Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch
9,1

43 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooie accommodatie, laat de gasten wat meer vrij.

Jeroen Verkade
19-7-2018

Begin juli 2018 zijn wij met de vriendengroep en partners een weekendje te gast geweest bij de Melody Ranche. Het verblijf is prachtig, heeft grote en schone kamers en er is een ruimte om met een grote groep zowel binnen als buiten samen te zijn. De ligging is naast het bos en redelijk dicht bij het dorp.

Wat wij minder vonden waren de bedden, en vooral de matrassen. Daarnaast begrijpen wij dat de eigenaren zuinig zijn met hun accommodatie. Maar wij hebben het gevoel gehad dat er met een vergrootglas op ons werd gelet. Dit terwijl wij naar ons idee juist heel meedenkend waren en netjes met de spullen om gingen. Dit hebben wij als storend ervaren.

melody ranch grenst aan een prachtige bosrijke omgeving , waar je mooi kunt fietsen en wandelen. Accomodatie is schoon en heeft veel privacy.

Iedere kamer heeft een kleine badkamer. Helaas weinig haakjes om kleding op te hangen. Wat wij mistten waren goede stoelen om buiten te zitten. De ligstoelen zijn prima voor jongeren, maar niet geschikt voor ouderen. Alle kinderen hebben zich prima buiten vermaakt ondanks dat er niet heel veel was voor hen.

Als grote fans van countrymuziek en Amerika is dit natuurlijk dé spot om je huwelijk laten voltrekken en daarna met vrienden en familie te vieren. Wat een gave locatie, je waant je door de houten verblijven en de omliggende natuur meteen in een afgelegen gebied in Amerika (of Canada).

Ook onze gasten kwamen daardoor meteen helemaal in de stemming voor onze Amerikaanse bruiloft. Drie dagen verbleven we er en het was top. We waren er 'thuis', het ontbrak ons aan niets en we kregen de vrijheid om de locatie van de trouwceremonie te kiezen.

Een aanrader voor iedereen, of iedere groep, die de hectiek van het dagelijkse leven even wil ontvluchten en de batterij weer wil opladen in een mooie, groene, vriendelijke omgeving!

Topaccomodatie alles klopt.

Ellen Spies
19-6-2018

Het is een fantastische accommodatie. Prachtige en rustige ligging. Erg schoon. Wat fijn is dat iedereen zijn eigen badkamer heeft. De inrichting is erg mooi/ruim en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Gezellig weekend gehad!

Familie Nijdam
29-5-2018

Voor de tachtigste verjaardag van mijn moeder zijn we hier een weekend geweest. Geweldig idee om deze ranch in Nederland neer te zetten als groepsaccomodatie! Het was het hele weekend 30 graden dus we zijn nauwelijks in de huiskamer van het hoofdgebouw geweest. Wel jammer want daar hangt de bijzondere sfeer van een Amerikaanse ranch. De bar en keuken voldoet prima. Voldoende glazen, servies en bestek. Lekkere snelle vaatwasser dus alles is snel weer opgeruimd. De slaapvertrekken voldoen ook goed. Wel een ventilator meegenomen want het was toch wel aardig warm in de kamers. Heerlijk was het dat iedereen zijn/haar eigen badkamertje had! De Cowboys and Indians en Westerngames gespeeld op het grote grasveld, erg leuk! Ook nog een paar verbeterpuntjes: de stoelen voor buiten zijn niet heel stevig. Iemand die wat meer weegt zakt snel door de poten van de stoel. Er was geen parasol aanwezig bij de eettafel buiten. Dit zou wel welkom zijn.

Buitengewoon

Daniel Mennink
14-5-2018

Supermooie accomodatie , mooie nette aparte slaapkamers en een mooie speelweide plus eigen bar / eigen ruimte , valt weinig over te zeggen gewoon topaccomodatie !

Geweldig!

Fam. Brederode
24-1-2018

Super accommodatie met Western thema tot in de puntjes doorgevoerd. Alles erg netjes en schoon. Fijne slaapkamers met eigen douche en toilet. Super leuke activiteiten bij te boeken. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader voor groepsuitjes met familie, vrienden en voor de kinderen is het ook erg leuk. Super keuken aanwezig!

Sarina
3-1-2018

Een onwijze leuke accommodatie en van alles voorzien. Ideaal dat de slaapvertrekken los zijn van het hoofdgebouw. Hele gave inrichting waardoor het gelijk sfeer en gezelligheid heeft als je binnen stapt. Mooie omgeving met achter de accommodatie gelijk een bos om in te wandelen. Ik kan niks negatiefs vertellen over deze accommodatie!

Geweldig

bijzondere vrouwen 2017
1-12-2017

geweldig onderkomen, gezellige kamers met comfort.

Stoelen in de algemene ruimte zijn zwaar en er is geen felle verlichting. dit maakt het gezellig en kan lastig zijn als je afhankelijk bent van liplezen oid.

Fijne sfeervolle groepsaccommodatie

Schilderstreken
1-11-2017

Sfeervolle groepsaccomodatie met professionele keuken. Met groep volwassenen (kunstschilders) hier ern midweek verbleven. Deze accommodatie gekozen vanwege de overdekte veranda's en daarmee de mogelijkheid om te allen tijde droog te kunnen zitten schilderen met zicht op een mooie vijver. Enig puntje zou kunnen zijn dat de kamers iets gehorig zijn, maar erg sfeervol en comfortabel. De fam. Entjes is erg gastvrij en flexibel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch in Den Ham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Melody Ranch scoort een 9.09 uit 10 op basis van 43 reviews.