Camping De Kuupershoek

Tonen op kaart

31 reviews over Camping De Kuupershoek

• 2019
    9Koen17-07-2019

Super boerderijcamping met kinderen.

Hele leuke boerderijcamping voor bezoek met kinderen. Zelf met 2 jongens van 6 en 2 geweest. Heel veel skelters, fietsjes en speeltuintjes.De kinderen kunnen regelmatig met de boer mee de dieren voeren. Camping zelf zeer schoon sanitair , nette plekken en vriendelijk ontvangst. We gaan zeker nog een keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Mulder26-06-2019

Aanrader!

Hele mooie plek, prachtige omgeving. Lekker rustige camping, superschoon sanitair. Boer Wilfred was heel vriendelijk, en het was voor de kindjes een feest om mee te mogen doen met dieren voeren. Toen er een paar dagen bijna geen kinderen waren op de camping (en dus geen officieel voer-moment) kwam hij toch even persoonlijk langs om onze zoontjes uit te nodigen voor het voeren, en zelfs de pony kwam mee naar onze tent voor een privé ritje! Ruime plekken en genoeg speelmateriaal. Echt een aanrader, deze camping!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9J. Strijkert07-01-2019

meer als fantastisch

fantastische camping super aardige beheerders die er alles aan doen om je thuis te laten voelen,zeer schoon sanitair een fantastische buurt om te fietsen. voor de kinderen liggen er skelters en fietsjes en natuurlijk de beesten die de boer heeft. wij komen hier zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    9Stefanie kalf25-08-2018

Leuke camping om nooit meer tevergeten

We hebben deze zomer met onze zoon en 3 grieten , Van jullie boerderij camping mogen genieten. Na aan komst werden we vriendelijk naar onze kampeer plek gewezen, De kinderen rende meteen naar de skelters en die waren lekker aan het sjezen . Een kleine rondleiding en een mapje met dingen die we konden gaan doen, Het sanitair was netjes en schoon ook konden de kinderen op de hooizolder kijken naar hun favoriete cartoon. de eerste dag gingen we met de boer de dieren eten geven Dit was voor de kinderen erg leuk om dit te mogen beleven Pony rijden lammetje melk geven de kids hadden van oor tot oor een stralende lach En dag 2 naar de ijsboerderij in de huifkar voor een klein bedrag En er was overal voor gezorgd drinken snoepjes en erg veel vertier Ja de Boer zorgde bij een ieder voor veel plezier Die kinderen zullen deze boer grappenmaker niet snel vergeten Maar ook wij als ouders zijnde niet het was een prettige camping dat moet

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Familie van Dooren08-05-2018

Een geslaagde vakantie!!

We zijn vandaag weer thuis gekomen en kunnen alleen maar genietend terugkijken op onze week vakantie bij de Kuupershoek. Het was super! Het weer zat ook enorm mee, maar het allerfijnste was dat de kinderen zich er heel fijn kunnen vermaken. Ze hadden amper tijd om te eten, want dan wilden ze al weer verder spelen! De huifkartocht is een echte aanrader en ook het dieren voeren is erg leuk. Als de gele emmer er hing dan glunderden de kinderen van oor tot oor, want dan mochten ze die avond weer met boer Wilfred mee!
    En dan heb ik het nog niet eens over de goede faciliteiten, ook hier kunnen we alleen maar positief over zijn. Familie ten Brinke, heel erg bedankt voor deze fijne week!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Aloys13-06-2017

Goed verzorgde camping!

Deze camping is ons prima bevallen! Niets op aan te merken We hebben hier juli 2016: 13 nachten gestaan. Goede grasmat en voldoende begroeiing (haag / bomen) waardoor geen gevoel dat je op een ''open veld'' staat. Goede douches waarin tevens een wastafel opgenomen met warm en koud water. Keurige toiletten. 3 x Aanrecht (warm water) voor de afwas. Familie/ invalide douche ruimte met toilet en wastafel aanwezig. Sanitair maakt men schoon tot in de details. Zeeppompje + handdoek aanwezig voor het wassen van de handen. Bij aankomst ontvang je een informatie-map. Aan alles is te merken dat de beheerder alles doet om de gasten zoveel mogelijk service te bieden, hier is de klant echt koning! Prijs / kwaliteit is dik in orde!

Camping de Kuupershoek: Ga zo door!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Eduard02-10-2016

Voor herhaling vatbaar

Mooie leuke minicamping. Keurige staat van de plaatsen. Ruim. Nette staat van het sanitair. Bijzonder is ook de aanwezigheid van een recreatieruimte met boekjes, tafelvoetbal en tv met dvd's. Er wordt niet moeilijk gedaan over aankomst en vertrektijden. Allerlei activiteiten worden er georganiseerd. Bijzonder leuk is het voeren van de dieren. Boer lokt de kinderen op ludieke wijze mee naar de dieren en met grappen en grollen worden de kinderen in contact gebracht met de dieren. Top camping en hier komen we vaker.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 10Philips19-08-2016

Geweldige vakantie gehad

Kuupershoek is een gezellige camping met leuk entertainment door boer Wilfred. Een echte aanrader! De plaatsen zijn ruim en netjes. Sanitair is netjes. Er waren veel kinderen om mee te spelen. Avonturenpark Hellendoorn is een aanrader (onze kinderen zijn in de leeftijd van 3 tot 8 jaar).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10fam Selles13-05-2016

Fijne kindvriendelijke camping

We hebben in de eerste week van mei 2016 met prachtig weer op deze camping gestaan. We hebben volop genoten. Er waren heel veel kinderen en dat was voor onze kinderen (4 en 7 jaar) natuurlijk helemaal top. Fietsen, skelteren, ponyrijden, vissen, spelen met water, het kon niet op.

Mooi ruim sanitair en schoon. Altijd warm water en geen gedoe met muntjes of pasjes.

Vriendelijke eigenaren die veel voor hun gasten doen. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Peter Lenselink28-10-2015

Prima camping.

Aardige eigenaars die je van harte welkom heten en je voorzien van een persoonlijke map met er toe doende informatie van de omgeving. Camping wordt petfect onderhouden en bijgehouden. De twee toiletgroepen zijn erg schoon en ruim. De omgeving is erg mooi en voor fietsers ideaal. Camping vinden wij een aanrader. Hebben eind oktober 5 dagen op de camping gestaan.

Gereisd met partner in oktober 2015

5 tips over Camping De Kuupershoek

• A van Til, 29-05-2012

Goed eetcafe in het dorp.

• Wim, 25-08-2012

Houd je van jonge kinderen, gezelligheid en gemoedelijkheid, dan is dit de ideale camping. Jonge ouders hebben altijd zicht op hun kinderen. Wij (65 en 68 jaar) zijn 2x een week op deze camping geweest en hebben ontzettend genoten

• leoemb, 14-08-2012

Opa's en Oma's kunnen hier gerust heen want er is een heel arsenaal aan speelgoed teveel om op te noemen en als er wat is staat iedereen voor je klaar.

1 vraag over Camping De Kuupershoek

• Bert, 29-07-2019