel lekker geweest. Museum oyfo en het zwembad en dierentuin in Nordhorn zijn zeker een bezoekje waard.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam postma27-07-2019

Super vakantie gehad

Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Vrienelijk personeel en ook de winkel ziet er super uit.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

20 tips over Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon

• E.n., 30-04-2014

Net over de grens is een fantastisch openlucht zwembad!

• Marlies, 16-09-2013

Fietsen naar Ootmarsum, Springendal ,Lutterzand. Bad Bentheim en Nordholt(Duitsland)

• Marjolein, 17-09-2013

Wat wij erg leuk vonden was het zwembad in Nordhorn, met de auto nog geen 10 minuten rijden. Ook de dierentuin is hier erg mooi en overzichtelijk.

Het natuurmuseum in Denekamp is voor een ochtend of middag ook erg leuk, vooral ook voor de kinderen leuke doe-dingen.

3 vragen over Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon

• Fam. Witteveen, 12-11-2014

slecht weer voorzieningen/water

Wij overwegen om met onze kinderen van dan 7 en 3 zomer 2015 naar deze camping te gaan. Het ziet er leuk uit, maar zijn er ook slecht weer voorzieningen gericht op deze leeftijden?

Ook zag ik dat er wat water is op de camping. Is dit goed afgeschermd voor de kleintjes?

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Familie Wieringh, 18-05-2015

Het zwembad is overdekt, dus ook bij slecht weer goed te doen. In Borne zit een overdekte speeltuin. Onder het toiletgebouw is er animatie voor de kinderen, hier zitten ook binnen activiteiten bij. Het meer ligt achteraan de camping, dus daar zullen ze niet zo makkelijk heen lopen. Het is volgens mij niet afgeschermd met een hek. De visvijvers zijn niet zomaar toegankelijk.

• sanne, 17-11-2012

Tent huren

Heeft iemand ervaring met het huren van een ingerichte tent op deze camping, via country camp.

Martijn, 19-08-2013

We hebben een week een tent gehuurd via deze organisatie. In 1 woord geweldig. Goed geregeld, schoon, compleet en zo goed als nieuw.

• E.J.Folkers, 20-02-2010

Brochure aanvragen vakantiebungalows

Is het mogelijk dat ik een brochure van de bungalows toegezonden krijg? Mijn adres is:E.J.Folkers,Oudelandselaan 163, 2652 ER Berkel en Rodenrijs. Bij voorbaat mijn vriendelijke dank.

Milena, 11-07-2014

Ik zou gewoon even bellen. Heb het Nummer voor u opgezocht 0541 351670