Camping De Blekkenhorst

Meer camping info

125 reviews over Camping De Blekkenhorst

• 2018
    10Fam. Doorzon15-06-2018

Hele mooie en gezellige camping.

Mooie en leuke camping. Wij waren er met de kinderen in een rustige periode maar hebben ons er uitstekend vermaakt, mede door het mooie zwembad. Ook genoten van de mooie omgeving, erg bosrijk met mooie wandel- en fietsroutes en aardige mensen die tukkers. Hier komen we zeker nog een keer terug!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10M&M03-06-2018

Fantastische gezinscamping!

Geweldige camping, rust en gezelligheid, mooie plekken met veel privacy, hele mooie omgeving, heel vriendelijke eigenaren en personeel, uitstekend verzorgd zwembad en sanitaire voorzieningen, gezellige kantine met poolbiljart. Wij hebben er een hele leuke pinksterweek gehad en gaan zeker ook onze zomervakantie hier doorbrengen! Kans is groot dat wij er zelfs een stacaravan kopen en er een echt buitenverblijf van maken!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 1Fam fam24-05-2018

Nooit weer

Mensen doen hun best .. maar dat zal een lange tijd duren eer het een goede camping gaat worden...veel achterstallig onderhoud ... slecht sanitair... alles oud en versleten ... al met al geen top camping ....

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Kelly02-03-2018

Kindvriendelijk , rustige nette camping, voor ieder wat wils

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Debbie25-02-2018

Genoten!

Even met ons gezinnetje er tussenuit. We kozen voor een 6 persoonshuisjes en zaten in de Suzan. Onze oudste was door dolle heen, zo mooi vond hij het huisje. Ook wij waren erg tevreden!! Lekker gewandeld, genoten van de omgeving en de camping eigenaar vonden wij erg vriendelijk.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 6Fam. Borgman16-02-2018

Camping met potentie

Een ontzettend leuke camping op een zeer mooie locatie. Helaas krijgt de eigenaar het niet van de grond zoals zou moeten. Doordat er veel achterstallig onderhoud is blijven gasten weg. Gevolg voor de eigenaar dat hij de middelen ook nooit zal krijgen om van de camping te maken wat deze camping verdient.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 3Timmer13-01-2018

Niet meer.

Aankomst heel vriendelijk. Daarna bleek t huisje enorm verouderd. Verrotte kozijnen. Douche niet op slot keukenstoelen waar je Niet op durft te gaan zitten. Vaatwasser werkt niet goed. T was steenkoud lees 12 graden. Tv werkt voor geen meter. Meneer deed op zijn manier zijn best, en daarna zei hij. Anders ga je toch naar huis? Krijg je je geld terug. Wat een zakenman. Zijn vrouw wilde haar best wel doen. Maar tevergeefs. Gratis WiFi werkte niet naar behoren. Kregen daarna wel de betaalde WiFi code. Camping ziet er slecht uit. Dit huisje mag op deze manier gewoon niet verhuurd worden. We hebben onszelf vermaakt. Maar dit is zeke geen aanrader. Ik hoop dat ze beter hun best gaan doen. En meneer moet echt een andere houding aan nemen. Ons zie je hier iig niet terug.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in december 2017

• 2017
    9Tanja & Bert05-10-2017

Rust, rust en nog eens rust, héérlijk!

Prachtige camping waar je in oktober écht voor je rust kunt zijn. Prachtige ruime plaatsen met privé en schoon sanitair direct naast de caravan. Vriendelijke en behulpzame receptie. Bijzondere vogels gespot o.a. een Groene Specht. Omgeving lokt uit om te gaan wandelen en fietsen. Prachtige en goed uitgezette routes. Bijzonder vriendelijke bevolking en een leuk dorp om vakantie te houden. We gingen voor onze rust en vonden het!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 3Familie Willemsen16-09-2017

Een waardeloze camping

Mooie omgeving. Maar de rest was echt waardeloos. Bij aankomst werd ons gemeld dat het plasetje in de privé sanitair ontbrak en de zelfde dag nog gemonteerd zou worden. Toen wij wegging was dit nog steeds niet gemaakt. Dit na het verschillende keren gemeld te hebben. Zwembad was echt koud als de kinderen 15 minuten erin waren geweest kwamen ze met blauwe lippen van de kou eruit. Het was helaas een paar dagen slecht weer en dan willen de kinderen lekker tv kijken .ook dit werkte niet alleen maar sneeuw. Na dit gemeld te hebben kreeg ik het antwoord dat het aan mijn aansluiting lag. Ook de gezamenlijke afwas plek stond bijna in brand. De rook afvoer van de geiser was zo slecht aangesloten dat dit bijna een brand had veroorzaakt. En dan het anematieteam. Wat een drama was dat dan.elke dag het zelfde cd tje. Er werd bijna niks voor de kinderen gedaan aan anematie. Zeker niet voor de kinderen vab een jaar of 10. Wij hebben camping gasten terplekke daar gesproken die er al jaren kwamen en die zeide dat het voor gaande jaren veel meer te doen was en een beter onderhoud. Er werd gezegd helaas is de camping overgenomen! !!!!! Dus geen 4 sterren waard zoals ook bij de anwb beschreven staat.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Sandra30-08-2017

Heerlijk camping ook voor rust zoekers

Mooie grote plekken met eigen sanitair (ideaal niet wachten en altijd schoon😉). Fijn zwembad en ontzettend gastvrije campingeigenaars. Ook nog paar dagen in de trekkershut geslapen, heerlijk bedden en absoluut niet duur.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

10 tips over Camping De Blekkenhorst

• a, van 't verlaat, 03-10-2013

fijne omgeving voor de fiets en voor het wandelen ben je ook zo in het bos

• Lex van Veen, 05-09-2013

Verder een prachtige fiets en wandelomgeving. Vooral de Boswachterij Ommen en het Junner gebied zijn schitterend om te fietsen. Neem even de tijd om bij de 'Steile Oever' te genieten van het uitzicht. Maak een klim naar de Lemeler en Archer berg. Goed te doen en meer dan de moeite waard!

• edweger, 22-08-2012

In de buurt van Hellendoorn. Kanoen op de Linde. Houd wel rekening met zondagsrust.

2 vragen over Camping De Blekkenhorst

• thea rademakers, 04-08-2017

douche/toillet

Heeft een trekkershut ook eigen sanitair ???

• pronk01, 03-02-2015

Wifi op camping de Blekkenhorst

Weet iemand hoe de wifidekking is op camping de Blekkenhorst? Alvast bedankt voor uw reactie.

T. Zandbergen, 05-07-2015

Wij hebben op meerdere locaties daar gestaan, voor klein verbruik voldoet het prima. Het is overigens gratis!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig