Vakantiepark Bavelds Dennen

10 tips over Vakantiepark Bavelds Dennen

Bavelds-dennen, 19-9-2014

Schaapskooi stroothuizen

Kasteel Singraven

Terrassen in Nordhorn aan het water!

Ootmarsum

Fam. de Groot, 24-1-2014

Dierentuin Nordhorn

Gratis Zwembad

Eten bij De Zoeke

Binnenspeelhuis balorig

Pannenkoekenhuis Bolle Jos

julia, 21-9-2013

Wij hadden Nr.63 Ze hebben bij de receptie nog meerdere van die mooie gerenoveerde bungalows te huur, vraag er naar.

We werden zeer vriendelijk te woord gestaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Bavelds Dennen voor je op een rij gezet:

Ans, 13-9-2013

De knooppunt routes zijn in de buurt .

We hebben zo verschillende fietstochten gemaakt.

Bink, 11-9-2013

Per auto of per fiets naar Oldenzaal, Denekamp en Ootmarsum en Nordholm.

Fiets knooppuntenroutes. Prachtig landschap. Ga eten bij eigenwijs in Denekamp. Leuke plek en goed betaalbaar! Bezoek ook de nabijgelegen watermolen.

Lianne, 8-8-2013
we zijn naar tuincentrum Oostenrik geweest een aanrader en Nordhorn(Duitsland)

G. Hammink, 8-5-2013

Dierentuin Nordhorn (vlakbij)

Pannenkoeken eten bij Bels. Hier is buiten een terras waar kippen rondscharrelen en waar je heerlijk kunt zitten.

P. van Hoogen, 23-3-2013

Dierentuin Nordhorn

Scooter trip! Info bij de receptie gekregen.

Zwembad, genoeg te beleven voor een dag plezier met kids.

Sauna Sare. Prachtig!

Onze tip om te reserveren via Bavelds-dennen. Alles is te overleggen en ze zijn zeer stipt en vriendelijk. Ons erg goed bevallen.

R. Michielsen, 16-10-2012
Het stadje ootmarsum was er leuk. Er is ook een hele leuk dierentuin in Nordhorn (ongeveer 7 minuten met de auto), inclusief grote speeltuin.
Henk van Buuren, 15-3-2012
Wij hebben heerlijk gefietst en ook het eten bij het restaurant op het bungalowpark is goed. Het park heeft geen eigen zwembad, maar er kan gratis van meerdere zwembaden gebruikt gemaakt worden (vraag hiernaar bij de receptie). Zo heeft mijn man 3 verschillende zwembaden in de nabije omgeving uitgeprobeerd!

We hebben een aantal aanbieders voor Bavelds Dennen voor je op een rij gezet: