Camping De Blekkenhorst

Meer camping info

125 reviews over Camping De Blekkenhorst

• 2018
    9Wim Alsemgeest02-09-2018

Een erg gezellige en toch rustige camping.

Erg gezellige camping. Lekker rustig en voor de jongste een recreatieteam wat toch ook weer leuk leven brengt. Een groene camping met ruime plekken.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Familie25-08-2018

Potentie is er, maar eerst heel veel werkt te doen

De indeling van de camping is goed. De veldjes zijn niet te groot en allemaal afgescheiden met een heg. Groot pluspunt. Wi-Fi is gratis en werkt redelijk. Betaalde Wi-Fi werkt prima. Tv slecht beeld, op aanraden van de eigenaar aansluiting van een andere plek gebruikt en die werkte prima. Privé sanitair is verouderd maar werkt naar behoren. Ruime cabine. Douchekop uit het jaar 0 vervangen voor een douchekop van €4,- en wij hebben heerlijk kunnen douchen. Er zou meer opbergmogelijkheid mogen zijn, er is ruimte genoeg voor een paar planken. Animatie top!

Verder is de camping helaas een trieste bedoening. De nieuwe eigenaren zijn bezig ok de boel op te knappen, maar ik vraag me af of ze dat gaan redden. Alle speeltoestellen zijn oud, kapot of gevaarlijk. Het zwembad is veel te koud! De midgetgolf baan is bijna niet te herkennen, alles eraan is kapot. Toch durft men hier nog geld voor te vragen. Kantine is een deprimerend hol.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Marleen24-08-2018

Leuke vakantie

Fijn om privé sanitair te hebben. Een gezellige leuke camping. We komen zeker nog eens terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Laura19-08-2018

Al vele jaren naar De Blekkenhorst

Het privé sanitair kan een verfje gebruiken maar het is heel fijn dat het privé is en niet hoeft te delen met anderen. De eigenaren zijn heel vriendelijk en altijd bereid om tot een oplossing te komen. Het zwembad is niet groot maar groot genoeg voor alle gasten. Het overig personeel is altijd vriendelijk en iedereen is bereid om altijd een stapje meer te doen. De plekken zijn ruim opgezet en goed bereikbaar. De supermarkt is op 10 minuten afstand en op iets meer afstand fietsen vind je een zorgboerderij waar je wat streek producten kan krijgen zoals ijs, bier maar ook jam en bakproducten. Wat bijzonder is dat er een kaasboertje het veld op komt om zijn spullen te verkopen. Dat zie je ook bijna nergens. In 1 zin, wij komen hier al een aantal jaren met veel plezier

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Martijn01-08-2018

Gewoon goed te doen voor de prijs.

Wij zijn hier nu voor het 2e jaar voor 4 weken. Het is een uitermate rustige camping ondanks dat er ook dit jaar weer veel kinderen rond rennen. Wij hebben zelf 2 kids van 9 en 11, de kinderen worden heel de dag zoet gehouden. Van 9.30 tot 21.30 uur is er verspreid over de dag genoeg georganiseerd voor de kids. Van knutselen tot spellen en spelen in het zwembad. De wifi is gratis maar niet van super kwaliteit, de betaalde wifi daarentegen is goed te doen. Wat voor ons het grootste pluspunt is is het privé sanitair op de plek, dat is echt super. Wij gaan hier nog vele jaren terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Karin19-07-2018

Hele leuke camping met privé sanitair, heel rustig en een mooie omgeving. Wij gaan al 6 jaar hiernaar toe en het verveelt ons niet. Fijne wandelingen en fietsroutes gemaakt. Iets wat niet goed is moeten we nog ontdekken. Wij zijn zeer tevreden 👍

• 8Staat v/h sanitair

• 4Johannes & friends18-07-2018

Kans op terugkomst deze camping zeer klein.

Een camping waar ik niet van begrijp dat mensen het een 9 of 10 kunnen geven! Wifi werkt niet, kabel tv werkt niet, zwembad te koud en vuil, achterstallig onderhoud aan huisjes, kantine die 9 van de 10 keer gesloten is, vuilnisbakken vaak tot deksel toe vol en dan zijn er nog genoeg kleine dingen waarvan ik zeg, betaal iets meer voor je vakantie om geen ergenis tijdens je vakantie te hebben! Er staan nieuwe huisjes bij en dat ziet er netjes uit. Maar er zijn op de camping nog veel dingen die een upgrade nodig hebben. Het lijkt erop dat er gewerkt word om deze camping een nieuw leven in te blazen. Naar mijn idee gaat dat op een zeer laag tempo. Het is een mooie omgeving nabij het leuke brinkdorp Den Ham. Maar er zijn voldoende campings in de buurt. Wij komen zeker een keer terug in deze omgeving maar niet meer op deze camping zolang deze er zo bij blijft staan.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Door &Aloys Houterman08-07-2018

Een aanrader

Ja het was weer genieten van de rust en de natuur op camping de Blekkenhorst wij waren er voor de zevende keer, heerlijk met je eigen privé sanitair en de ruime plaatsen we hebben 4 weken genoten voor een redelijke prijs. INGRID &JAAP bedankt voor jullie gast vrijheid . Groetjes Door &Aloys

• 9Wil30-06-2018

Een echte aanrader.

De Blekkenhorst is een gezellige camping, met veel comfort. Ruime plaatsen met eigen douche en toilet. De eigenaren zijn hard werkende mensen, die het hun gasten naar het zin proberen te maken. De omgeving is geweldig, mooie natuur afgewisseld met leuke stadjes.

• 9Eetgelegenheden

• 8Toby15-06-2018

Fantastische camping

Geweldige camping. Prijs/kwaliteit verhouding is echt goed en de eigenaar lost alles direct op als je het gewoon aangeeft. Samen met mijn vriendin twee weken op de camping gestaan, als het aan ons ligt in het najaar nog een week!

10 tips over Camping De Blekkenhorst

• a, van 't verlaat, 03-10-2013

fijne omgeving voor de fiets en voor het wandelen ben je ook zo in het bos

• Lex van Veen, 05-09-2013

Verder een prachtige fiets en wandelomgeving. Vooral de Boswachterij Ommen en het Junner gebied zijn schitterend om te fietsen. Neem even de tijd om bij de 'Steile Oever' te genieten van het uitzicht. Maak een klim naar de Lemeler en Archer berg. Goed te doen en meer dan de moeite waard!

• edweger, 22-08-2012

In de buurt van Hellendoorn. Kanoen op de Linde. Houd wel rekening met zondagsrust.

2 vragen over Camping De Blekkenhorst

• thea rademakers, 04-08-2017

douche/toillet

Heeft een trekkershut ook eigen sanitair ???

• pronk01, 03-02-2015

Wifi op camping de Blekkenhorst

Weet iemand hoe de wifidekking is op camping de Blekkenhorst? Alvast bedankt voor uw reactie.

T. Zandbergen, 05-07-2015

Wij hebben op meerdere locaties daar gestaan, voor klein verbruik voldoet het prima. Het is overigens gratis!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig