Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.8Inrichting
  • 9.9Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

64 Reviews over Groepsaccommodatie Melody Ranch

• 10Monique30-04-2021

Oase van rust in een andere wereld

Sfeervolle en zeer ruime cabin met alle voorzieningen die je nodig hebt. Gastvrije eigenaren, warme ontvangst. Elke ochtend wakker worden met een orkest van vogeltjes. Fantastische omgeving qua natuur en bezienswaardigheden. Wij hebben ontzettend genoten en hebben een top (mid)week gehad!

• 10Ruimte
  • 10W Smits28-03-2021

Het Ranche gevoel in Nederland

We hebben mogen logeren in de Cabin van de Ranche.En het was liefde op het eerste gezicht. De deur ging open en we waande ons in een compleet andere wereld. De Cabin is geweldig ingericht en heeft alle noodzakelijke voorzieningen. De omgeving is geweldig en zeker in deze tijden van Corona is het net of je toch in het buitenland bent. Ook is er een overvloed aan rust en als je even goed oplet zie je reeën, eenden, reigers, eekhoorntjes en vele vogels. Met andere woorden boek en beleef het zelf.

• 9Fam. Altena03-12-2019

Geweldig

Wij hebben hier ons 50/25 feest gegeven met vrienden en familie, 30 slaapgasten en 35 daggasten, prachtige plek, netjes, alles is aanwezig, kampvuur plek, schitterend gebouw daardoor erg sfeervol 👍🏻

• 8S. Teelen19-11-2019

Aanrader!

Hele mooie, nette accommodatie. Erg prettig dat het woon- en slaapgebouw van elkaar gescheiden zijn. En elke slaapkamer eigen wc en douche heeft. Heerlijk genoten van het kampvuur en genoeg ruimte erom heen voor de kinderen. Jan en Henny zijn aardige mensen!

• 10J.H. de Vries15-10-2019

Terug in de tijd

Warm welkom. Thuis komen gevoel. Rustige en landelijke omgeving met veel groen. Je hebt het gevoel dat je terug gaat in de tijd. Mooie wandel gebieden, genoeg te doen en te zien in de omgeving. De Amerikaanse blokhut ( KABIN ) is sfeervol ingericht. Veel aandacht voor detail. De eigenaren kunnen met veel liefde en gevoel vertellen over hun ervaring met de Amerikaanse levensstijl.

Wij komen zeker terug.

• 9Nynke02-10-2019

Fijne locatie, mooi speelterrein, kampvuur!

Prima groepsaccomodatie! Sfeervol, ruim. schoon. Western sfeer geweldig leuk doorgevoerd met veel details, gezellige bar!

• 9Van Vliet26-06-2019

Super!

Top accommodatie! Veel ruimte en ideaal een aparte saloon en slaapgelegenheid. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken!

• 9EF29-05-2019

Geweldig genoten

Prachtige locatie, leuk thema country en western en alles in stijl. Hele mooie omgeving, bos op loopafstand. Heel veel ruimte, ook voor kinderen om te spelen met groot grasveld. Schone en nette slaapkamers en huiskamer/keuken. Super kampvuur voor in de avond. Wij hebben genoten.

• 9Keet 't Krot18-04-2019

Super verblijf voor een vriendenweekend!

Perfecte locatie voor een weekend weg met de vrienden. Handig is dat de slaapaccommodatie apart zit. Wel eraan denken dat het wat gehorig is :-). Wij hebben gebruik gemaakt van de activiteiten/catering wat ze aanbieden, ook een aanrader!

• 9Zipje & Zopje10-04-2019

Fantastisch!

We hebben een heerlijk vriendenweekend met onze carnavalsvereniging gehad. Prachtige locatie, super sfeervol! Wat vooral prettig is is dat de slaapvertrekken los liggen van het recreatiegebouw. Ook voor leuke activiteiten hoef je de locatie niet af, die worden goed verzorgd door Jan en Henny. Wat ook heel prettig is dat we we heel gaatvrij ontvangen werden, zowel bij het kijken als bij het weekend zelf. Alles gaat in goed overleg! Zowel buiten als binnen genoeg plek voor onze grote groep van 28 personen.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch info

• CafeBeschikbaar (1)