Camping De Kuupershoek

Camping De Kuupershoek
9,3

28 reviews over Camping De Kuupershoek in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuke camping om nooit meer tevergeten

Stefanie kalf
25-8-2018

We hebben deze zomer met onze zoon en 3 grieten ,

Van jullie boerderij camping mogen genieten.

Na aan komst werden we vriendelijk naar onze kampeer plek gewezen,

De kinderen rende meteen naar de skelters en die waren lekker aan het sjezen .

Een kleine rondleiding en een mapje met dingen die we konden gaan doen,

Het sanitair was netjes en schoon ook konden de kinderen op de hooizolder kijken naar hun favoriete cartoon.

de eerste dag gingen we met de boer de dieren eten geven

Dit was voor de kinderen erg leuk om dit te mogen beleven

Pony rijden lammetje melk geven de kids hadden van oor tot oor een stralende lach

En dag 2 naar de ijsboerderij in de huifkar voor een klein bedrag

En er was overal voor gezorgd drinken snoepjes en erg veel vertier

Ja de Boer zorgde bij een ieder voor veel plezier

Die kinderen zullen deze boer grappenmaker niet snel vergeten

Maar ook wij als ouders zijnde niet het was een prettige camping dat moet

Een geslaagde vakantie!!

Familie van Dooren
8-5-2018

We zijn vandaag weer thuis gekomen en kunnen alleen maar genietend terugkijken op onze week vakantie bij de Kuupershoek. Het was super! Het weer zat ook enorm mee, maar het allerfijnste was dat de kinderen zich er heel fijn kunnen vermaken. Ze hadden amper tijd om te eten, want dan wilden ze al weer verder spelen!

De huifkartocht is een echte aanrader en ook het dieren voeren is erg leuk. Als de gele emmer er hing dan glunderden de kinderen van oor tot oor, want dan mochten ze die avond weer met boer Wilfred mee!

En dan heb ik het nog niet eens over de goede faciliteiten, ook hier kunnen we alleen maar positief over zijn.

Familie ten Brinke, heel erg bedankt voor deze fijne week!

Goed verzorgde camping!

Aloys
13-6-2017

Deze camping is ons prima bevallen! Niets op aan te merken

We hebben hier juli 2016: 13 nachten gestaan.

Goede grasmat en voldoende begroeiing (haag / bomen) waardoor geen gevoel dat je op een ''open veld'' staat.

Goede douches waarin tevens een wastafel opgenomen met warm en koud water.

Keurige toiletten. 3 x Aanrecht (warm water) voor de afwas. Familie/ invalide douche ruimte met toilet en wastafel aanwezig. Sanitair maakt men schoon tot in de details. Zeeppompje + handdoek aanwezig voor het wassen van de handen.

Bij aankomst ontvang je een informatie-map. Aan alles is te merken dat de beheerder alles doet om de gasten zoveel mogelijk service te bieden, hier is de klant echt koning!

Prijs / kwaliteit is dik in orde!

Camping de Kuupershoek: Ga zo door!

Voor herhaling vatbaar

Eduard
2-10-2016

Mooie leuke minicamping. Keurige staat van de plaatsen. Ruim. Nette staat van het sanitair. Bijzonder is ook de aanwezigheid van een recreatieruimte met boekjes, tafelvoetbal en tv met dvd's. Er wordt niet moeilijk gedaan over aankomst en vertrektijden. Allerlei activiteiten worden er georganiseerd. Bijzonder leuk is het voeren van de dieren. Boer lokt de kinderen op ludieke wijze mee naar de dieren en met grappen en grollen worden de kinderen in contact gebracht met de dieren. Top camping en hier komen we vaker.

Geweldige vakantie gehad

Philips
19-8-2016

Kuupershoek is een gezellige camping met leuk entertainment door boer Wilfred. Een echte aanrader!

De plaatsen zijn ruim en netjes. Sanitair is netjes. Er waren veel kinderen om mee te spelen. Avonturenpark Hellendoorn is een aanrader (onze kinderen zijn in de leeftijd van 3 tot 8 jaar).

Fijne kindvriendelijke camping

fam Selles
13-5-2016

We hebben in de eerste week van mei 2016 met prachtig weer op deze camping gestaan. We hebben volop genoten. Er waren heel veel kinderen en dat was voor onze kinderen (4 en 7 jaar) natuurlijk helemaal top. Fietsen, skelteren, ponyrijden, vissen, spelen met water, het kon niet op.

Mooi ruim sanitair en schoon. Altijd warm water en geen gedoe met muntjes of pasjes.

Vriendelijke eigenaren die veel voor hun gasten doen. Een absolute aanrader!

Prima camping.

Peter Lenselink
28-10-2015

Aardige eigenaars die je van harte welkom heten en je voorzien van een persoonlijke map met er toe doende informatie van de omgeving. Camping wordt petfect onderhouden en bijgehouden. De twee toiletgroepen zijn erg schoon en ruim. De omgeving is erg mooi en voor fietsers ideaal.

Camping vinden wij een aanrader.

Hebben eind oktober 5 dagen op de camping gestaan.

Hartstikke leuk, en echt schoon!!

Fam. Hofstede
23-8-2015

Zoek je leuke camping waar je komt voor je gezelligheid! Dan moet je hier zijn.

Deze camping heeft de gezelligheid die je zoekt, maar wil je rust kan dat juist ook. Wij komen echt nog een keer terug. Sanitair is tenminste echt goed schoon, keurig!

Wij zijn hier in 2011 geweest in de bouwvak, maar in 2012 had het Noorden van het land nog vakantie maar de rest van het land niet meer, Wij waren 1 van de weinigen met kids. Geen probleem dan gaan ze toch gewoon voor jouw kinderen om 17:30 dierenvoeren. Heel veel campings zie je dat de recreatie dan echt over is. Hier niet het is wel minder, maar ze zorgen dat de kinderen het gewoon nog gezellig hebben. En kom je met een eigen initiatief mag dat ook. In 2011 was er al jaren een Opa die op vrijdagavond altijd pannenkoeken bakte voor alle kids, die Opa stond er zelf. Ik zeg aanrader!!!

Voor herhaling vatbaar!

bernardrenate
2-8-2015

Het Pinksterweekend hier mogen doorbrengen.

Ruime plaats, veel spelmateriaal, goede sfeer en fantastisch sanitair!

Zeer vriendelijke familie, het enthousiasme spat ervan af! Leuke activiteiten.

Niets van de omgeving kunnen zien, de kinderen hadden het te druk.....

Meteen geboekt voor volgend jaar!

Terug van vankantie

Wim en Frieda van Veldhuizen
25-5-2015

Prachtige camping,gastvrij.Voor kinderen en kinderen met oma en opa prachtig.Compliment voor het superschone sanitair,en voor de kinderen veel vermaak.Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kuupershoek in Den Ham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kuupershoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.