Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch

Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch
8,8

49 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch in het Nederlands

Fantastisch verblijf en perfecte locatie

Jasper van den Berg
5-11-2018

Twee dagen weg geweest met alle collega's! Mede door de fantastische locatie echt een geslaagde geworden. De rustige boomrijke omgeving gaf ons de mogelijkheid om ook lekker buiten te zijn met elkaar. Het groepsverblijf inclusief professionele keuken en bar was super en boven verwachting. De slaapvertrekken waren zeer ruim en bedden prima. Kortom een fijn verblijf gehad.

PS. bijna vergeten, een hele fijne gastheer/vrouw is de familie Entjes.

Aanrader

Toneke
3-11-2018

Zeer rustig. Mooie omgeving. Hele vriendelijke mensen.

Top!

Brandweer Slootdorp
2-11-2018

Mooie accomodatie! gezellig groepsverblijf, en ideaal dat de slaapkamers in een ander gebouw zitten. Er zijn veel leuke uitjes te organiseren in de buurt, en veel kan via Melody ranch geregeld worden. Wij hebben een fantastisch weekend gehad.

Super

Petra
21-10-2018

Geweldige accommodatie op een zeer mooie locatie. Ruime slaapkamers met eigen sanitair. Gemeenschappelijke ruimte met gezellige bar en ruim opgezette keuken. Een top locatie voor een groep.

Van te voren zijn even langs geweest om te kijken, we werden goed ontvangen. Koffie stond klaar. Wij vonden het toch wel prettig om de locatie even te bekijken omdat we met een grote groep waren . Het is een gezellige plek, waar je samen kan zitten bij het kampvuur. Je hebt echt het gevoel dat je in Canada zit. Een aanrader. Enige minpuntje dat je energierekening nog apart moet betalen. Komt niet vriendelijk over. Er zat verder geen sauna ofzo bij. Beter lijkt mij gewoon bij de prijs in.

Tis een prachtige accomodatie, mooie ligging en erg stil. Veel ruimte om allerlei activiteiten te organiseren. Toch enkele minpunten: de kamers in de groeps-accomodatie zijn erg klein. Ze zijn voor twee en vier personen, maar erg klein. Er is nauwelijks plek om iets op te hangen, geen kleerhangers. Er zijn maar drie legplanken, dus erg weinig bergruimte. Het pakket bedlinnen is oud en versleten, er zitten zelfs gaten in. Geen handdoeken aanwezig, die moet je zelf meenemen. Geen plek om natte handdoeken op te hangen om te drogen. De douche en wc is één ruimte, om de douche hangt een vies douchegordijn. Als je gedoucht hebt is alles nat en loop je met natte voeten of slippers je slaapkamer in. Ook hier bijna geen plaats om je toiletspullen neer te zetten. Eigenaren zijn erg afstandelijk en houden alles in de gaten. Er werd heel veel commotie gemaakt over een broodplank die gemist werd. Notabene een plank die je bij 10 zakken chips krijgt!

Mooie accommodatie, laat de gasten wat meer vrij.

Jeroen Verkade
19-7-2018

Begin juli 2018 zijn wij met de vriendengroep en partners een weekendje te gast geweest bij de Melody Ranche. Het verblijf is prachtig, heeft grote en schone kamers en er is een ruimte om met een grote groep zowel binnen als buiten samen te zijn. De ligging is naast het bos en redelijk dicht bij het dorp.

Wat wij minder vonden waren de bedden, en vooral de matrassen. Daarnaast begrijpen wij dat de eigenaren zuinig zijn met hun accommodatie. Maar wij hebben het gevoel gehad dat er met een vergrootglas op ons werd gelet. Dit terwijl wij naar ons idee juist heel meedenkend waren en netjes met de spullen om gingen. Dit hebben wij als storend ervaren.

melody ranch grenst aan een prachtige bosrijke omgeving , waar je mooi kunt fietsen en wandelen. Accomodatie is schoon en heeft veel privacy.

Iedere kamer heeft een kleine badkamer. Helaas weinig haakjes om kleding op te hangen. Wat wij mistten waren goede stoelen om buiten te zitten. De ligstoelen zijn prima voor jongeren, maar niet geschikt voor ouderen. Alle kinderen hebben zich prima buiten vermaakt ondanks dat er niet heel veel was voor hen.

Als grote fans van countrymuziek en Amerika is dit natuurlijk dé spot om je huwelijk laten voltrekken en daarna met vrienden en familie te vieren. Wat een gave locatie, je waant je door de houten verblijven en de omliggende natuur meteen in een afgelegen gebied in Amerika (of Canada).

Ook onze gasten kwamen daardoor meteen helemaal in de stemming voor onze Amerikaanse bruiloft. Drie dagen verbleven we er en het was top. We waren er 'thuis', het ontbrak ons aan niets en we kregen de vrijheid om de locatie van de trouwceremonie te kiezen.

Een aanrader voor iedereen, of iedere groep, die de hectiek van het dagelijkse leven even wil ontvluchten en de batterij weer wil opladen in een mooie, groene, vriendelijke omgeving!

Topaccomodatie alles klopt.

Ellen Spies
19-6-2018

Het is een fantastische accommodatie. Prachtige en rustige ligging. Erg schoon. Wat fijn is dat iedereen zijn eigen badkamer heeft. De inrichting is erg mooi/ruim en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch in Den Ham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.