Bed and Breakfast Veldzicht

Meer bedandbreakfast info

10 reviews over Bed and Breakfast Veldzicht

• 2018
      10Gijs en Hermien11-08-2018

Het is een echte aanrader!

Je wordt warm onthaald. Het verblijf ziet er tiptop uit. Je hebt een prachtig uitzicht op de landerijen . Het ligt in een omgeving waar je heerlijk kunt fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
      9Henrike16-07-2017

Prachtige rustgevende plek

Fijne plek in een mooie omgeving! Je hebt een plek helemaal voor jezelf en het is tot in de puntjes verzorgd en netjes afgewerkt. Heerlijk ontbijtje en prettig contact met de gastvrouw. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2017

• 9S. Ouwersloot09-07-2017

Hele fijne plek!

Heerlijke plek. Fijn dat je alles voor je zelf hebt. Een vakantiehuisje zonder buren. Ontbijt wordt in ochtend langs gebracht. Was heerlijk uitgebreid ontbijt. Het contact met Yvonne was vlot en gezellig. Aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Karen26-05-2017

Karen

Een gezellig ingerichte kamer met prachtig uitzicht. Je kunt er ook heerlijk buiten zitten. Het is er rustig, we hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• Oude reviews

9Peter09-08-2015

Geweldig

Het onderkomen is gemaakt boven in een voormalige schuur/ koeienstal . Het staat helemaal vrij. Je hebt prachtig uitzicht over de velden die nu vol mais staan. Het doet dus zijn naam eer aan. Als je de schuurdeur open doet zul je verbaasd zijn over het mooie appartementje dat Bennie en Yvonne er hebben gemaakt. Eigen douche en toilet, een prima kamer en een heerlijk bed. Alles wordt afgemaakt met een heerlijk ontbijt en kan tegen een geringe meerprijs worden uitgebreid met een prima lunchpakket.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Bas en Annet21-07-2015

Complete comfortabele accommodatie, 100% gastvrij

Goede overnachtingsplaats nabij fiets- en ATB routes. Uitstekend verzorgd; bed, douche, k&t, kamer met horren, privacy, uitzicht, fietsenstalling, buitenzijde, ontbijt, lunchpakket, koelkast, pantry, alles zeer goed en erg schoon en fris.

Gereisd in juli 2015

• 8petra ensing26-10-2013

Een hele leuke plek en een mooie locatie

We kwamen bij toeval bij deze b&b terecht, maar ik moet zeggen we waren aangenaam verrast. Een mooie kamer, leuk ingericht echt top!! Heel fijn ook dat we op zondag niet zo vroeg uit hoefde te checken, dus konden we lekker uitslapen. We komen wel vaker in Den Ham dus dan zullen we zeker hier weer heen gaan.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9jacqie20-08-2013

licht en rust

Lichte en stijlvol ingerichte kamer waar het je aan niets ontbreekt. Rustig gelegen en 's ochtend een heerlijk ontbijt met verse producten en alles met veel aandacht klaar gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8hanneke27-07-2013

Prima plek in mooie omgeving

Een week gebruik gemaakt van de B&B. Aardige eigenaars (en behulpzame jonge zoon!). Erg geschikt voor een koppel dat een romantische plek met privacy wil, aangezien de B&B een zelfstandige eenheid is. Mooi uitzicht en goed onderhouden sanitair en slaapkamer. Door de hittegolf was het wel erg warm onder het dak, maar een ventilator was zo geregeld. Ik was er voor werk, dus heb geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar kan niet anders dan dat dat ook goed is ;)

Zakelijk gereisd in juli 2013

• 7L. van Bolhuis08-07-2013

Heerlijk Bed en Breakfast

B&B Veldzicht is een heerlijk apart gelegen B&B met een mooie ruime kamer en goed sanitair. Elke ochtend wordt een heerlijk ontbijt gebracht en de gastvrouw heeft veel tips over de omgeving. Omdat de B&B op de eerste verdieping licht is er prachtig uitzicht over de Es.

Gereisd met partner in juni 2013

1 tip over Bed and Breakfast Veldzicht

• Bas en Annet, 21-07-2015

Gastvrouw houdt rekening met persoonlijke wensen.

0 vragen over Bed and Breakfast Veldzicht

Bed and Breakfast info