Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon

Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon
8,6

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Camping & Bungalowpark De Papillon voor je op een rij gezet:

238 reviews over Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon in het Nederlands

Super vakantie

M van Hoorn
18-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooie en schone camping met veel waterplezier. Ligt gunstig voor uitjes o.a. naar Duitsland.

Mooie natuur de eekhoorntjes liepen gewoon op de camping.

Veel te doen voor kinderen.

Voor herhaling vatbaar

Beter dan gedacht.

Rob van Lier
17-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Onze kinderen (15, 15 en 17) hebben niet zo veel meer te zoeken bij Landal, Roompot en Centerparcs. Daar is vaak niet veel te doen voor oudere kinderen en ze komen elkaar amper tegen. Dit jaar daarom gekozen voor een huisje op Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon.

Vaak is op een camping meer jeugd en maken ze makkelijker contact met elkaar. Dat bleek te kloppen en ze hebben twee heel fijne weken gehad.

Het huisje was goed maar niet bijzonder. Daar was de prijs ook naar. Bij Landal en Centerparcs betaal je zo het dubbele.

Het animatie team was goed. Ook voor oudere kinderen was er 's avonds iets leuks te doen.

Tot nu toe gingen we elk jaar naar een ander park toe maar misschien gaan we volgend jaar weer terug naar deze camping. Er is nog veel te zien in de omgeving en kinderen hebben het er dus erg naar hun zin gehad.

Hele leuke camping voor kinderen!!

Susan
14-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We hebben een super fijne week gehad, op deze leuke camping met onze kinderen van 9 en 11 jaar.

- Mooie sanitair gebouwen, die goed schoon werden gehouden.

- Leuk meertje met opblaasijsberg (het klimmen hierop was een uitdaging), met zandstrand om eindeloos te scheppen en speelveld met attributen.

- Zwembad was prima, alleen niet zo groot en niet zo diep.

- Animatie was top. Leuke grote ruimte hiervoor met een mooie tribune voor de optredens die er waren.

- Wifi werkte goed. Kon prima op meerdere apparaten, alleen niet te gelijk.

- Klein winkeltje voor de nodige boodschappen en elke ochtend heerlijk verse broodjes.

- Op ons veldje was het rustig. Als alles vol is, staat het best kort op elkaar.

- Eerste indruk horeca is matig. Bediening bij ijs ging niet vlot.

Leuke tips voor een uitstapje:

- Zwembad Delphino in Nordhorn

- Museumfabriek Enschede

- Klimpark Avatarz

- Speel- en ijsboerderij de IJskuip

- Pannenkoeken eten bij Bolle Jan

Voordeeluitjes.nl

- zwembad: is simpel en verouderd. Op de website staat vermeld dat er voor de allerkleinsten een apart en veilig peuterbadje zou zijn. Deze hebben wij niet gezien. Het dak van het zwembad zou open kunnen, maar ondanks de warme temperaturen hebben wij dit niet gezien.

- Horeca: personeel is erg aardig maar bediening is erg traag. IJsmachine werkt niet naar behoren. De hele week (te) zacht softijs

- Sanitair: mooie en nette toiletgebouwen. Alleen de schoonmaak zou beter kunnen. Ook is regelmatig het toiletpapier op.

- Voor WiFi moet je betalen. De communicatie hierover ontbreekt. Je betaald voor het aantal mb’s en krijg dan een code. Deze code kan je slechts op 1 apparaat gebruiken.

- speeltuintjes op veldjes: op de website staat dat er op de comfortplekken een spectaculair speeltoestel bevindt. Dit houdt in:simpele zandbak, wipkip en schommel. Hier hadden wij meer van verwacht.

- camping leek in het hoofdseizoen voor de helft vol

Mooi park

De bue
6-5-2018
  • Onderkomen10

Mooie camping met veel faciliteiten en zeer schoon. Hebben met ons gezin met 4 kinderen 2 weken de vakantie gehad waar we het hele jaar hard voor gewerkt hebben

Prachtige, schone en kindvriendelijke camping

Fam. Mulder
13-9-2017
  • Onderkomen9

Prachtige, schone camping. Goed recreatieteam. Voor iedereen was er wel iets te doen. Eten was ook prima qua prijs/kwaliteit. Schoon frituurvet en goed softijs! We hebben een heerlijke vakantie gehad! Echt een aanrader!

Geweldig

Henkjan
8-9-2017
  • Onderkomen10

Ruim en supergoed sanitair.

Mooie wandelroutes en voor de fietser ook.

Leuke nieuwe kaart van de keuken.

prima camping

cobie
8-9-2017

De camping heeft mooie plaatsen, alles is heel goed verzorgd. Vriendelijke mensen.

Een fijne omgeving om te fietsen, al met al, wij komen zeker terug!

Fam Seep
29-8-2017
  • Onderkomen10

Wij hebben hier 2 weken gestaan in augustus. Wat hebben wij een prachtige vakantie gehad. Onze kinderen hebben ontzettend genoten, geven aan dat deze vakantie hun mooiste is! Erg vriendelijk personeel. Schoon sanitair, leuke animatieteam. Hele mooie omgeving. Een aanrader is in Denekamp bij de Ijskuip aan te gaan. Heerlijk boerenijs om je vingers bij af te likken. We stonden op nr 187, een geweldig veldje iedereen is zo sociaal naar elkaar toe. Praatjes maken, koffie drinken, borreltje drinken met elkaar. Het kon allemaal. Fantastische vakantie gehad, tot de volgende keer!

Geweldig!!

Mandy de Wit
26-8-2017
  • Onderkomen10

Ik heb hier 2 weken met mijn 2 kinderen en man gestaan. Het was een super vakantie! Het zwembad was goed, de natuur was goed verzorgd en de kinderen hadden erg veel plezier bij de animatie. Ook was ik erg te spreken over de klantvriendelijkheid van onder andere het animatieteam, de mensen bij de receptie en de horeca. Ook in de omgeving zijn er leuke dingen te doen. Vooral ben ik erg tevreden over de horeca. De kaart is redelijk simpel, maar alles is erg goed gemaakt en er is voor ieder iets wils. Erg lekker gegeten en goed behandeld door de bediening! Wij komen hier zeker nog eens weer.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Camping & Bungalowpark De Papillon scoort een 8.58 uit 10 op basis van 238 reviews.